olin tuolloin 17 ja äitini nuori serkku 29, olimme purjehtimassa kaksin ja päätimme mennä uimaan, minulla rupesi seisomaan kun näin hänet alasti, menin vessaan runkkaa mutta silloin myös äitin serkku tuli sinne ja siitä alkoi pano
Vastaukset 5
- Anonyymi
Buaaa-haaa-haaa meidän tulevalle kirjailijalle🤣
Orastava masennus sai väistyä luettuani juttusi😂- Anonyymi
Katos sehän jälleen kerran buaahaa spede.. No eipä sun niuvanniemi kertomuksesi ole sen parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sehän jälleen kerran buaahaa spede.. No eipä sun niuvanniemi kertomuksesi ole sen parempia.
En ole Niuvanniemestä, enkä spedekään. Tuo buaahaa-slogani on ollut vissiin Pekka ja Pätkä ajoista lähtien eli kauemmin, kuin muutama häirikkö vaikuttanut netissä.
Itse joihinkin lehtiin kirjoittaneena pyrkinyt jäsentelemään tekstiäni.
Lukenut sen läpi lukuisat kerrat ennen julkaisua. Tuon keskustelun aloittajan "novelli" tuo mieleen peruskouluaikojen ainekirjoitukset omalla liikuttavalla tavallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Niuvanniemestä, enkä spedekään. Tuo buaahaa-slogani on ollut vissiin Pekka ja Pätkä ajoista lähtien eli kauemmin, kuin muutama häirikkö vaikuttanut netissä.
Itse joihinkin lehtiin kirjoittaneena pyrkinyt jäsentelemään tekstiäni.
Lukenut sen läpi lukuisat kerrat ennen julkaisua. Tuon keskustelun aloittajan "novelli" tuo mieleen peruskouluaikojen ainekirjoitukset omalla liikuttavalla tavallaan.Niinpä, purjehtimasta uimaan ja sitä kautta vessaan runkulle. Tietty kyllähän veneissäkin on vessoja, mutta silti.
Oliko äitin serkun kanssa kaksistaan vesillä vai mitä, ja olivatko missä veneilemässä..? Ei mitään logiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4842150Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35868Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht451814- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63563