unessa. Oikeassa elämässä hän kylläkin jopa tuntuu välttelevän.
Uni voi olla mikä tahansa, tyyliin olen kaupassa tai kävelyllä jossain kunnes tämä henkilö saapuu jostain tuijottamaan.
Unet ei ole pelottavia, mutta mietin miksi aina juuri hän. Muuten en unissani juurikaan hahmoja tunnista. Ja herään yleensä aina silloin.
Onkos täällä joku joka osaisi asiaa tulkita??
Miksi aina sama henkilö tuijottaa minua
Anonyymi-ap
4
262
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ajattelet siitä henkilöstä ?
Kerrot, että oikeassa elämässä hän tuntuu välttelevän katsomasta sinuun.
Haluaisitko, että hän katsoisi sinuun oikeassa elämässä ? - Anonyymi
En haluaisi hänen katsovan, oikeastaan en haluaisi nähdä häntä laisinkaan. Hänen seurassaan ei ole erityisen mukava olla
-ap - Anonyymi
Muista Aapo ottaa ne lääkkeet, sitten ne psykoosit hellittää.
- Anonyymi
ei se kuulu tehdä suojaseiniä, koska mä en osaa rakentaa niitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803