Kuinka paljon teillä on kokemusta Suomessa tapahtuvassa lapsikaupassa? Eräs tuttavaperheeni joutui lastensuojelun kynsiin, ja kärsivät suuria vahinkoja tällä hetkellä. Heidän lapsensa on otettu huostaan aivan mitättömistä syistä, ja takaisin saaminen on työlästä. Moni, niin kuin minäkin ajattelin että ei tässä maassa tuollaista tapahdu, että varmasti on joku syy ollut, yllätyin todella kun aloin tutkimaan asiaa. Suomessa on toteutettu ns kasvubisnestä jo melkein kaksikymmentä vuotta. Kertokaa omia kokemuksia, ei mielellään mielipiteitä. Sos-Lapsikylä on ainakin yksi iso toimija lapsikaupassa.
Puhutaan huostaanotto bisneksestä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kymmeniä ja kymmeniä julkaisuja löytyy googlettamalla. Myös mainitun Sos-LApsikylän rikoksia ja kavalluksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444