Pitääkö paikkansa, että Hämeenlinnaan tulossa uusi iso keilahalli?
Kilpakeilailun elvyttämistä ammattikeilaajien johdolla.
Jos näin on, niin toivottavasti kiskurihinnat laskevat ja ihmiset lähtisivät joukolla harrastamaan kilpakeilailua. Itse en valitettavasti pysty, mutta katsomaan menisin mielelläni.
t. Entinen pallon pyörittäjä
Keilailu Hämeenlinnassa
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko halvaantunut?
- Anonyymi
Mistä tiesit, ollaanko tuttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit, ollaanko tuttuja?
Olen moitteitasi vastaanottava osapuoli. Vihjeenä voin sen kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen moitteitasi vastaanottava osapuoli. Vihjeenä voin sen kertoa.
Ei tässä mitään moitita, vaan olla toivotaan uutta intoa keilailuun ja paljon uusia nuoria hienon harrastuksen pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään moitita, vaan olla toivotaan uutta intoa keilailuun ja paljon uusia nuoria hienon harrastuksen pariin.
Ompa vaikea laji kun kuka tahansa voi saada heti täydet pisteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moitteesi koskevatkin ihan muuta kuin keilailua ja niistä olen kyllä samaa mieltäkin. Ainakin useasta asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa vaikea laji kun kuka tahansa voi saada heti täydet pisteet.
Joo halvaantunutkin voi puhaltaa sen pallon sellaista kourua pitkin ja tehdä kaadon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164