itse odottelen innolla milloin Zeekrin Suomen maahantuontikuviot selviävät.
En näe mitään syytä tyytyä Toyotan tekeleeseen.
Uusi automerkki otti käyttöön uuden keinon – sisältää muun muassa 10 vuoden ilmaiset huollot
Uusi kiinalainen Zeekr-merkki alentaa nyt hintoja ja ottaa käyttöön huomattavan pitkät takuu- ja huoltoedut.
https://www.is.fi/autot/art-2000010216029.html
Miksi ostat Toyotan
18
131
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotaan voi luottaa, samoin omaan luottomyyjään. Se riittää minulle.
- Anonyymi
Hyvä kaveri pitää olla tämä luottomyyjä koska haluat rahoittaa hänen elämän.
Toivottavasti ymmärrät että hän saa palkkaa siitä että puhuu sinulle pa*kaa.
- Anonyymi
Oliko Toyota mukana TM sähköautovertailussa?
Zeeker oli,
Vertailu: Electric Scandinavian Sports Car of the Year 2025
Sähköauto kestää rataa
Vertailussa mukana
Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce 280
Audi RS E-tron GT Performance
Audi S6 Sportback E-tron Quattro
Audi SQ6 E-tron Quattro
BYD Sealion 7 Excellence
Cupra Tavascan VZ
Kia EV6 GT
Lotus Emeya R
MG Cyberster GT
Polestar 3 Long range Dual motor Performance
Porsche Macan Turbo
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen ID.3 GTX
Zeekr 7X Privilege AWD
Toyota ei mahtunut testiin? Vai oliko syynä se ettei kukaan halua oikeasti ajaa Toyota autoilla.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/14b-2025/vertailu-14-sahkoautoa-radalla-sahkoauto-kestaa-rataa/- Anonyymi
Taitaa olla niin, että bz:aa ei anneta mukaan testeihin, joissa sitä verrataan muihin. Se on mukana vain koeajoissa, joissa ei ole muita verrokkeja. Sehän on jo todettu hyväksi autoksi, vaikkakin surkeaksi sähköautoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin, että bz:aa ei anneta mukaan testeihin, joissa sitä verrataan muihin. Se on mukana vain koeajoissa, joissa ei ole muita verrokkeja. Sehän on jo todettu hyväksi autoksi, vaikkakin surkeaksi sähköautoksi.
Toyotan lupaama range ei toteutunut koska lupasivat paljon ja todellisuus oli 200Km.
Lisäksi lataus oli todella tuskaista.
Johtuuko se siitä että Toyota lupaa paljon mutta toteutus jää aina pahasti vajaaksi siitä mitä luottomyyjä lupaa.
Mitta ei kai pysy Tojokuskin kädessä? Jos ei kestä sitä vertailua muihin merkkeihin.
Mukavaa ämpärimuovia en ole kyllä vielä itse löytänyt . Mutta Tojokuskit siitä tykkää kovasti.
- Anonyymi
Sitä voi olla tyytyväinen tai tyytymätön ihan mihin tahansa.
- Anonyymi
Toyota siis aiheuttaa eniten tyytymättömyyttä?
Tämä ei yllätä yhtään.
- Anonyymi
mm rallissa oli joku engltilaisenkin kuljettaja ervans yaisi olla nimi mutta ei pärjännyt kovin hyv in
- Anonyymi
Mutta palkka oli hyvä?
Mites sähkäriformulat?
https://www.fiaformulae.com/en/results?season=4e287a6d-e2da-471a-9c8a-01141d6a1819&race=fe35066b-0bd5-4748-abe0-924520d7cf67&tab=race
- Anonyymi
Sinäkin vielä ostat kun saat riittävästi kokemusta muista merkeistä. Olen minäkin ajellut jos jonkinlaisilla pirssillä, uutena ja käytettyinä hankituilla. Arvokkailla ja hieman edullisemmilla. Ajomäärä kokonaisuutena lienee 1.5M kilometrin paikkeilla.
Jossain vaiheessa mitta tulee kuitenkin täyteen ja huomaa elämässä olevan muutakin kuin auto ja korjaamo. Markkinoilta löytyy muutamia oikeasti luotettavia autonvalmistajia. Löytyy kun tarkastelee 5-10v autojen katsastustilastoja.
Uuden ja takuunalaisen uskaltaa merkistä riippumatta aina ostaa ja omistaa takuuajan, mutta usein kannattaa hankkia sijaisautopalvelu tai sopimus autovuokraamon kanssa yms.. Jossain tapauksissa puolet vuodesta menee ajellessa aivan jollain muulla kuin ostamallasi autolla.
Ps. En aja Toyotalla mutta näitäkin on pari ollut ja ovat olleet hyvin toimintavarmoja.
Ehkä ps. tiivistää syyn miksi Tojotaa myydään paljon.- Anonyymi
Mitäs ne pari oli mitkä oli toimintavarmoja?
Lisäksi pitää kysyä se miksi kehut Toyotaa vaikka et sillä itse aja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ne pari oli mitkä oli toimintavarmoja?
Lisäksi pitää kysyä se miksi kehut Toyotaa vaikka et sillä itse aja?Pitääkö itse ajaa automerkillä joka kaikkialla on todettu laadun esikuvaksi ja koko maailman suosituimmaksi merkiksi?
- AnonyymiUUSI
Katsatustilasto ei kerro sitä kuinka paljon autoa on korjattu ja kuinka usein se on jättänyt tielle jne... Toyota on tällä hetkellä eniten tiellä jättänyt auto ihan tilastojenkin mukaan.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
- Anonyymi
Tuollaiset kiinalaiset keräilyharvinaisuudet ovat oikein mainioita ja pitkäikäisiä.
- AnonyymiUUSI
Luottomyyjäni sanoi minulle että Toyota on hyvä se riittää minulle. Ostan jatkossakin Toyotan, luottomyyjältäni tietenkin.
- AnonyymiUUSI
Sait kahvia ja pullaa myös?
Hintaa ei luottomyyjä tiputa mutta aina Toyotan ylihinta on hyvä maksaa.
Nyt ennakkomyynnissä. Täysin uusi Toyota Urban Cruiser Launch Edition 61 kWh esim. 366 €/kk tai uudistunut Toyota bZ4X Active 57,7 kWh esim. 362 €/kk. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sait kahvia ja pullaa myös?
Hintaa ei luottomyyjä tiputa mutta aina Toyotan ylihinta on hyvä maksaa.
Nyt ennakkomyynnissä. Täysin uusi Toyota Urban Cruiser Launch Edition 61 kWh esim. 366 €/kk tai uudistunut Toyota bZ4X Active 57,7 kWh esim. 362 €/kk.Entä se ensimmäinen erä ja jäännöserä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä se ensimmäinen erä ja jäännöserä?
Suuri viimeinen erä voi Toyotassa olla iso koska arvo säilyy! Itselläni aina Toyota Easy rahoitus, viimeinen erä 15-25 tonnia ja 3-4 v maksuaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679724IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3136931Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?761757Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61441Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.991349- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751089Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41892Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23766MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752