Kalkaroksen Kömmähdys

Emilious Gauthier

Tässä olisi teille hieman luettavaa. Ei mitään parhaimpiani, mutta voittepahan ajankuluksi lukea, kiitos.


Taivaalla välähti pieni salama, oleskeluhuoneessa katseltiin ahnaasti Fredia ja Georgea jotka esittelivät juuri uusinta Siipivanukasta.
Kaikki juhlivat ja olivay hyvällä tuulella, koska Dolores Pimento tuo hirveä nainen oli häädetty pois koulusta ja Weasleyn kaksoset olivat tulleet vierailulla.
Harry Potter -Poika joka elää, ei ollut niinkään juhlatuulella. Hän katseli taivaalle ja oli näkevinään Siriuksen kasvot, mutta se oli varmaan vain kangastus.
Hän ajatteli itsekseen, että ei hänen isänsä voinut olla niin itsekeskeinen. Entäs jos olikin? Vika oli varmaan vain Kalkaroksen, tuon hyytävän Taikajuomien -ja Liemien professorin. Minä vielä kostan hänelle...

Koitti seuraava aamu. Suuressa salissa kaikki olivat edelleen hyvällä tuulella (ei niinkään Luihuiset). He söivät juhlaruokaa jonka kotitontut olivat valmistaneet aivan vartavasten Doloreksen lähdön kunniaksi.
Ensin Harry täytyisi talsia Taikuuden historian tunneille ja sitten piipahtaa Loitsu tunnilla. Pahin oli kyllä vielä edessä.. nimittäin kaksoistunti Taikajuomia.

Taikuuden historian tunti mateli lähes yhtä hitaasti kuin ennenkin, mutta Harrya kalvoi pelko Kalkaroksesta sisimmässään. Koko lopun tuntia hän ja Ron pelasivat hiljaa Velhoshâkkia pulpetin alla.

Loitsu tunti meni yllättävät nopeasti. He saivat harjoitella loitsuja mitä sinä vuonna oli käsitelty. Tunneilla oli aina niin melske että oli hyvä miettiä yksin hiljaa. Kuitenkin hän joutua aina välillä sanomaan "Joo", "Tottakait", "Ei" tai "Olen samaa mieltä."

Nyt oli aika mennä Kalkaroksen tyrmiin. Harry lähti saapastelemaan kohti tyrmiä kunnes Draco Malfoy ja hänen kaksi 'kaveria' astuivat hänen eteen. Eivät he ehtineet sanoakkaan mitään kun kuului pamahdus ja Dracolle sekä hänen kavereilleen ilmestyivät suuret sarvet. Se oli ollut Hermione joka teki loitsun. "Opin tuon Frediltä." Hermione virnisti ja lampsi ennen Harrya tyrmiin.

Tyrmät olivat entistäkin koleammat, kun Kalkaros astui sinne. "Sivu 318, Kutitusliemi. Lukekaa sivu tarkasti ja seuratkaa taulun ohjeita kun aloitatte tekemään sitä." Hän kajautti kovalla äänellää ja samalla napautti taulua pari kertaa taikasauvallaan. Kuten yleensä taululle ilmestyi ohjeet liemen valmistukseen.
"Ei tuosta tule aivan mitään! Ei kerrassaan mitään. 10 pistettä pois Korpinkynneltä, neiti Patil." Kalkaros jatkoi kylmästi.
"Mitä vanukastu tuo on Hra. Weasley? 50 pistettä pois Rohkelikolta."
Hän sanoi lähes heti edellisen puheen vuoron jälkeen. Kalkaros halusi piikittää Harrya muiden kautta. "Onko tuo Kutituslientä? Nti. Bones?"
Kalkaros katsoi silmät leimuten tyttöön joka oli hiljaa kuin hiiri. "20 pistettä pois Puuskupuhilta." Kalkaros sanoi vielä perään.

Sitten hän katsahti Draco Malfoyhyn jonka liemestä nousi ruskean kullertavaa savua. "Taisit unohtaa jotain Malfoy. Hyvä että otit kuitenkin tämän laidan esiin liemestä. 30 pistettä Luihuiselle." Kalkaros katsahti Harryyn ivallinen virne naamalla.

"Kun tämä liemi ei teiltä onnistu, niin minä näytän mallia." Kalkaros sanoi ja otti noidan kattilan. Noin puolentunnin päästä liemi oli hänellä valmista.
"Keneen testataan tätä? Eikö kukaan uskalla? Noh minä teen sen.." Hän sanoi ja joi suuren kulauksen mukistaan. Pian kuului vaimea poksahdus ja Kalkaros oli hävinnyt. Vai oliko?
Ei aivan. Maassa oli pienen pieni sammakko, joka oletettiin olevan Rohkelikkojen lempiopettaja Professori Kalkaros.

(c): Emilious Gauthier
Ei saa kopioida!

Kirjoitus virheitä saattaa ilmetä. Eiköhän tuosta silti saa selvää.

8

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emiliaon

      Tämähän on sinun oma tarinasi, ja olet joitain asioita mahdollisesti tahaltaan muuttanut. Mutta eivätkö Rohkelikot ja Luihuiset ole samassa ryhmässä?

      "Ei tuosta tule aivan mitään! Ei kerrassaan mitään. 10 pistettä pois Korpinkynneltä, neiti Patil." Kalkaros jatkoi kylmästi."

      Tämähän olisi Padma Patil, tai hänhän on Korpinkynnessä.

      "Onko tuo Kutituslientä? Nti. Bones?"
      Kalkaros katsoi silmät leimuten tyttöön joka oli hiljaa kuin hiiri. "20 pistettä pois Puuskupuhilta." Kalkaros sanoi vielä perään.

      Tämän tarinan mukaan kaikki tuvat olisivat samalla tunnilla? :)

      Vai menikö minulta jotain ohi?

      Ihan hyvin kyllä kerrottu. ^^

      Mahdollisesti teit sen tahalteen, mutta ajattelin vaan...

      • Winky

        tarina on hyvä sen sanon... :) mut miten kaikki tuvat on samal tunnil? :O ;P


      • Eli siinä voi tapahtua mitä...
        Winky kirjoitti:

        tarina on hyvä sen sanon... :) mut miten kaikki tuvat on samal tunnil? :O ;P

        ...


      • Eli siinä voi tapahtua mitä...
        Eli siinä voi tapahtua mitä... kirjoitti:

        ...

        Hups, sori sori, katoin väärää nimimerkkiä ;)

        Tarkotin tarinan kirjottajaa eli; Emilious Gauthieria


    • körkulsaköö

      tuota, tarinan kirjoittelu ei taida, ainakaan tästä aiheesta, olla ihan sinun juttusi. luulen että kirjoittaisit täysin omia juttujasi paremmin.. toisaalta, minä nyt en ole koskaan ymmärtänyt näitä jatko/muuten vaan jostain jonkun kirjailijan hahmosta kertomuksia.. no mutta, onnea kuitenkin kirjoitus urallesi.

      • Emilious Gauthier

        En itsekkään tiedä miten ne joutua samalle tunnille. Sehän on kuitenkin vain tarina.

        (Ehkäpäs Kalkaros on sekoitellut oppilaita ja laittanut niitä tunneille?)


      • olde233
        Emilious Gauthier kirjoitti:

        En itsekkään tiedä miten ne joutua samalle tunnille. Sehän on kuitenkin vain tarina.

        (Ehkäpäs Kalkaros on sekoitellut oppilaita ja laittanut niitä tunneille?)

        Ei Kalkaros sekoitellut oppilaita


    • olde233

      mites menee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe