Tuu iteki tänne...
Hyvin kuuluu Pooki saunassa kun on seiniin upotetut kaiuttimet ja monihuonejärjestelmä. Löylyä lissää ja Pooki lujemmalle. Jotakin taikaa tässä täytyy olla. Hyvän viihteen seurassa. Kaikissa huoneissa kaiuttimet. Myös autotallissa. Ei tule hifi halvaksi mutta rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu.
Pistäppä se Pooki isommalle, kuuluu tänne saunaan
43
558
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä soi radio Sandels ja Radio Suomi. Työikäiset suvussa kuuntelee suomipoppia, Sea Fm radiota, radio Suomea ja välillä Novaa. Sitä viimeistä minä en ymmärrä. Pooki ei ole valinta nykypäivän aktiivi-ihmisille.
- Anonyymi
Pooki on nuoremman väestönosan, rahamiehen ja kkona ukkojen valinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on nuoremman väestönosan, rahamiehen ja kkona ukkojen valinta
Ei ole. Tunkkainen Raahen patska.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä systeemiltä 👍 Mulla on genelec g four kaiuttimet. Hyvin kuuluu niistä pooki
- Anonyymi
Aito kotimainen 🇫🇮
- Anonyymi
Aitoja kotimaisia: Radio Sandels, Musa, Järviradio, Ylen kanavat, Kaleva, Sea FM, Woima, Ramona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitoja kotimaisia: Radio Sandels, Musa, Järviradio, Ylen kanavat, Kaleva, Sea FM, Woima, Ramona.
Ei kiinnosta nuo huonot radiot 👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta nuo huonot radiot 👎
Mölyävän marginaalin mielipide ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mölyävän marginaalin mielipide ei kiinnosta.
Kiimailijan mielipide ei kiinnosta.
- Anonyymi
Pooki päällä toimistolla!
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä työnantajalta. Meillä soi suomipop ja hermot siitä menee. Pooki on paras.
- Anonyymi
Huono vitsi. Lähtee asiakkaat ja työkaverit muihin hommiin, jos häiritsee.
- Anonyymi
Meilläkin soi pooki töissä. Nyt on lomaviikko mut onneks voi pookitella himassa kun kaikki tykkää
- Anonyymi
Sauna, kalja, makkara ja Pooki
- Anonyymi
Ihanan suomalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan suomalaista.
Pookin omistaa saksalainen oligarkki = Ei suomalainen. Pooki on saksalaisen mediatalon sivuhaara Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin omistaa saksalainen oligarkki = Ei suomalainen. Pooki on saksalaisen mediatalon sivuhaara Suomessa.
Mainiota! Siinä siis hyvän radion salaisuus. Saisivat suomalaiset ottaa oppia!
- Anonyymi
Pitäis joskus duunata tonne savusaunaan jonkinlainen kaiutinsysteemi mut se tuo omat haasteensa. Saunassa pookittaminen on ihan parasta kera kylmän sandelssin 🍺
Eikö??- Anonyymi
eikuulekiinnostajuopon jorinat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikuulekiinnostajuopon jorinat
Tuo kommentti kertoo itsestäsi enemmän kuin uskotkaan
- Anonyymi
Löylyä lissää ja kaljaa koneeseen. Pooki päälle ja volat kaakkoon. Se on saunatakkitanssit nyt!
- Anonyymi
Mä en saunassa halua kuunnella mitään
- Anonyymi
Varsinkaan huonoja radioasemia, kuten Pookia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan huonoja radioasemia, kuten Pookia
Pooki on se mitä kuunnellaan jos jotakin. Myös Iskelmä, Classic, City ja Kasari kelpaa kuunteluun. Siihen se jää.
- Anonyymi
Tänään saunotaan. Se on jämpti!
- Anonyymi
Tänään saunapäivä meillä. En tiiä onko muilla. Pooki on päällä luonnollisesti.
- Anonyymi
Ei ole Pookia meidän perheessä, eikä isovanhempien. Radio Suomi ja Järviradio on mitä kuuntelevat. Antaahan vanhusten kuunnella keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Pookia meidän perheessä, eikä isovanhempien. Radio Suomi ja Järviradio on mitä kuuntelevat. Antaahan vanhusten kuunnella keskenään.
Määrittele vanhus. Minä olen 38, vaimo 31. Molemmat tykkäämme kuunnella Pookia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele vanhus. Minä olen 38, vaimo 31. Molemmat tykkäämme kuunnella Pookia.
Asuttekin ilmeisesti maalla, kaukana sivistyksestä ja maailman ihmeistä. Nyt välillä peltoa kyntämään sieltä! Ei ne työt tekemättä tule valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuttekin ilmeisesti maalla, kaukana sivistyksestä ja maailman ihmeistä. Nyt välillä peltoa kyntämään sieltä! Ei ne työt tekemättä tule valmiiksi.
Maalla on mukavaa. Ei ole persaukisten asuinympäristö tämä. Kannattaa pitää mielessä mistä teikäläinenkin tekee paskaa. Täältä maalta sekin on lähtöisin.
- Anonyymi
No minäpä pistän! 📻 🍻
- Anonyymi
Pooki sopii hyvin saunomiseen. Pooki, sauna, kalja ja makkara 🇫🇮
- Anonyymi
Pistä antennia suurempaan antenniosaston somehahmo team finland!
- Anonyymi
Torniolaisen peisetti ykkösvalinta 👍
- Anonyymi
Kaiuttimet saunassa ois kyl kieltämät aika kova
- Anonyymi
Toimiiko saunassa dabbi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko saunassa dabbi?
se temu finland nimimerkki sano että paapiidesing tuli siitä kun vauvan ekat sanat oli paapii niin siitä hetiTavaraMerkkinsä suunnittelija teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se temu finland nimimerkki sano että paapiidesing tuli siitä kun vauvan ekat sanat oli paapii niin siitä hetiTavaraMerkkinsä suunnittelija teki.
Ihan vitun sekavaa settiä
- Anonyymi
Mä oon saunonut jo 7 kertaa Pookin tahtiin vihtaa käyttäen. Aiemmin kiimailin seafm mut tän foorumin ansiosta löysin pookin taajuuden ja sinne radioni ja sydämeni jäi.
- Anonyymi
Nyt on miehen puhetta! 👍
- Anonyymi
Tänään aion saunoa, kuunnella Pookia ja juoda kaljaaa 👍
- Anonyymi
Kohta saunaan 🍺
- Anonyymi
Meikämandoliini saunoi jo alkuillasta. Pooki soi saunan kaiuttimista mikäpä muukaan 👍
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9111896Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069020Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1094907Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364125- 1004124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63906Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113699Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei693556Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle273543Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden83513