Olin kesällä lomalla Latviassa ja Virossa. Kiinnitin huomiota siihen, että nuorilla aikuisilla ei ollut juuri ollenkaan ylipainoa.
Haluaisin nuorille sanoa, että se on yksi pahimmista terveysongelmista ainakin myöhemmällä iällä. Lisäksi se aiheuttaa mt-ongelmia ihan senkin takia, että monetkaan eivät halua seurustella lihavien kanssa.
Miehiä haluaisin varoittaa 2-tyypin diabeteksen vaikutuksesta potenssiin.
Itse olen jo keski-ikäinen ja lapset aikuisia. Paino pysyy hyvin kurissa kun katsoo Mitä panee suuhunsa ja liikkuu. Pelkkä kävely on tehokas tapa pudottaa painoa.
Ylipaino ongelmana
Anonyymi-ap
3
301
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisia nuoria ei liikunta kiinnosta ja jos kiinnostaa ajetaan autolla tai potkulaudalla kuntosalille istumaan kuntopyörän päälle ja sitten taas kotiin ja tilataan pizzaa ja hampurilaisia kotiin.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat tyhmiä, mutta myös laiskoja. Minäkin olen suomalainen
- Anonyymi00003
Hei kuumat tyttöset täällä odottaa 👀 Tsekkaa täältä! https://Rhonda.hoty.lat/Rhonda#/?/?/o7oec1poa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557