Jotkut mysteerikätköt liian vaikeita

Anonyymi-ap

Et voi osata nuotteja jos et ole opetellut pianon tai viulun soittoa.

Et voi osata vaikeita matematiikan tehtäviä jos et opiskellut lukiossa pitkää matematiikkaa!

Mysteerikätköjen tehtävät pitäisi olla kaikille sopivia. Ei vain joillekin harvoille matikka ja musiikki neroille!

8

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö. Minkään kätkön ei tarvitse olla kaikille.
      Vai pitäisikö kieltää kiipeilykätköt? Sukelluskätköt? Vaelluskätköt? Saarikätköt? Kaukana olevat kätköt?

• Anonyymi

Anna sitten vaan olla jos et osaa. Niin minäkin teen. En minäkään ole osannut ratkoa läheskään kaikkia mysteereitä. Osa vaatii jopa kirjan lukemisen. En lähde lukemaan annnan olla. Sama peruskätköissä jos ei huvita lähteä kiipelemään annan olla. Olkoot siellä sitten korkeuksissa ja dnf. Haen vaan kätköt jotka on helposti saatavilla ja ratkon vain ne musteerit jotka osaan. Jätetään ne vain niille matikka neroille! Okoot ne vain niille. En siitä välitä jos en osaa! Annan sitten olla!

• Anonyymi

Mun mielestä taas liian helppoja jotkut kirjain ja numero yhtälöt
      Toki oon vaikeempiikin törmäänyt joita en ole osannut ratkaista!

• Anonyymi

Jokaiselle löytyy kyllä jotakin! Harrastit käytännössä ihan mitä tahansa, niin jostain löytyy mysteeri, joka liittyy harrastukseesi ja ratkeaa helposti.
      Harrastamaton taas saa harmaita hiuksia, eikä älyä ratkaisua, ainakaan kovin helposti.
      Niin se vaan menee.

• Anonyymi

Musta on ärsyttäviä ne mysteerit ja multit mihin ei ole laitettu chekkeriä lainkaan.
      En kyllä lähde paikkaan jossa kätkö ei ehkä olekkaan. Haen vain ne mysteerit ja multit joilla saan chekkerillä varmasti oikean vastuksen ja oikean paikan!

• Anonyymi

Anna niitten vaikeiden vaan olla. En minäkään ole osannut ratkoa kaikkia mysteereitä.

A+B+C+1+2+3-1 tehtävät ei pitäisi kuitenkaan olla liian vaikeita.

• Anonyymi

Nykyään tekoälyn aikakaudella esimerkiksi sanaleikit ja laskut voi ratketa helpommin kuin aikaisemmin.

• Anonyymi

Kysy täällä, niin saat vastauksen sekunneissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe