CCleaner professional kannattaako? euron kk

Anonyymi-ap

Onko se hyvä osaamattoamlle atk koneen käyttäjälle? 1,19€ /kk ei nyt paha ole hintana.
Ihan kelpo kone vielä mutta itse ccleaner valittelee hidastavista ohjelmista mutta osaako tuo ccleaner professional itse asennella ne puuttuvat päivitystä kaipaavat ilman sen isompaa tietämystä käyttäjältä?

11

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä kannattaa

• Anonyymi

Yleensä kk-maksulliset on ongelmallisia, koska ohjelman iästä ei itse asiassa ole tietoa. Jos siellä on 20 vuotta vanha tietokanta ja nykyiset puuttuu tästä ei saa mitään tietoa. Parempi ottaa joku vuosiversio, esim. "2025" - tietää heti, millä tasolla ohjelma on.

• Anonyymi

Eikö se ilmainen versio riitä ?

• Anonyymi

Windows on maksamista!

• Anonyymi

Avasin ketjun,ei oikein ole mitään tietoa tullut teiltä varsinkaan asiallista mutta aikaahan ei ole vielä kulunut paljoakaan. Viikonlopulla ostan 1,19€/kk jutun ja katson mitä tapahtuu. ”Tuliko idiootille” miten tälläistä kielenkäyttöä aikuiselle ihmiselle oikein voi joku kirjoittaa? Onko tuo tervettä vastuullista elämää.

• Anonyymi

On, kun kysymys on selkeää provoamista. Todennäköisesti "Windows on maksamista!", on yhden ja saman vajakin jättämä.

• Anonyymi

Auttakee, kolli ei aio maksaa!

• Anonyymi

Turha.

• Anonyymi

Itsellä ei ole ollut Windows-koneiden kanssa sitten XP-aikojen mitään ongelmia. Enkä koskaan ole mitään cleanereita ja muita optimointiohjelmia asentanut ja ainut turvallisuuteen liittyvä maksullinen ohjelma mitä on tullut käytettyä ennen kuin Windows defender muuttui varsinaiseksi virustorjuntaohjelmaksi oli Panda Antivirus, joka muutamalla koneella oli 4 vuoden ajan.
      Mutta olen ollut setvimässä useampien kavereiden ja työkavereiden koneiden ongelmia ja yhteinen nimittäjä niille on ollut se, että niissä on ollut asennettuna jos jonkinmoista ylimääräistä cleaneria, mainosstopparia ja vakoilunestintä.
      Todennäköisyys siihen, että ongelmien juurisyy on jossain noista "optimointiohjelmista" on melkoisen suuri. Windowsin uusi asennus on yleensä poistanut kaikki ongelmat noissa "optimoiduissa" koneissa, joten syy-seuraus-suhde vaikuttaa aika selvältä.

• Anonyymi

Ei missään nimessä kannata! Ilmaisella pärjää hyvin eikä maksullinen tuo yhtään mitään lisää.

• Anonyymi

Manit pois

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      98
      4224
    2. 78
      3487
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3094
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2556
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2366
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      210
      2176
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2091
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      84
      839
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      786
    Aihe