Et voi osata nuotteja jos et ole opetellut pianon tai viulun soittoa.
Et voi osata vaikeita matematiikan tehtäviä jos et opiskellut lukiossa pitkää matematiikkaa!
Mysteerikätköjen tehtävät pitäisi olla kaikille sopivia. Ei vain joillekin harvoille matikka ja musiikki neroille!
Jotkut mysteerikätköt liian vaikeita
10
994
Vastaukset 10
- Anonyymi
Höpö höpö. Minkään kätkön ei tarvitse olla kaikille.
Vai pitäisikö kieltää kiipeilykätköt? Sukelluskätköt? Vaelluskätköt? Saarikätköt? Kaukana olevat kätköt? - Anonyymi
Anna sitten vaan olla jos et osaa. Niin minäkin teen. En minäkään ole osannut ratkoa läheskään kaikkia mysteereitä. Osa vaatii jopa kirjan lukemisen. En lähde lukemaan annnan olla. Sama peruskätköissä jos ei huvita lähteä kiipelemään annan olla. Olkoot siellä sitten korkeuksissa ja dnf. Haen vaan kätköt jotka on helposti saatavilla ja ratkon vain ne musteerit jotka osaan. Jätetään ne vain niille matikka neroille! Okoot ne vain niille. En siitä välitä jos en osaa! Annan sitten olla!
- Anonyymi
Mun mielestä taas liian helppoja jotkut kirjain ja numero yhtälöt
Toki oon vaikeempiikin törmäänyt joita en ole osannut ratkaista! - Anonyymi
Jokaiselle löytyy kyllä jotakin! Harrastit käytännössä ihan mitä tahansa, niin jostain löytyy mysteeri, joka liittyy harrastukseesi ja ratkeaa helposti.
Harrastamaton taas saa harmaita hiuksia, eikä älyä ratkaisua, ainakaan kovin helposti.
Niin se vaan menee. - Anonyymi
Musta on ärsyttäviä ne mysteerit ja multit mihin ei ole laitettu chekkeriä lainkaan.
En kyllä lähde paikkaan jossa kätkö ei ehkä olekkaan. Haen vain ne mysteerit ja multit joilla saan chekkerillä varmasti oikean vastuksen ja oikean paikan! - Anonyymi
Anna niitten vaikeiden vaan olla. En minäkään ole osannut ratkoa kaikkia mysteereitä.
A+B+C+1+2+3-1 tehtävät ei pitäisi kuitenkaan olla liian vaikeita. - Anonyymi
Nykyään tekoälyn aikakaudella esimerkiksi sanaleikit ja laskut voi ratketa helpommin kuin aikaisemmin.
- Anonyymi
Kysy täällä, niin saat vastauksen sekunneissa.
- Anonyymi00010
Osittain samaa mieltä. Suurin osa mysteeristä on melko helposti ratkaistavissa, mutta jotkut ovat tehneet liian pitkää matematiikkaa jota kaikki eivät ole opiskelleet!
Aika paljon olen nyt näin talvella myssejä ratkonut. Suurimman osan olen saanut rakaistua, mutta muutamaan olen tömännyt jota en vaan osaa!!- Anonyymi00011
En nyt muista mysteerikätkön nimeä enkä muista enää missä se oli , mutta 99% ei ollut siihen chekkerin mukaan oikeaa vastausta saanut!
Ylöjärvellä Juken 60v synttärimysteeri on myös aika vaikea, mutta osattiin kun saatiin siihen vihje!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872059Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391333Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1361003Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.215938- 81827
- 95813
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52695- 73691
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43571
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13459- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427