Onko turkkiin lähtijöitä 20.8?Tääl ois 4 iloista bilettävää nuorta lähössä...ikähaarukka 23-29 vee...jo toista kertaa alanyaan bilettämään,toiset porukasta jo viidettä kertaa...Ois kiva tutustua ja bailata yhdessä! Ollaan matkassa 3 viikkoa!!
Turkkiin lähtijöitä!!
Maikki
4
1296
Vastaukset
- joo
varokaa pommeja
- yürek
Joo, mä olen lähdössä antalyaan kylläkin samana päivänä ja deturilla.Alanyassa kyllä käymään mennään moikkaa kavereita=)Ikää on sen 30v.
- jerter
Ei kannata lähtee. Tulee ripuli kun pääsette suomeen. Aika paskainen paikka.
- MinDe
Moips!!! Oon lähdössä jätkäkaverin kanssa 20.8. Alanyaan. (21 ja 25v.)Ollaan viikko! Olis tosi kiva nähdä suomalaisia ja mennä isommalla porukalla baareileen!! Mihin hotelliin meette?
Mennään Luxoriin. Ite oon ollut Alanyassa kaks kertaa. Toiselle meistä ensimmäinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391