Pitääkö paikkansa, että Hämeenlinnaan tulossa uusi iso keilahalli?
Kilpakeilailun elvyttämistä ammattikeilaajien johdolla.
Jos näin on, niin toivottavasti kiskurihinnat laskevat ja ihmiset lähtisivät joukolla harrastamaan kilpakeilailua. Itse en valitettavasti pysty, mutta katsomaan menisin mielelläni.
t. Entinen pallon pyörittäjä
Keilailu Hämeenlinnassa
9
195
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko halvaantunut?
- Anonyymi
Mistä tiesit, ollaanko tuttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit, ollaanko tuttuja?
Olen moitteitasi vastaanottava osapuoli. Vihjeenä voin sen kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen moitteitasi vastaanottava osapuoli. Vihjeenä voin sen kertoa.
Ei tässä mitään moitita, vaan olla toivotaan uutta intoa keilailuun ja paljon uusia nuoria hienon harrastuksen pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään moitita, vaan olla toivotaan uutta intoa keilailuun ja paljon uusia nuoria hienon harrastuksen pariin.
Ompa vaikea laji kun kuka tahansa voi saada heti täydet pisteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moitteesi koskevatkin ihan muuta kuin keilailua ja niistä olen kyllä samaa mieltäkin. Ainakin useasta asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa vaikea laji kun kuka tahansa voi saada heti täydet pisteet.
Joo halvaantunutkin voi puhaltaa sen pallon sellaista kourua pitkin ja tehdä kaadon.
- Anonyymi
Joo kyllä niitä kaatoja tulee, mutta useampi peräkkäin, että tulee kunnolla pisteitä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, keilailun kulta-aika ennen vuotta 2000 ei enää palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741