Osalla ensimmäiset järjestysnumerot vanhenee 31.8 ja pitää hakea uudet 1.9 jos vielä asumisoikeusasuminen kiinnostaa.
Miten nämä numerot jvaikuttaa? Alkaako se taas alusta ja osa saa pienimmän numeron, vai onko ne, jotka on hakeneet numeronsa myöhemmin, jotenkin etulyöntiasemassa siihen saakka kunnes heilläkin numerot vanhenee?
Vanhentuvat järjestysnumerot
8
550
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai myöhemmät etulyöntiasemassa ja hyvä niin, saadaan hamstraajat pois päiväjärjestyksestä
- Anonyymi
Mitkä ihmeen hamstraajat?
- Anonyymi
Kauanko asumisoikeus järjestysnumero on voimassa?
AI-yhteenveto
Asumisoikeusjärjestysnumero on voimassa kaksi vuotta sen myöntämispäivästä. Tämä tarkoittaa, että voit hakea asumisoikeusasuntoa koko Suomessa numeron voimassaoloaikana.
Voit hakea uutta järjestysnumeroa, kun vanha on vanhentunut tai kun olet allekirjoittanut asumisoikeussopimuksen. Vanhentuneita kuntien myöntämiä numeroita ei voi enää käyttää, vaan asumisoikeusasuntojen hakemiseen tarvitaan uusi, ARA:n myöntämä järjestysnumero, kertoo Asumisoikeusyhteisöt ry.
Hakijan kannattaa hakea järjestysnumero valmiiksi, vaikka asuntoa ei olisi vielä tarvetta, sillä numero on voimassa kahden vuoden ajan ja sen avulla voi hakea asuntoa kaikkialta Suomesta- Anonyymi
AI-yhteenveto
Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus (ARA) lakkautetaan, ja sen tehtävät siirtyvät ympäristöministeriön yhteyteen perustettavaan uuteen yksikköön, Valtion tukeman asuntorakentamisen keskukseen (Varke) 1. maaliskuuta 2025 alkaen.
- Anonyymi
Uusi järjestysnro maksaa 1.9.25 alkaen 9,20 eur! Voimassa 2 vuotta. Kiskomista.
- Anonyymi
Uuden numeron on voinut hakea jo aiemmin, jos ensin luopunut vanhenevasta numerosta. Ei tarvinnut odottaa 1.9.25 klo 00 asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden numeron on voinut hakea jo aiemmin, jos ensin luopunut vanhenevasta numerosta. Ei tarvinnut odottaa 1.9.25 klo 00 asti
Eipä näytä 1.9. klo 00 jälkeen saavan uutta numeroa 31.8. vanhenneen tilalle ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä 1.9. klo 00 jälkeen saavan uutta numeroa 31.8. vanhenneen tilalle ...
Näkyykö se vanha numero vielä siellä hakusivulla jos näkyy niin tee ensin sille vanhalle numerolle ja poisto ja hae sitten uutta numeroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161