Tupakista

papan poika

Kerran pappa etsi piippuaan. Se syytteli miniää,
että se on hävittänyt piipun. Johon miniä:
- Näyttää taas olevan suupielessäsi. ;)

9

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      sopii miehelle..Tai, liekö sekin kiinni siitä, että kasvoin ja totuin pienestä pitäen piipun "kanssa"...kun setäni oli piippumies henkeen ja vereen. Piippu roikkui suupielessä aina...silloinkin, kun menimme kokemaan verkkoja...joka paikassa se oli siinä:))) Mitähän piipputupakkia se olikaan, kun tuoksui niin hyvällekin...KILTAko...:)

      • ggnojoP

        Enoni poltti "laivuri"-piipputupakkaa ja kiltaan-
        kin koski, jos ei muuta löytynyt.
        Tupakan nimeä en muista.

        Kun itse aikoinani maistelin piippua, ei maku
        vastannut tuoksua... :DDD

        Täytyy myöntää, että hyviä hajumuistoja tuli. :)


      • jpntar
        ggnojoP kirjoitti:

        Enoni poltti "laivuri"-piipputupakkaa ja kiltaan-
        kin koski, jos ei muuta löytynyt.
        Tupakan nimeä en muista.

        Kun itse aikoinani maistelin piippua, ei maku
        vastannut tuoksua... :DDD

        Täytyy myöntää, että hyviä hajumuistoja tuli. :)

        tuota aikaa ..*huoks*..metsällä, kalassa, verkoilla...ja sitä piippua..:)))Junaa kerran odottaessani aistin tuon tutun ja turvallisen tunteen, kun näin eräällä miehellä asemalla junaa odotellessani juuri samanlaisen rikkinäisen puseron kuin sedälläni oli aina metsällä..


      • jpntar kirjoitti:

        tuota aikaa ..*huoks*..metsällä, kalassa, verkoilla...ja sitä piippua..:)))Junaa kerran odottaessani aistin tuon tutun ja turvallisen tunteen, kun näin eräällä miehellä asemalla junaa odotellessani juuri samanlaisen rikkinäisen puseron kuin sedälläni oli aina metsällä..

        Jossain jårven jäällä,klani tuoksuu joka säällä.


      • jpntar
        RamiKS kirjoitti:

        Jossain jårven jäällä,klani tuoksuu joka säällä.

        se tuoksuu hyvältä ...niin...joka säällä??


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        se tuoksuu hyvältä ...niin...joka säällä??

        parhaan tuoksuinen.. ;))
        Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?...


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        parhaan tuoksuinen.. ;))
        Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?...

        on yksi työkaveri, englantilainen,joka polttaa aina takapihalla piippua, ja tuoksu on välillä viedä jalat alta....Mitähän se ajattelisi, jos pyörtyisin joku päivä silkasta tuoksunautinnosta...:))))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        parhaan tuoksuinen.. ;))
        Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?...

        noinko se kirjoitetaan..?


      • jpntar kirjoitti:

        noinko se kirjoitetaan..?

        Voi juku ja kohta tulee-kai-8kk täyteen tupakoimattomuutta,ehkä paras muistella sitä jälkimakua.Ei voi mitään hajuaisti on ihmisen pitkämuistisin aisti,esim tervantuoksu yhdistettynä airon narinaan ja lokin kirkaisuun-vau mitä mielikuvia se saakaan aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe