Kuinka tommonen ateisti ihmisvihaaja voi toimia opettajana.
MNOT on häpeäksi ammattikunnalleen
96
450
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet häpeäksi ihmiskunnalle tällaisen henkilöön käyvän aloituksen myötä.
- Anonyymi
Olisit vaan mnot kirjoittanut nimimerkilläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit vaan mnot kirjoittanut nimimerkilläsi.
Mnot kirjoitta omalla nikillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän vitsi! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi silloin, kun ensin anona aloittaa ketjun ja kohta alkaa rekattuna kommentoimaan, sekä mahdollisesti muilla rekatuilla nimimerkeillään, että saa enemmän kommentteja.
On täällä nähdäkseni muitakin samanlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän vitsi! 😂
Väännät toduudenkin vitsaillen toiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän vitsi! 😂
Olet jokapäivän vitsi.
Pitäisiköhän minun perustaa oma FAN CLUB, kun olen niin kovasti koko ajan täällä tapeetilla? Tämän tästä minusta tehdään koko ajan uusia aloituksia muiden toimesta. FAN CLUBIssa voisi olla sisäänpääsymaksu ja nimmareista voisi velottaa 20 euroa kappale. Selfie-fotosta saisi sitten pulittaa viisikymppiä. Hmm, kannattaa varmaan harkita. Pitää miettiä.....
- Anonyymi
Samaa suosittelen sinulle.
Hmm. Ensimmäiset jäseneksi haluavat ovat näemmä ilmoittautuneet. Tästä tuleekin todella mielenkiintoista. Voisi oikeastaan samantien rekisteröidä tuo FAN CLUB. Silloin siihen voisi hakea myös valtiota tukea.
Kyllä varmasti Päivi Räsäsen porukka ainakin puoltaisi hakemusta. Minun ansioista kun Päivi saa niin paljon ilmaista palstatilaa tälläkin foorumilla. Se on sitä mediatilaa ilman korvausta. Pitänee harkita…- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa suosittelen sinulle.
Siis suosittelet hänen tekevän sen minkä tekemistä tuossa pohti. Veikkaan, että olet uskovainen.
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Hmm. Ensimmäiset jäseneksi haluavat ovat näemmä ilmoittautuneet. Tästä tuleekin todella mielenkiintoista. Voisi oikeastaan samantien rekisteröidä tuo FAN CLUB. Silloin siihen voisi hakea myös valtiota tukea.
Kyllä varmasti Päivi Räsäsen porukka ainakin puoltaisi hakemusta. Minun ansioista kun Päivi saa niin paljon ilmaista palstatilaa tälläkin foorumilla. Se on sitä mediatilaa ilman korvausta. Pitänee harkita…Tämän palstan mainosarvo on "assanvessan" tasoa, joten ei kannattane reivata vielä purjeita ?
Anonyymi kirjoitti:
Tämän palstan mainosarvo on "assanvessan" tasoa, joten ei kannattane reivata vielä purjeita ?
Kyllä tänne kirjoittelevien laitauskovien mukaan tätä palstaa seuraavat kaikki aina Putinista ja Trumpista lähtien Pihtiputaan mummoon saakka. Puhumattakaan nyt tästä heidän jumalasta ja hänen pojastaan jessestä, jotka varmaan asuvatkin täällä...
- Anonyymi
Kyllä tänne kirjoittelevien laitauskovien mukaan tätä palstaa seuraavat kaikki aina Putinista ja Trumpista lähtien Pihtiputaan mummoon saakka. Puhumattakaan nyt tästä heidän jumalasta ja hänen pojastaan jessestä, jotka varmaan asuvatkin täällä...
Meriittisi rekattuna.
Aloituksia
354
Kommenttia
12244 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meriittisi rekattuna.
Aloituksia
354
Kommenttia
12244Heimolla aka aito_Iaisella niin paljon enemmän ettei sivusto jaksa työstää tietoja näkyville.
- Anonyymi
Sinä tietysti uskot tuohon
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tietysti uskot tuohon
Totta kai minä uskon! Onhan se nyt selvä! Aivan samalla tavalla kuin sinä uskot 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirojoittamaan opukseen, jonka mukaan aurinko kiertää maata, ihminen herää kuolleista ja että aasi puhuu.....
- Anonyymi
Totta kai minä uskon! Onhan se nyt selvä! Aivan samalla tavalla kuin sinä uskot 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirojoittamaan opukseen, jonka mukaan aurinko kiertää maata, ihminen herää kuolleista ja että aasi puhuu.....
" että aasi puhuu"
No kun katsoo miten jotkut uskovat tällä palstalla käyttäytyvä, sanoisin että tämä on totta.... - Anonyymi
Miten sekaisin ihmisen pitää olla, että löydät tästä lauseesta jonkun ihmisen uskon ?
"Sinä tietysti uskot tuohon" ?
Mitä tämä noin niinkuin mielestäsi indikoi muuta, kuin sinun sekavaa ajatusmalliasi.
Toistat samoja mantroja hiekkaavikoista, puhuvista kaltaisistasi aaseista (anteeksi aasit) ja kohta siirtelet maalia jne...
Onko mainostamasi opettajan ammatti todella noinkin huolestuttavassa tilassa, ettei opettajien sanavarastosta löydy mitään muuta, toinen todellisesti oikea vaihtoehto on, että olet valehtelija, trolli, multinikki jne... Anonyymi kirjoitti:
Miten sekaisin ihmisen pitää olla, että löydät tästä lauseesta jonkun ihmisen uskon ?
"Sinä tietysti uskot tuohon" ?
Mitä tämä noin niinkuin mielestäsi indikoi muuta, kuin sinun sekavaa ajatusmalliasi.
Toistat samoja mantroja hiekkaavikoista, puhuvista kaltaisistasi aaseista (anteeksi aasit) ja kohta siirtelet maalia jne...
Onko mainostamasi opettajan ammatti todella noinkin huolestuttavassa tilassa, ettei opettajien sanavarastosta löydy mitään muuta, toinen todellisesti oikea vaihtoehto on, että olet valehtelija, trolli, multinikki jne...Voi voi voi. Kylläpäs nyt tuli vaikea sana. Siis tuo "indikoida". Eipä löydy sitä sanastosta. Joten kyllä sinun pitää olla sitten huippuälykäs kun osaat käyttää noin hienoa sanaa. Ei auta muuta kuin ottaa hattu pois päästä ja mennä nurkkaan häpeämään....
- Anonyymi
Hihi oletko katkera kun itse olet noin tyhmä että alennut tuolle lapselliselle tasolle?
- Anonyymi
Toi uskovaisten vihaaja pauhaa täälä 24/7 vihaansa uskovia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mnot on katkera uskoville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mnot on katkera uskoville.
Hänhän yrittää auttaa teitä pelastumaan omilta itsekkäiltä ajatuksiltanne, joita vapaalla tahdollanne esittelette Raamatullisena totuutena?
Siis todistamatta ymmärtäneenne Raamatun sanat niinkuin ne on tarkoitettu tuhansia vuosia sitten vallinneessa ajassa eläneiden ihmisten elävän elämän arjeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito_lainen näyttää vihansa kaikkia kohtaan, jotka uskaltavat kritisoida tyhmää toimintaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito_lainen näyttää vihansa kaikkia kohtaan, jotka uskaltavat kritisoida tyhmää toimintaansa.
Laita joku todiste niin tarkastellaan sitä yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita joku todiste niin tarkastellaan sitä yhdessä.
Ketjun aloituksesi muista kirjoittajista. Kommettisi torrelle alatyyliin ja kutsuen häntä muun muassa alkoholisoitukneeksi rentuksi. Tarkastele ihan vain yksinäsi omia viestejäsi ja aloittamiasi ketjuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän yrittää auttaa teitä pelastumaan omilta itsekkäiltä ajatuksiltanne, joita vapaalla tahdollanne esittelette Raamatullisena totuutena?
Siis todistamatta ymmärtäneenne Raamatun sanat niinkuin ne on tarkoitettu tuhansia vuosia sitten vallinneessa ajassa eläneiden ihmisten elävän elämän arjeksi?Yleensä tavataan sanoa, ettei koira pure ruokkivaa kättä, mutta uskovina esiintyvät ovat kynsin hampain vastustamassa MNOT:n heille tarjoamaa opastusta päästä eroon kaikenkadottavasta itsekkyydestään jota kehtaavat vielä kutsua uskoksi Jeesukseen.
Jeesushan varoitti niistä jotka tulevat Hänen nimissään eksyttämään ja muistutti vielä mistä tunnistamme Hänen oikeat seuraajansa.
Sellaisia vain ei ole suurista "puheistaan" huolimatta vielä näkynyt. Suurella suulla itseään uskoviksi kerskaavia sitten senkin edestä.
- Anonyymi
Se on jo (sairas)eläkkeellä.
- Anonyymi
mikä diagnoosi ?
Anonyymi kirjoitti:
mikä diagnoosi ?
Lisäksi minä voisin ryhtyä myymään myös diagnooseja! Tuohon oli hyvä idea. Valelääkäripaperit saa helposti jostain itäisestä valtiosta kun latoo vain tarvittavan määrän taaloja pöytään.
- Anonyymi
Lisäksi minä voisin ryhtyä myymään myös diagnooseja! Tuohon oli hyvä idea. Valelääkäripaperit saa helposti jostain itäisestä valtiosta kun latoo vain tarvittavan määrän taaloja pöytään.
Selkäsi ja pääsi ovat heikoimmat kohtasi.
Anonyymi kirjoitti:
Selkäsi ja pääsi ovat heikoimmat kohtasi.
Miten niin minun selkäni? Vai pitäisikö minun ryhtyä myymään FAN CLUBin logolla varustettuja selköreppuja?
- Anonyymi
Miten niin minun selkäni? Vai pitäisikö minun ryhtyä myymään FAN CLUBin logolla varustettuja selköreppuja?
Sinähän kävit aina sunnuntaisin salilla selkäsi takia. Silloin kun olit IR ja kärähdit aito-laisen vainosta. Muistat varmaan oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kävit aina sunnuntaisin salilla selkäsi takia. Silloin kun olit IR ja kärähdit aito-laisen vainosta. Muistat varmaan oikein hyvin.
aito_laisen vainosta 😂tuo nyt on jo melko laaja määritelmä sillä hänhän aina rustaa toisista näitä lokaketjuja kuten tämäkin lienee hänen "kynästään"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aito_laisen vainosta 😂tuo nyt on jo melko laaja määritelmä sillä hänhän aina rustaa toisista näitä lokaketjuja kuten tämäkin lienee hänen "kynästään"
Ihan vaan rekattuna, Mnot! 😂
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi varmaan myydä myös aikoja dementia- hoitoon. Nimittäin minä en käy sunnuntaisin salilla vaan viikolla. Minä en olen mikään IR,
Minulla ole ole mitään tekemistä kyseisen henkilön kanssa. Ole hyvä ja tee vaikka tekstianalyysi - jos reppana edes tiedät mikä se on - niin huomaat kyllä erot kirjoitusten välillä.
Sinun aito-lainen on ilmeisen mahdotonta ymmärtää että sinun kaappihomon kirjotukset ovat niin typeriä että suurin osa ihmisistä oksentaa niiden päälle. Ne kun ovat hyvin pienen ihmisen kirjoittamia.
Mitä tulee aito-laisen vainoon, niin ei minun häntä tarvitse vainota. Hän tekee sen kyllä ihan itse. Näin se nyt vain on hyvä aito-lainen. Sinun tekstisi tunnistaa aina.- Anonyymi
Minun pitäisi varmaan myydä myös aikoja dementia- hoitoon. Nimittäin minä en käy sunnuntaisin salilla vaan viikolla. Minä en olen mikään IR,
Minulla ole ole mitään tekemistä kyseisen henkilön kanssa. Ole hyvä ja tee vaikka tekstianalyysi - jos reppana edes tiedät mikä se on - niin huomaat kyllä erot kirjoitusten välillä.
Sinun aito-lainen on ilmeisen mahdotonta ymmärtää että sinun kaappihomon kirjotukset ovat niin typeriä että suurin osa ihmisistä oksentaa niiden päälle. Ne kun ovat hyvin pienen ihmisen kirjoittamia.
Mitä tulee aito-laisen vainoon, niin ei minun häntä tarvitse vainota. Hän tekee sen kyllä ihan itse. Näin se nyt vain on hyvä aito-lainen. Sinun tekstisi tunnistaa aina.Puhu pukille! 😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuit arkaan paikkaan. Koira älähti kun kalikkaa kalahti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun ole tuo. Molemmathan te ihan heilahtaneita olette mutta sinä enemmän. Jatkuva homojen kanssa pyöriskely ei nosta osakkeitasi.
- Anonyymi
Toisten diagnooseja ei saa levitellä. Ne ovat henkilökohtaisia.
Niistä ei saa myöskään valehdella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näyttänyt olevan Mnotilta.
Niin Mnot kuin Repekin kirjoittavat tietyllä tyylillään, eivätkä yritä esittää muita,
toisin kuin sinä, joka kuitenkin epäonnistut asiassa pahasti, niin että kaikki sinut tunnistavat, olit minkä nimimerkin takana vain tai anonyymisti, niin suurimmalta osin tunnistetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Mnot kuin Repekin kirjoittavat tietyllä tyylillään, eivätkä yritä esittää muita,
toisin kuin sinä, joka kuitenkin epäonnistut asiassa pahasti, niin että kaikki sinut tunnistavat, olit minkä nimimerkin takana vain tai anonyymisti, niin suurimmalta osin tunnistetaan.Kyllä on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisin kuin sinä, joka kuitenkin epäonnistut asiassa pahasti, niin että kaikki sinut tunnistavat, olit minkä nimimerkin takana vain tai anonyymisti, niin suurimmalta osin tunnistetaan.Juuri näin. Mutta ei tuo aito_Iaiselle mene jakeluun, kuten huomaat viestistä "Kyllä on!".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on!
Olipa hyvä peruste aito_laiselta taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on!
Ihan selvästi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvästi on.
Ei ole, saatika selvästi.
- Anonyymi
ihmisviha 🤔 valehteleva uskovainen 😠😠😠
- Anonyymi
Ei Mnot ole uskovainen. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Mnot ole uskovainen. 😂
Aito_lainen valehtelee olevansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito_lainen valehtelee olevansa.
Sinähän siinä valehtelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siinä valehtelet!
Rauhoitu aito_Iainen, ajattele verenpainettasi.
- Anonyymi
Eikös hän ole eläkkeellä mutta sinähän sen varmaan paremmin tiedät kun muitakin eläke ukkoja palstalla kyttäät.
- Anonyymi
Onko sinulla joku kyttäysmania?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla joku kyttäysmania?
Aloittajalla selkeästi on.
- Anonyymi
No sinullahan ei ole tuota ongelmaa kun ammattia alkujaankaan.Ne vähät koulut käyty muka jossain vaihtoehtoisissa muodossa eli suomennettuna tarkkiksella . Siellä ei ole tungosta lukioon saati muihin opinahjoihin. Kun vielä sopivasti tekee pikku rötöksiä niin saa käytännössä olla yhteiskunnan elättinä ikänsä ja sitten tulee takuueläke 😂
- Anonyymi
Jotenkin noin se on . Jyvät erotetaan akanoista.
- Anonyymi
Luulet taas tuntevasi kirjoittajat. Itsestäsi siis kirjoitat kun muita et tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet taas tuntevasi kirjoittajat. Itsestäsi siis kirjoitat kun muita et tunne.
Ehkä hän kirjoitti henkilöstä tämän ulosannin perusteella.
Mutta muista sinä omat sanasi seuraavan kerran kun luulet tuntevasi jonkun kirjoittajan. Itsestäsi siis silloin kirjoitat, et muista.
- Anonyymi
Se on työtön öykkäri.
- Anonyymi
"mistänäitäoikeintulee" on vain NARSISTINEN" hekilö, jolla on pakkomielle siitä, että hän tietää kaiken ja on aina oikeassa.
Tälläisia luonnevikaisia tulee vastaan aina silloin tällöin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mistänäitäoikeintulee" on vain NARSISTINEN" hekilö, jolla on pakkomielle siitä, että hän tietää kaiken ja on aina oikeassa.
Tälläisia luonnevikaisia tulee vastaan aina silloin tällöin.Sinulla on tuskin mandaattia jaella diagnooseja.
- Anonyymi
Siinä aito_lainen esittämässä omia ”totuuksiaan”
ja toisaalta kirjoittaa: ” Luulet taas tuntevasi kirjoittajat. Itsestäsi siis kirjoitat kun muita et tunne.”
Molempia kommenttejaan peukutteli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tälläisia luonnevikaisia tulee vastaan aina silloin tällöin.Onpä sinulla harhoja, kun tuolla tavalla nimittelet ja solvaat.
- Anonyymi
Aika tavallisen oloinen ihminen, kuten suurin osa opettajista.
- Anonyymi
Sinulla on outo käsitys ”tavallisesta”
- Anonyymi
Se mikään opettaja ole ollut! 😆
- Anonyymi
Hömpsönpömpsön opettaja.
- Anonyymi
Tunnen syvää myötähäpeää.
- Anonyymi
Tuskin
- Anonyymi
Vihamielinen kristinuskon vastustaminen ei sovi opettajille sillä enemmistö oppilaista on kristittyjä.
- Anonyymi
Suurin osa oppilaista on pakkokastettu, ei se vielä heistä kristittyjä tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vauvojen päälaen valelu-operaatio on miekkalähetyksen kevyempi versio. Molemmissa harjoitetaan pakkokäännytystä. Samoin kuin pakanat aikoinaan menivät järviin pesemään kasteen pois niin nykyään lähes kaikki päälakivalellut äänestää jaloillaan ja elämällään että ei ole mitään tarkoituskakaan elää Jumalan tahdon mukaista elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti opettajan ei sovi olla rienaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä he ovat lukeneita ihmisiä, eivätkä nämä puutu toisten ihmisten ideologisiin valintoihin, se on sydämen sivistystä.
Epäilen vahvasti opettajuuttaan. Anonyymi kirjoitti:
Niin missä kohtaa olen "rienannut"? Siinäkö kun sanon että en usko teidän jumalaanne? Vai siinä kohtaa kun olen ollut sitä mieltä, että homojen sukupuolielämä kuuluu vain heille eikä siinä ole mitään lainvastaista?
Vai siinäkö kun olet ihmettellyt miten aito-lainen jaksaa päivästä toiseen vatvoa koko ajan pyllyjuttuja ja kyselee Torrelta koska häntä on taas vedetty takaapäin ynnä onko tappi yhä paikallaan?Anonyymi kirjoitti:
Yleensä he ovat lukeneita ihmisiä, eivätkä nämä puutu toisten ihmisten ideologisiin valintoihin, se on sydämen sivistystä.
Epäilen vahvasti opettajuuttaan.Miten minä olen puuttunut sinun tai kenenkään muunkaan laitauskovaisen elämään? Olenko vaatinut heiltä uskomisen lopettamista? Olenko vaatinut heiltä kirkossa käymisen kiletämistä? Voisitko vastata tähän ystävällisesti ja samalla voi nootittaa tähän mukaan niitä minun "vaatimustektejä". Kiitos.
Missä minä olen vihamielisesti vastustanut kristinuskoa? Missä olen vaatinut sen kieltämistä? Missä olen vaatinut kirkkojen purkamista? Missä olen vaatinut kristittyjen sulkemista vankilaan tai sairaalaan, kuten te laitauskovaiset haluaisitte homoille tehtävän? Koettakaa nyt ymmärtää että ei se, että ei usko teidän jumalaanne tee kenestäkään rikollista tai pätemätöntä opettajan hommiin.
- Anonyymi
Miten minä olen puuttunut sinun tai kenenkään muunkaan laitauskovaisen elämään? Olenko vaatinut heiltä uskomisen lopettamista? Olenko vaatinut heiltä kirkossa käymisen kiletämistä? Voisitko vastata tähän ystävällisesti ja samalla voi nootittaa tähän mukaan niitä minun "vaatimustektejä". Kiitos.
Mistä sä kenenkään uskosta mitään tiedät ?
Mitään laitauskovia ei ole muualla, kuin sinun harhaisessa päässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti opettajuuttaan.Kyllä siellä on ihan yhtä epäpäteviä kuin muissakin ammateissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on ihan yhtä epäpäteviä kuin muissakin ammateissa.
Totta tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä kenenkään uskosta mitään tiedät ?
Mitään laitauskovia ei ole muualla, kuin sinun harhaisessa päässäsi.Kylläpä sinulla meni Mnot tunteisiin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinulla meni Mnot tunteisiin. 😂
Ihan asiallisesti kritisoi Mnotin harhoja.
Miksi nimittelee ja leimaa täällä oudoilla sanoillaan. Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinulla meni Mnot tunteisiin. 😂
Laitauskovaiset ovat kummallisia. Jos sanoo että ei usko jumalaan, josta ei ole yhtäkään konkreettista todistusta, niin silloin näkee "harhoja". Minusta se on kyllä just toisinpäin...
- AnonyymiUUSI
Laitauskovaiset ovat kummallisia. Jos sanoo että ei usko jumalaan, josta ei ole yhtäkään konkreettista todistusta, niin silloin näkee "harhoja". Minusta se on kyllä just toisinpäin...
Olet Mnot oikeassa siinä että paljon näet harhoja uskovissa eli asioita joita ei ole olemassakaan ja syydät tulta ja tappuraa uskovien päälle pelkästään siksi että uskot omiin harhakuvitelmiisi.
Anonyymi kirjoitti:
Olet Mnot oikeassa siinä että paljon näet harhoja uskovissa eli asioita joita ei ole olemassakaan ja syydät tulta ja tappuraa uskovien päälle pelkästään siksi että uskot omiin harhakuvitelmiisi.
Niin kuin mihin harhoihin? Saisiko tähän nyt vähän konkretiaa mukaan....
- AnonyymiUUSI
Niin kuin mihin harhoihin? Saisiko tähän nyt vähän konkretiaa mukaan....
Olet todella töykeä ja loukkaava uskovia kohtaan.
Sitten ihmettelet kun metsä vastaa niinkuin huudat. - AnonyymiUUSI
Kerrotko, miten määrittelet laitauskovan,
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella töykeä ja loukkaava uskovia kohtaan.
Sitten ihmettelet kun metsä vastaa niinkuin huudat.Ai sekö loukkaavaa kun sanoo että ei usko teidän jumalaanne? Ynnä ihmettelee sitä miten aasi voi puhua? Tai että miksi ihmeessä tieteen korkeimmaksi auktoriteetiksi pitäisi nostaa opus, jonka mukaan esim auriko kiertää maata?
- AnonyymiUUSI
Ai sekö loukkaavaa kun sanoo että ei usko teidän jumalaanne? Ynnä ihmettelee sitä miten aasi voi puhua? Tai että miksi ihmeessä tieteen korkeimmaksi auktoriteetiksi pitäisi nostaa opus, jonka mukaan esim auriko kiertää maata?
Kyllä sinä ihan itsekin tiedät oman tarkoituksesi olla tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ihan itsekin tiedät oman tarkoituksesi olla tällä palstalla.
Kyllä tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tietää.
On tämä huvittavaa porukkaa nämä laitauskovaiset. Uskovat yhä edelleen että kouluissa joka luokan opepöydällä on raamattu ja virsikirja. Ynnä että joka aamu aloitetaan virrenveisuulla plus ruokapöydässä ennen syömistä rukoillaan. Onneksi moinen mustavalkoisen Suomi-filmin "totuus" on nykyään täyttä höpö höpöä....
- AnonyymiUUSI
On tämä huvittavaa porukkaa nämä laitauskovaiset. Uskovat yhä edelleen että kouluissa joka luokan opepöydällä on raamattu ja virsikirja. Ynnä että joka aamu aloitetaan virrenveisuulla plus ruokapöydässä ennen syömistä rukoillaan. Onneksi moinen mustavalkoisen Suomi-filmin "totuus" on nykyään täyttä höpö höpöä....
Höpötä mitä höpötät. Olet tällä solvaamassa uskovia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpötä mitä höpötät. Olet tällä solvaamassa uskovia.
Juuri niin.
- Anonyymi
Ai työttömille?
- AnonyymiUUSI
Todellakin on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242610
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371144Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25971Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941- 53932
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825