Onko se hyvä osaamattoamlle atk koneen käyttäjälle? 1,19€ /kk ei nyt paha ole hintana.
Ihan kelpo kone vielä mutta itse ccleaner valittelee hidastavista ohjelmista mutta osaako tuo ccleaner professional itse asennella ne puuttuvat päivitystä kaipaavat ilman sen isompaa tietämystä käyttäjältä?
CCleaner professional kannattaako? euron kk
11
439
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä kannattaa
- Anonyymi
Yleensä kk-maksulliset on ongelmallisia, koska ohjelman iästä ei itse asiassa ole tietoa. Jos siellä on 20 vuotta vanha tietokanta ja nykyiset puuttuu tästä ei saa mitään tietoa. Parempi ottaa joku vuosiversio, esim. "2025" - tietää heti, millä tasolla ohjelma on.
- Anonyymi
Eikö se ilmainen versio riitä ?
- Anonyymi
Windows on maksamista!
- Anonyymi
Avasin ketjun,ei oikein ole mitään tietoa tullut teiltä varsinkaan asiallista mutta aikaahan ei ole vielä kulunut paljoakaan. Viikonlopulla ostan 1,19€/kk jutun ja katson mitä tapahtuu. ”Tuliko idiootille” miten tälläistä kielenkäyttöä aikuiselle ihmiselle oikein voi joku kirjoittaa? Onko tuo tervettä vastuullista elämää.
- Anonyymi
On, kun kysymys on selkeää provoamista. Todennäköisesti "Windows on maksamista!", on yhden ja saman vajakin jättämä.
- Anonyymi
Auttakee, kolli ei aio maksaa!
- Anonyymi
Turha.
- Anonyymi
Itsellä ei ole ollut Windows-koneiden kanssa sitten XP-aikojen mitään ongelmia. Enkä koskaan ole mitään cleanereita ja muita optimointiohjelmia asentanut ja ainut turvallisuuteen liittyvä maksullinen ohjelma mitä on tullut käytettyä ennen kuin Windows defender muuttui varsinaiseksi virustorjuntaohjelmaksi oli Panda Antivirus, joka muutamalla koneella oli 4 vuoden ajan.
Mutta olen ollut setvimässä useampien kavereiden ja työkavereiden koneiden ongelmia ja yhteinen nimittäjä niille on ollut se, että niissä on ollut asennettuna jos jonkinmoista ylimääräistä cleaneria, mainosstopparia ja vakoilunestintä.
Todennäköisyys siihen, että ongelmien juurisyy on jossain noista "optimointiohjelmista" on melkoisen suuri. Windowsin uusi asennus on yleensä poistanut kaikki ongelmat noissa "optimoiduissa" koneissa, joten syy-seuraus-suhde vaikuttaa aika selvältä. - Anonyymi
Ei missään nimessä kannata! Ilmaisella pärjää hyvin eikä maksullinen tuo yhtään mitään lisää.
- Anonyymi
Manit pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233755Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061594
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221252Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723