Täyttä paskaa!!

No voi vittu!

Vittu mikä paska kirja!! Ei kannata lukee taru sormusten herrasta, ku se on niiiiiiiin helvetin tylsä ja paska!!!!!!!!!!!

13

840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saruman 4 eVer

Ehkä jopa sadat tuhannet ihmiset Suomessa jotka ovat lukeneet kirjan ja RAKASTAVAT sitä, voinevat todistaa omalta osaltaan että mielipiteesi ei ole väärä - mutta täysin poikkeava yleisestä.

Hyviä lukuhetkiä muiden kirjojen parissa sinne päin.

• pertsa vaa

no mun nimeni ei kyllä oo pertsa, mutta kiva nimimerkki sulla

• lukutoukka

Jos omistat kirjan, niin jätä se hyllyyn vuodeksi tai pariksi. Lue uudestaan ja lue kokonaan läpi, niin ehkä ymmärrät, miksi miljoonat ihmiset maailmassa yhä pitävät Tolkienin tarua parhaana Fantasiasarjana, vaikka se kirjoitettiinkin ennen kuin koko sanaa oli keksitty.

• Milli

Miten muka tylsä?! Ehkä sun mielestä...muttei niiden miljoonien ja taas miljoonien muiden mielestä, jotka ovat lukeneet kyseisen kirjan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AJattele siltä kannalta, monet kuten minä olemme lukeneet kirjan sellaiset viiso kertaa niin se ei voi silloin olla TYLSÄ!!!!!!!!!!

• ilpovits

aha. no jatka conan-sarjiksien lukemista. ehkä sun pinna riittää niihin...

• Joku :)

Sä oot kyl ihan oikeessa taru sormusten herrasta
      kirja on täyttä paskaa ja se on niin
      helvetin tylsä....

• Tex Willer

Kokeile Korkkaria. Siinä on kuvia kanssa.

• Joku :)
        Tex Willer kirjoitti:

Kokeile Korkkaria. Siinä on kuvia kanssa.

Vittu mua ei vois vähempää kiinnostaa
        joten kiitos vaa huonosta vinkistä!!!!

• Sofia

Mitäs sä sit suosittelet?

• Garm

että joku viitsii esittää noin sivistyneen ja hyvin perustellun mielipiteen. Melkein voisi kuvitella, että sekä älykkyytesi että sanavarastosi on riittämätön mistään kirjallisuudesta nauttimiseen. (Jos tuli liian pitkä virke, pyydä äitiä lukemaan se ääneen.)

• hullu

Miks te TSH vihaajat vaivaudutte tänne FANI sivuille. Nää on kuulkaas fani sivut niinku eräs jo maintsikin vähän aikaa sitten. Ette te saa meiän mielipidettä vaihtumaan vaikka kuinka haukkuisitte TSh:ta!!

• Maltaglín

minkä takia piti sitten lukea kirja??
      Mielestäni sinulla ei ole mitään oikeutta ei suosityella kirjaa kenellekkään! Silla minusta tuntuu että ne, joiden mielestä kirja on täysi paska niin he huomaavat sen kyllä ihan itsekkin!!!

• sanna

Jokaisella on omat mielipiteet ja ne saa sanoa( kirjoittaa).

Haluaisin perusteluja MIKSI kirja oli huono. Olisin itse asiassa erittäin kiinnostunut lukemaan tämänkin laisia kommentteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe