Tuu iteki tänne...
Hyvin kuuluu Pooki saunassa kun on seiniin upotetut kaiuttimet ja monihuonejärjestelmä. Löylyä lissää ja Pooki lujemmalle. Jotakin taikaa tässä täytyy olla. Hyvän viihteen seurassa. Kaikissa huoneissa kaiuttimet. Myös autotallissa. Ei tule hifi halvaksi mutta rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu.
Pistäppä se Pooki isommalle, kuuluu tänne saunaan
46
614
Vastaukset
- AnonyymiMeillä soi radio Sandels ja Radio Suomi. Työikäiset suvussa kuuntelee suomipoppia, Sea Fm radiota, radio Suomea ja välillä Novaa. Sitä viimeistä minä en ymmärrä. Pooki ei ole valinta nykypäivän aktiivi-ihmisille. - AnonyymiPooki on nuoremman väestönosan, rahamiehen ja kkona ukkojen valinta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pooki on nuoremman väestönosan, rahamiehen ja kkona ukkojen valinta Ei ole. Tunkkainen Raahen patska. 

- AnonyymiKuulostaa hyvältä systeemiltä 👍 Mulla on genelec g four kaiuttimet. Hyvin kuuluu niistä pooki 
- AnonyymiAito kotimainen 🇫🇮 - AnonyymiAitoja kotimaisia: Radio Sandels, Musa, Järviradio, Ylen kanavat, Kaleva, Sea FM, Woima, Ramona. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aitoja kotimaisia: Radio Sandels, Musa, Järviradio, Ylen kanavat, Kaleva, Sea FM, Woima, Ramona. Ei kiinnosta nuo huonot radiot 👎 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kiinnosta nuo huonot radiot 👎 Mölyävän marginaalin mielipide ei kiinnosta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mölyävän marginaalin mielipide ei kiinnosta. Kiimailijan mielipide ei kiinnosta. 

- AnonyymiPooki päällä toimistolla! - AnonyymiKuulostaa hyvältä työnantajalta. Meillä soi suomipop ja hermot siitä menee. Pooki on paras. 
- AnonyymiHuono vitsi. Lähtee asiakkaat ja työkaverit muihin hommiin, jos häiritsee. 
- AnonyymiMeilläkin soi pooki töissä. Nyt on lomaviikko mut onneks voi pookitella himassa kun kaikki tykkää 

- AnonyymiSauna, kalja, makkara ja Pooki - AnonyymiIhanan suomalaista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanan suomalaista. Pookin omistaa saksalainen oligarkki = Ei suomalainen. Pooki on saksalaisen mediatalon sivuhaara Suomessa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pookin omistaa saksalainen oligarkki = Ei suomalainen. Pooki on saksalaisen mediatalon sivuhaara Suomessa. Mainiota! Siinä siis hyvän radion salaisuus. Saisivat suomalaiset ottaa oppia! 

- AnonyymiPitäis joskus duunata tonne savusaunaan jonkinlainen kaiutinsysteemi mut se tuo omat haasteensa. Saunassa pookittaminen on ihan parasta kera kylmän sandelssin 🍺 
 Eikö??- Anonyymieikuulekiinnostajuopon jorinat 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:eikuulekiinnostajuopon jorinat Tuo kommentti kertoo itsestäsi enemmän kuin uskotkaan 

- AnonyymiLöylyä lissää ja kaljaa koneeseen. Pooki päälle ja volat kaakkoon. Se on saunatakkitanssit nyt! 
- AnonyymiMä en saunassa halua kuunnella mitään - AnonyymiVarsinkaan huonoja radioasemia, kuten Pookia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Varsinkaan huonoja radioasemia, kuten Pookia Pooki on se mitä kuunnellaan jos jotakin. Myös Iskelmä, Classic, City ja Kasari kelpaa kuunteluun. Siihen se jää. 

- AnonyymiTänään saunotaan. Se on jämpti! 
- AnonyymiTänään saunapäivä meillä. En tiiä onko muilla. Pooki on päällä luonnollisesti. - AnonyymiEi ole Pookia meidän perheessä, eikä isovanhempien. Radio Suomi ja Järviradio on mitä kuuntelevat. Antaahan vanhusten kuunnella keskenään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole Pookia meidän perheessä, eikä isovanhempien. Radio Suomi ja Järviradio on mitä kuuntelevat. Antaahan vanhusten kuunnella keskenään. Määrittele vanhus. Minä olen 38, vaimo 31. Molemmat tykkäämme kuunnella Pookia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Määrittele vanhus. Minä olen 38, vaimo 31. Molemmat tykkäämme kuunnella Pookia. Asuttekin ilmeisesti maalla, kaukana sivistyksestä ja maailman ihmeistä. Nyt välillä peltoa kyntämään sieltä! Ei ne työt tekemättä tule valmiiksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Asuttekin ilmeisesti maalla, kaukana sivistyksestä ja maailman ihmeistä. Nyt välillä peltoa kyntämään sieltä! Ei ne työt tekemättä tule valmiiksi. Maalla on mukavaa. Ei ole persaukisten asuinympäristö tämä. Kannattaa pitää mielessä mistä teikäläinenkin tekee paskaa. Täältä maalta sekin on lähtöisin. 

- AnonyymiNo minäpä pistän! 📻 🍻 
- AnonyymiPooki sopii hyvin saunomiseen. Pooki, sauna, kalja ja makkara 🇫🇮 
- AnonyymiPistä antennia suurempaan antenniosaston somehahmo team finland! 
- AnonyymiTorniolaisen peisetti ykkösvalinta 👍 
- AnonyymiKaiuttimet saunassa ois kyl kieltämät aika kova - AnonyymiToimiiko saunassa dabbi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toimiiko saunassa dabbi? se temu finland nimimerkki sano että paapiidesing tuli siitä kun vauvan ekat sanat oli paapii niin siitä hetiTavaraMerkkinsä suunnittelija teki. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:se temu finland nimimerkki sano että paapiidesing tuli siitä kun vauvan ekat sanat oli paapii niin siitä hetiTavaraMerkkinsä suunnittelija teki. Ihan vitun sekavaa settiä 

- AnonyymiMä oon saunonut jo 7 kertaa Pookin tahtiin vihtaa käyttäen. Aiemmin kiimailin seafm mut tän foorumin ansiosta löysin pookin taajuuden ja sinne radioni ja sydämeni jäi. - AnonyymiNyt on miehen puhetta! 👍 

- AnonyymiTänään aion saunoa, kuunnella Pookia ja juoda kaljaaa 👍 
- AnonyymiKohta saunaan 🍺 - AnonyymiMeikämandoliini saunoi jo alkuillasta. Pooki soi saunan kaiuttimista mikäpä muukaan 👍 

- AnonyymiTänään saunotaan, grillataan ja kuunnellaan Radio Pookia. Ei huono settilista 👍 - AnonyymiTäällä myös imutellaan ja vedellään peppuun. Pookin tahtiin tottakai. Ei huono. 
 -Suolihomo

- AnonyymiUUSISe on just näin! 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311