olin tuolloin 17 ja äitini nuori serkku 29, olimme purjehtimassa kaksin ja päätimme mennä uimaan, minulla rupesi seisomaan kun näin hänet alasti, menin vessaan runkkaa mutta silloin myös äitin serkku tuli sinne ja siitä alkoi pano
äitin serkku
4
3309
Vastaukset
- Anonyymi
Buaaa-haaa-haaa meidän tulevalle kirjailijalle🤣
Orastava masennus sai väistyä luettuani juttusi😂- Anonyymi
Katos sehän jälleen kerran buaahaa spede.. No eipä sun niuvanniemi kertomuksesi ole sen parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sehän jälleen kerran buaahaa spede.. No eipä sun niuvanniemi kertomuksesi ole sen parempia.
En ole Niuvanniemestä, enkä spedekään. Tuo buaahaa-slogani on ollut vissiin Pekka ja Pätkä ajoista lähtien eli kauemmin, kuin muutama häirikkö vaikuttanut netissä.
Itse joihinkin lehtiin kirjoittaneena pyrkinyt jäsentelemään tekstiäni.
Lukenut sen läpi lukuisat kerrat ennen julkaisua. Tuon keskustelun aloittajan "novelli" tuo mieleen peruskouluaikojen ainekirjoitukset omalla liikuttavalla tavallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Niuvanniemestä, enkä spedekään. Tuo buaahaa-slogani on ollut vissiin Pekka ja Pätkä ajoista lähtien eli kauemmin, kuin muutama häirikkö vaikuttanut netissä.
Itse joihinkin lehtiin kirjoittaneena pyrkinyt jäsentelemään tekstiäni.
Lukenut sen läpi lukuisat kerrat ennen julkaisua. Tuon keskustelun aloittajan "novelli" tuo mieleen peruskouluaikojen ainekirjoitukset omalla liikuttavalla tavallaan.Niinpä, purjehtimasta uimaan ja sitä kautta vessaan runkulle. Tietty kyllähän veneissäkin on vessoja, mutta silti.
Oliko äitin serkun kanssa kaksistaan vesillä vai mitä, ja olivatko missä veneilemässä..? Ei mitään logiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2587173Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on363747PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23298Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven102656IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-432404Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.472176- 651908
- 961811