Löytyiskö seuraa n. 30 kymppiselle kundille.
Seuran laadulla ei ole väliä kunhan olisi seksiä ;-)
Joutsa/Hartola
4
1123
Vastaukset 4
- Lande
...vetää käteen, nimittäin on niin petolinnun tietystä päästä vedettyjä pärstiä etenkin Hartolan muijissa, että en suostuisi kajoamaan yhteenkään edes rahasta. Ja ne ainoat hyvännäköiset mimmit ovat sakkolihaa, joten menee vuosia ennen kuin saat seksiä. Kaikki ämmät aivan karseita. Haen seksini muualta. Miks ihmeessä oot hakee Hartolasta tai Joutsasta vai asutko jommassa kummassa. Joutsasta en tiedä, mutta Hartolan raitilla ei tule ehtoista emäntää vastaan.
- Anonyymi
Moi,
Saunaseura olis kiva Joutsaan tänään.
Olen tummi ja nyorekas tyyppi.- Anonyymi00006
Saunaseura ja muukin ehkä ok. M 49 timmi.
- Anonyymi00003
HOMo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502