8 vuotta vanha tietokone siinä windous 10 voinko käyttää edelleen kun suoritin ei ritä windous 11 kiitos
windoous10
14
93
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tottakai!
Itse ajelen vielä Win8.1 :ellä ja kaikki toimii hyvin minulla.
Toki hyvä antivirusohjelma on oltava ja Malwarebytes.
En voi suositella mitään, kerron vaan että minulla toimii kaikki ok.- AnonyymiUUSI
Mikset mene hoitoon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene hoitoon?
Sä viet kaikki paikat.
- AnonyymiUUSI
Ei voi Windowsilla.
- AnonyymiUUSI
Itsellä ollut joskus ainakin 10 v. vanhassa yritystysläppärissä ollut Tubutin 11. Kun tekee Rufusella asennustikun niin saa toimivan koneissa jotka ei tue virallisesti Win 11:sta?
- AnonyymiUUSI
Rufuksen muokkaama asennus saa aktivointi ongelman ihan takuulla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rufuksen muokkaama asennus saa aktivointi ongelman ihan takuulla!
Mulla ainakin aktivoitui hyvin Pro lisenssi?
- AnonyymiUUSI
Jollakin LinuxJakelulla sen elämä voi jatkua!
- AnonyymiUUSI
Parempi vaihtoehto :)
- AnonyymiUUSI
Liiankin ovelaa? Microsoft houkuttelee hylkäämään kilpailijoiden tuotteet
Microsoft on alkanut mainostaa yrityksen tekoälyä, kun etsit aivan muita palveluita. Yhtiö yrittää siepata asiakkaita muilta palveluilta. Ole siis erityisen varovainen. - AnonyymiUUSI
Microsoft yrittää huijata kokeilemaan Copilot-tekoälyä
Microsoft on alkanut näyttää mainoksia yrityksen omasta Copilot-tekoälystä, kun haet Geminin ja ChatGPT:n kaltaisia kilpailijoita. - AnonyymiUUSI
Professori syyttää Stubbia rasismista – ”Törkeää ja räikeää”
Stubbin Washingtonissa väitetysti esittämä kielikuva on historioitsijan mukaan rasistinen.
WSJ:n mukaan Stubb kutsui kahta ukrainalaiskaupunkia ”linnakkeiksi hunneja vastaan”. - AnonyymiUUSI
Yhdessä kodin laitteessa ei kannata säästää: ”Ikävä kyllä sieltä löytyy hyvin usein ulkomaisesta halpakaupasta hankittu laite”
Älä säästä väärässä paikassa.
Nettioperaattorit seuraavat verkkojaan epätavallisen liikenteen varalta ja saavat vinkkejä tarkistettavista kohteista Liikenne- ja viestintävirasto Traficomilta.
– Ikävä kyllä sieltä löytyy hyvin usein ulkomaisesta halpakaupasta hankittu laite, esimerkiksi valvontakamera, digiboksi tai reititin, Heikkinen toteaa.
Helpommalla pääsee usein hankkimalla reitittimen oman internet-operaattorin kautta. Silloin operaattori myös huolehtii reitittimen ohjelmistopäivityksistä. Toisaalta tämä on harvoin edullisin vaihtoehto.
Rikolliset voivat kaapata verkkolaitteen omaan käyttöönsä. Seurauksena voi olla sen hyödyntäminen esimerkiksi palvelunestohyökkäyksissä muita tahoja, kuten pankkeja, vastaan. - AnonyymiUUSI
Antaisit Ubuntu ..jakki tekoälyn tehdä nämä ontuvat trolli aloitukset, joku voisi jopa uskoa niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638113Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592452Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 55793
- 64792
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683