Toyota RAV4 on tunnettu siitä, että se on hyvä ja monipuolinen katumaasturi.

Anonyymi-ap

Se tarjoaa hyvän ajokokemuksen, tilavat sisätilat ja luotettavan hybriditeknologian. RAV4:n muotoilu on näyttävä ja sen ajo-ominaisuudet ovat hyvät niin kaupungissa kuin maantielläkin.

RAV4:n vahvuuksia:

Hyvä ajokokemus:

Auton pohjarakenne on jäykkä ja painopiste matala, mikä tekee ajamisesta vakaata ja miellyttävää.

Tilavat sisätilat:

RAV4:ssä on hyvin tilaa sekä matkustajille että tavaroille, ja tavaratila on pitkä ja leveä.

Luotettava hybriditeknologia:

Toyota RAV4:n hybridimallit tarjoavat hyvän yhdistelmän suorituskykyä ja taloudellisuutta.

Monipuolisuus:

RAV4 soveltuu niin kaupunkiajoon kuin pidemmillekin matkoille.

Turvallisuus:

RAV4:ssä on kehittyneet turvallisuusominaisuudet ja teknologiaa, jotka tekevät ajamisesta turvallista.

Esimerkiksi Moottori-lehden koeajo totesi, että Toyota RAV4 Plug-in Hybrid on hyvä esimerkki siitä, kuinka hyvä lataushybridi tulisi tehdä. Lehden mukaan auto on mukava ajaa maantiellä ja sen melutaso pysyy alhaisena. Myös sen ohjaustuntuma on luonnollinen.

Lisäksi RAV4 on suosittu vaihtoauto, mikä kertoo sen luotettavuudesta ja pitkäikäisyydestä.

https://moottori.fi/koeajo/koeajo-toyota-rav4-2-5-plug-in-hybrid-on-esimerkki-siita-kuinka-hyva-lataushybridi-pitaa-tehda/

23

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas vuosia vanhalla koeajolla onneen, ihan mahtavaa.
      RAV ei pärjännyt edes Skoda Fabialle TM:n talvitestissä ja hävisi jopa Dacialle samaisessa vertailussa. Luokkansa ruostuvin auto ja hybridinä jättää tielle kovin usein, eikä käynnisty ollenkaan. -10 asteen pakkasella ei kulje senttiäkään sähköllä, eikä siinä ole esilämmitystä. Neliveto on lähinnä vitsi, auto lähtee ylämäessä valumaan taaksepäin jos toisen puolen renkaat ovat liukkaalla alustalla ja sähkömoottorin teho ei jaksaa autoa liikuttaa pelkästään.
      Voi voi näitä avauksia.

      • Anonyymi

        Maailman myydyin automalli vuosia!

        Sinun mielipiteesi ei sitä muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman myydyin automalli vuosia!

        Sinun mielipiteesi ei sitä muuta!

        Ei nuo ole vain minun mielipiteitä, vaan mitattuja ja testattuja asioita. Kannattaa lukea muitakin autolehtiä kuin Toyotan asiakaslehteä.
        Ei se myyty määrä kerro autosta muuta kuin paljon sitä saadaan myytyä. Intiassa myydään järkyttäviä määriä Hindistania ja autohan on täysi susi jne...
        USAssa RAV myy, koska se on riittävän iso ja halpa ja siellä ajetaan pääosin suoria ja leveitä teitä ja auto laitetaan kieltoon nopeasti kun liisaus ja osamaksut on suurimmat hankintatavat.


    • Anonyymi

      Vai oikein maasturi, hihii!

    • Anonyymi

      Toyota RAV4 on yksi maailman suosituimmista katumaastureista, joka tunnetaan monipuolisuudestaan, luotettavuudestaan ja kehittyneestä teknologiastaan. Vuonna 1994 esitelty RAV4 on vakiinnuttanut asemansa johtavana kompaktina katumaasturina, ja sen uusimmat mallit jatkavat tätä perinnettä tarjoamalla entistä parempaa suorituskykyä, mukavuutta ja turvallisuutta.

    • Anonyymi

      Rav on myös eniten tielle jättävä merkki ja malli.
      Se kuuluisa akku ja latausongelma vaivaa näitä ja tietenkin ruoste.

      • Anonyymi

        Miksi ihmisen pitää valehdella?????


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      RAV4 on kaukana oikeasta maastoautosta, enemmänkin se on isokokoinen crossover. Jollekin huonommille teille tuolla pystyisi menemään ja varmasti olisi ihan ok hiekkateillä menijä. Mikäli halutaan oikeaa kunnollista maastoautoa, niin vanha kunnon Toyota LandCruiser on oikea peli tähän. Tuolla ei ihan helpolla jää jumiin, mikäli vähänkään osaa maastoajoa. Tuossa on sentään siihen maastoajoon tarvittava maavara, RAV4:ssa sitä ei ihan hirveästi ole. Ajomukavuudessa RAV4 voittaa varmasti 100-0, mutta sitähän tässä ei haeta. Itse ollut useammankin Landcruiserin kyydissä, äänekkäitä ja karuja sisältä, mutta sopivan työkalumaisia.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti rav4 ssa on huono ja kova alusta kaikille teille?

      Tärkeää että jousitus ja iskunvaimenus renkaiden kanssa syö tien terävät montut, halkeamat, jäästä muodostuneet röpelöt, taajamissa epätasaista jäästä on joulukuusta maaliskuulle kun autojen renkaat tampanneet kovaksi.

      Sivuteillä, hiekkateillä pehmeä ja pitkäjoustoinen ei hakkaa teräviä iskuja penkkiin asti ja säästää auton alustan osia.



      Rav4 ei ehjää pärjää normaalille farmari autolle jossa pehmoisempi alusta korkeammill

    • Anonyymi

      Täällä mölyävät ihmiset, jotka eivät tunne koko automallia. Minulla ollut jo kaksi uusikoppaista ja kohta tulee kolmas. Rav4 on suorituskykyinen, huipputaloudellinen, mukavuuspainotteinen pitkän matkan cruiser. Se on myös hyvin varusteltu, ainakin premiumit.. Ajettavuus hyvä jos ei aivan hulluja temppuja aio tehdä. Oikea maasturi se ei ole. Se on rehellinen cittari, mökkiteiden kuningas. Perheautona todella hyvä ja helppokäyttöinen. Istuimet priimaa. Sillä voi ajella etelästä Lappiin väsymättä.

      • Anonyymi

        Et siis ole päässyt asiallisen auton rattiin ja tyydyt tuohon surkeuteen? Tuo selittely kertoo kuitenkin pienestä tuskasta ja epävarmuudesta.


      • Anonyymi

        Jos talvella joudut ajamaan niin osta Skoda Fabia tai Dacia ne on parempia talviautoja.


      • Anonyymi

        Uskomatonta että ostat vanhentuvaa korimallia olevan auton taas! Miksi? Jos Tojo pitää pakosta olla, niin mikset odota 6.sukupolven Ravia? Ennakkohinnasto tulee syksyllä ja ekat yksilöt maahamme huhtikuussa -26. Tai otat uudistetun bZ4X:n, voi jo tilata ja saat joulun tienoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole päässyt asiallisen auton rattiin ja tyydyt tuohon surkeuteen? Tuo selittely kertoo kuitenkin pienestä tuskasta ja epävarmuudesta.

        Itellä edellinen auto oli uudesta ostettu A4. Sen jälkeen ajo on maittanut paljon paremmin RAV4:llä. Pidemmätkin matkat menee sen kummemmin miettimättä.

        Vaivattomuus on se sana miten itse tuota kuvailisin. Ei ole viivettä voimalinjassa ei jyrinää eikä nykimistä. Audissa oli näitä kaikkia.
        Eihän sillä ole samalla tavalla herraskaista imagoa mutta autona parempi vaikka onhan tuo RAV4 kalliimpikin mutta hyvä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole päässyt asiallisen auton rattiin ja tyydyt tuohon surkeuteen? Tuo selittely kertoo kuitenkin pienestä tuskasta ja epävarmuudesta.

        Edellinen oli MB E mv. 2015. Myin onneksi ajoissa dieselin pois ja ostin Rav 4:n. En ole katunut. Rav4 on parempi kuin E-sarjan mersu. Mersussa vikoja riitti ja niiden korjaaminen oli sikakallista. Rav4.ssa ei ole ekamallin relejutun jälkeen ollut yhtäkään vikaa. Laatuero Rav4:n eduksi on valtaisa.


    • Anonyymi

      Hauskin vertailu mitä olen Youtubessa nähnyt oli RAV vastaa Hondan kilpailija.
      Ensin rullatesti jossa RAV jäi paikoilleen ja Honda näytti kuinka neliveto toimii.
      Sitten testattiin ovien ja luukkujen toimintaa ja hidastuskuvissa näkee kuinka RAVin pellit lepattaa ja sivupeili tärisee kun ovi suljetaan ja Hondan ovi napsahtaa nätisti kiinni ja peili ja pellit ei tärise. Kaikki muukin on samaa rataa.

    • Anonyymi

      Kaamea kosla, oli laina-autona. Kyllä Mersu on aina Mersu!

      • Anonyymi

        Minun tuloilla ostetaan enintään 60ke uusia autoja mutta jos tulotaso sallisi 80ke uusia autoja (eli yli 1000e/kk kustannuksia keskimäärin) niin Mersu antaisi paljon. Nyt pitää pysytäytyä alle 800e/kk kustannuksissa.

        Lisäplussaa on se että kaikki tietää sen hyväksi mutta ei sitä silti kadehdita. Erittäin tärkeä asia sukulaisten ja tuttavien kanssa.

        Oleellisin asia on tietysti se että ostin tuon itselle omaan tarpeeseen enkä jonkun keskenkasvuisen kuvitelmien perusteella.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      73
      7977
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      87
      6043
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      79
      5519
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5436
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      112
      4697
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      120
      2441
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1311
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1304
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      42
      1139
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      50
      1120
    Aihe