täällä päivästä päivään, vuodesta vuoteen homoudesta saarnatessaan?
Miksi hän noin tekee?
Onko hän itse edes luterilainen?
Homot eivät minua häiritse, enkä minä heitä, ja Itse Jumalahan meidät on luonut, kenet homoiksi ja kenet luterilaisiksi, eikä meillä ole mitään oikeutta arvostella Jumalaa ja Hänen aikaansaannoksiaan!
Aivan yhtä arvokkaita ihmisiä homot ovat siinä, missä me heterotkin olemme, eivätkä he itse ole osaansa valinneet, joten aivan väärin heitä on tuomita Jumalan päähänpistoista!
Jokin tarkoitushan Jumalalla siinä on ollut ja väärin meiltä on Jumalan Tekoja tuomita!
Sanoisinpa jopa että suurta syntiä!
Herääkin kysymys, että minkä lajin ihmiseksi aito_lainen itse luotiin, ja että hyväksyykö hän itse sen?
Eipä taida hyväksyä, epäilen.
Lähimmäisiään ei saa tuomita, sanotaan Raamatussakin!
Kuka muu täällä on kyllästynyt aito_laisen meitä luterilaisia jatkuvasti syyttävällä sormellaan osoi
15
120
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta olisi jättää hänen aloittamissa ketjuissa vastaaminen kokonaan. Keskustelkoon itsensä kanssa niissä hamaan tappiin asti.
- AnonyymiUUSI
Vielä parempi ilmoittaa hänen tai kenen tahansa asiattomat kirjoitukset ylläpitoon, kuten säännöt kehoittavat.
- AnonyymiUUSI
Lähimmäisiä ei saa tuomita, luemme alusta ok.
Kaikki sitten jatkossa on pelkkää tuomitsemista.
Onko hyvä - AnonyymiUUSI
Eikös lähes kaikki luterilaiset ole kyllästyneitä aitoon evankeliumiin missä paino on uskoontulolla Jeesukseen?
- AnonyymiUUSI
En ole kyllä huomannut Baalin eli Jahven uhrikultin viattoman uhrin kirouksen palvonnassa tosi Jumalana Jeesuksen nimeen minkäänlaista laantumista, vaikka kristinuskon pedon merkkiä otsaan ei enää niin usein otetakaqn, mutta käteen vielä haluavat joka ainoa - niin köyhät kuin rikkaat, sekä vapaat, että orjat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä huomannut Baalin eli Jahven uhrikultin viattoman uhrin kirouksen palvonnassa tosi Jumalana Jeesuksen nimeen minkäänlaista laantumista, vaikka kristinuskon pedon merkkiä otsaan ei enää niin usein otetakaqn, mutta käteen vielä haluavat joka ainoa - niin köyhät kuin rikkaat, sekä vapaat, että orjat.
Jos 2000 vuotta on Jumalaksi ollut tarjolla kiduttamalla, roviolla elävältä polttamalla ja päitä katkomalla vain Saatana, niin kai korjausliikkeen tekemiseen tarvitaan seuraavat 2000 vuotta, jos maapallo selviää siihen asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos 2000 vuotta on Jumalaksi ollut tarjolla kiduttamalla, roviolla elävältä polttamalla ja päitä katkomalla vain Saatana, niin kai korjausliikkeen tekemiseen tarvitaan seuraavat 2000 vuotta, jos maapallo selviää siihen asti.
Niin, että päästään siihen Jeesuksen julistamaksi käskemään evankeliumiin ja järkiin tulemisern uskoa Jeesusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että päästään siihen Jeesuksen julistamaksi käskemään evankeliumiin ja järkiin tulemisern uskoa Jeesusta.
Kuten palstastan kirjoituksista näkyy - ei ainakaan vielä aivotoiminnassa ole näkyvissä mitään järkiin tulemisen merkkejä.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän kaikki ole hänen toimintatapoihinsa kyllästyneitä, mahdollisesti jotain yksittäistä trollia lukuunottamatta.
- AnonyymiUUSI
Milloin kristinusko on muuttunut 'toimintatavoiksi'?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kristinusko on muuttunut 'toimintatavoiksi'?
Kuten Päivi Räsänen, joka julistaa ihka aitoa kristinuskoa, sanoi, jos tehdään katugallup, ja kysytään ihmisiltä, että mitä on kristinusko, niin saa ooikkeuksesta vastauksen, että se on lähimmäisen rakkautta, ja SITÄ SE NIMENOMAAN EI OLE.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Päivi Räsänen, joka julistaa ihka aitoa kristinuskoa, sanoi, jos tehdään katugallup, ja kysytään ihmisiltä, että mitä on kristinusko, niin saa ooikkeuksesta vastauksen, että se on lähimmäisen rakkautta, ja SITÄ SE NIMENOMAAN EI OLE.
Kristinusko oppina ei ole mikään 'jestat niin kiva uskonto', että siitä voi keksiä jonkin pikkusievän kokoelman kirouksin taivaaseen menoja, kun niin vaan tykkää sen paremmaksi 'toimintatavaksi'.
Katsokaa totuutta silmiin: mitä on kristinusko oikeasti? Jos ei miellytä, olkaa uskomatta, mutta älkää väärentäkö sitä.
- AnonyymiUUSI
Hyvä huomio alustajalla että homoja tosiaankin johdattaa koko yhteiskunta helvettiin aina kirkkoa myöten ja siksi niin paljon uskovien tulee julistaa heille Jeesuksen rakkautta ja Jumalan tahtoa.
- AnonyymiUUSI
Ketjun avaaja RepeRuutikaIIo purkaa oman homoutensa komplekseja joka ketjussa Anona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242473
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa260892Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891- 52882
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795