Tätäkin pitää ihan oikeasti miettiä koska se on totisesti totta. Jokainen joka täälläkin suomi24 pyöriin niin jokainen meistä on voittanut uintikisan🤗 siis meistä ihan jokainen joka lukeeki tätä tekstiä tässä nyt niin sinäkin olet voittanut sen uintikisan🤗🤗 jokainen ihminen on sentää edes yhden kisan voittanut elämässä🤗👍👍
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kun näitä juttuja lukee, niin vaikea kaikkien osalta uskoa tuohon "voittamiseen". Eiköhän jotkut meistä ole yrittänyt kaikkensa loikatakseen sivuun ennen kuin se ruutulippu heilahtaa, mutta epäonnistui ja kärsii siitä nyt täällä telluksella.
😊 🤣 ✍️ (◔◡◔) (●'◡'●) ^_^ - Anonyymi
Eihän kaikki osaa edes uida, pilkataankos taas kaikkia vajakkeja? 🥸🧔♂️🤪
- Anonyymi
Eipä sitä uimaan opi sillä tavalla, että lapsi pistetään järveen auton renkaan kanssa. Terveisiä vaan 80-vuotiaalle isälleni hoitokotiin.
- Anonyymi
Ihminen joka sukeltaa, häviää.
- Anonyymi
Myös Peppu vväishänen? On kyllä onekas
- Anonyymi
Minä kellun ja etenen soutamalla. Välillä katson että suunta on oikea ja ei muuta ko soutamaan. Se on rentoa uimista, säästää voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta155550- 37548