Eurojacpotissa kolahti kunnolla ...

Anonyymi-ap

Kohta laitan elämän risaiseksi. Tulee uutta autoa ja sellainen pytinki keskeiselle paikalle Orimattilaa että saatte katsoa ja kadehtia kun huutolaispoika porskuttaa.

18

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sen tietää jos et tule ärrälle ja marenkiin sitä julistamaan. Samalla voit tarjota pullat jos kerran on flaksi käyny.
      T: Keijo

• Anonyymi

Täällähän se Keijo oli. Muistin jossain nähneeni :)

Tuolla toisaalla oli jotain Käkelän pormestarista. Täällä annetaan ymmärtää et Keijo tietää sekä ärrän et marengin ja tykkää pullasta. Mä olen nyt oppinut jo aika paljon. Mä silti välittömästi tosta epäilin ettet sä voi mitenkään tietään onko joku ollut siellä vai ei. Edes joku vartijapälli ei tiedä. Ei ne kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän se Keijo oli. Muistin jossain nähneeni :)

Tuolla toisaalla oli jotain Käkelän pormestarista. Täällä annetaan ymmärtää et Keijo tietää sekä ärrän et marengin ja tykkää pullasta. Mä olen nyt oppinut jo aika paljon. Mä silti välittömästi tosta epäilin ettet sä voi mitenkään tietään onko joku ollut siellä vai ei. Edes joku vartijapälli ei tiedä. Ei ne kerro.

...Eli tarkennan vielä sanomaani et toinen laittoi "jos et tule ärrälle...". Miten voisi tietää onko joku ollut jo ärrällä sitä julistamassa? Se kassako näitä kertoo vai onko herrat sielä 24/7. Silloin kun itse kävin vielä kaupoilla, niin se Marenki oli jo kiinni. Ei siellä ketään ollut.

Ja kun mie kerran olin hakemassa läppäriäni sieltä R-kioskilta, niin siellä oli vain joku puliukko. SILLEKÖ nyt asiansa pitäisi kertoa??!! Ja mistä tunnistaa päämiehen, jos sattuu niin et onkin ihan random puli vain ja menee hukkaan koko homma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Eli tarkennan vielä sanomaani et toinen laittoi "jos et tule ärrälle...". Miten voisi tietää onko joku ollut jo ärrällä sitä julistamassa? Se kassako näitä kertoo vai onko herrat sielä 24/7. Silloin kun itse kävin vielä kaupoilla, niin se Marenki oli jo kiinni. Ei siellä ketään ollut.

Ja kun mie kerran olin hakemassa läppäriäni sieltä R-kioskilta, niin siellä oli vain joku puliukko. SILLEKÖ nyt asiansa pitäisi kertoa??!! Ja mistä tunnistaa päämiehen, jos sattuu niin et onkin ihan random puli vain ja menee hukkaan koko homma?

...Omistus on muuten mielenkiintoinen piirre. Esim. jos te valtaatte vaikka ton Erkontien (no sen Matintien on ilmeisesti Prisma jo varastanut), niin valtio on siitä silti eri mieltä. Sä kun et voi omistaa mitään tuollaista etkä rajoittaa milläänlailla muidenkaan siinä oloa. Se ei kirjaimellisesti ole yhtään enempää sun kuin kenenkään muunkaan.

Ja jos ei ne SUOMEN lait kiinnosta, niin voi toki sitten siirtyä pois tän valtion rajojen ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Omistus on muuten mielenkiintoinen piirre. Esim. jos te valtaatte vaikka ton Erkontien (no sen Matintien on ilmeisesti Prisma jo varastanut), niin valtio on siitä silti eri mieltä. Sä kun et voi omistaa mitään tuollaista etkä rajoittaa milläänlailla muidenkaan siinä oloa. Se ei kirjaimellisesti ole yhtään enempää sun kuin kenenkään muunkaan.

Ja jos ei ne SUOMEN lait kiinnosta, niin voi toki sitten siirtyä pois tän valtion rajojen ulkopuolelle.

...Ja ei, teille ei ole sijaa täällä. Vankiloissa ei ole tilaa, mutta ne on teidänlaisillenne tarkoitettuja sijapaikkoja. Ihan teitä varten tehty <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja ei, teille ei ole sijaa täällä. Vankiloissa ei ole tilaa, mutta ne on teidänlaisillenne tarkoitettuja sijapaikkoja. Ihan teitä varten tehty <3

...Sielläköhän se Keijokin luuraa?

Mulle tulee kaikki niin viiveellä esim. se KOKO Aarnio-jutun mä luin vasta viime kesäkuussa. Silloin ajallaan mä muistan hämärästi nähneeni vain jonkun jutun jostain kepistä jossain kukkapenkissä? Oliko tää edes se sama juttu? No, mutta mitään "huumepoliisi" sanaa en esm. muista kuulleeni. Ei ollut niin minkäänlaista käsitystä koko jutusta, vaikka uutiskuvista olisin ehkä sen Aarnion tunnistanut, mutta vain tunnistanut.

Se tässä just on. Meikä tulee aina vähän menneisyydessä, mutta kuten jälkiviisaat, niin se on myös kiva kun kaikki ladut on jo avattu ja näkee missä on rusakot tapettu.

• Anonyymi

Ei kannata jäädä Orimattillan vaan mennä enemmän sivistyneitten pariin.

• Anonyymi

Porkkanaraasteen ohjetta kyselen.

• Anonyymi

Rahat on nyt tulleet tilille. Meikä porskuttaa

• Anonyymi

No missäs ne pullat viipyy? Marenkii tarjoomaa

• Anonyymi

Ei ol Olaan tullu mitään voittoja pitkään aikaa.

• Anonyymi

Pälleillä nyt se johtuu siitä että täysin tyhjästä lähtee vainoamaan ilman yhtään mitään. Kupla p*skaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pälleillä nyt se johtuu siitä että täysin tyhjästä lähtee vainoamaan ilman yhtään mitään. Kupla p*skaa.

..."Mulla on kuva kun sä kaivat sitä" -sankarit ei tule ikinä voittamaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tyhjän ongelma on se että se PITÄÄ täyttää. Asiat kun laittaa aina jälkikäteen eli siis velaksi, niin vääjäämättä jossain vaiheessa tulee ongelmia. Tämähän on fakta eikä mitään huonoa tuuria. Joku joka kaahailee tulee suurella todennäköisyydellä olemaan jossain onnettomuudessa jossain vaiheessa. Nopeusrajoituksethan on siis niiden RISKIEN takia eikä koskaan väittänytkään että se nopeus itsessään aiheuttaisi onnettomuutta. Rallissakaan ei autot hajoa ja saattaa pysyä tielläkin kovassa vauhdissa,...MUTTA... mutta ne on myös siis R.A.J.A.T.U.L.L.A. alueella ja kaikki ulkopuolisetkin tietää että siellä on nyt ralli. Tiet on erikseen, juuri sitä varten suojattu ja muu liikenne estetty. Niissä vaarallisissa kohdissa ei saa olla edes katsojiakaan, ne poistetaan. Ootteko koskaan miettineet sitä. Ne katsojat poistetaan sieltä, vaikkei se rallitie edes ole siellä. Ootteko miettineet, te teiden sankarit?

No, Orimattila alkoi vainota minua ja koneisto raksutti, vaikkei teillä koskaan alunperinkään ollut mitään, eikä mitään koskaan tullut myöhemminkään. Koneisto se silti ruksuttaa ja noista ihmisten hajoamisista huomaa sen että ei teillä kaikilla nuppi kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mulle on jäänyt mieleeni kun jo-liian-vanhana isäni keksi rankaista minua kuin sarjakuvissa tehdään eli olisin siinä hänen polvillaan ja hän läpimäyttää minua paljaalle takapuolelle. Tää koko tilanne oli nolo ihan alusta asti ja siinä koko ajan tiesin että isä VAIN haluaa kosketella minua. Se "rangaistus" oli täysin tyhjästä keksitty. Kaikki siinä oli noloa ja vaivaannuttavaa. Vanha ukko, ainoa joka uskoo minua. Minä en. Minä koko ajan tiesin että sä haluat vain koskea mun takapuolta. Se oli AINA vain sinun epäonnistunut yritys saada siitä sun halustasi jotenkin järkevää. Sä tiedät että sä olet sairas.

ja tuollainen rangaistus ei meillä ollut koskaan käytössä. Tuo on ainoa kerta kun edes muistan sen olleen ja olin ilmiselvästi jo liian iso siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mulle on jäänyt mieleeni kun jo-liian-vanhana isäni keksi rankaista minua kuin sarjakuvissa tehdään eli olisin siinä hänen polvillaan ja hän läpimäyttää minua paljaalle takapuolelle. Tää koko tilanne oli nolo ihan alusta asti ja siinä koko ajan tiesin että isä VAIN haluaa kosketella minua. Se "rangaistus" oli täysin tyhjästä keksitty. Kaikki siinä oli noloa ja vaivaannuttavaa. Vanha ukko, ainoa joka uskoo minua. Minä en. Minä koko ajan tiesin että sä haluat vain koskea mun takapuolta. Se oli AINA vain sinun epäonnistunut yritys saada siitä sun halustasi jotenkin järkevää. Sä tiedät että sä olet sairas.

ja tuollainen rangaistus ei meillä ollut koskaan käytössä. Tuo on ainoa kerta kun edes muistan sen olleen ja olin ilmiselvästi jo liian iso siihen.

...Isäni on vain pedofiili ja aina ollutkin. Ihan aina. Mä muistan sen pikkulapsena ja yhä aikuisenakin olen todistanut, kun hän ahdistelee pikkulapsia (tai minua näin vanhempanakin). Se on mikä on eikä ole mitään muutakaan koskaan ollut.

Ja kuten Benjamin Krauskin tykkää pilkata minua, mutta kun todellakin kysyn että mitä mä muka olen tehnyt, niin kaikki vaikenee. Sä tiedät ettei sulla ole siihen mitään laittaa. Ja mä tiedän etten mä mitään väärää ole tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Isäni on vain pedofiili ja aina ollutkin. Ihan aina. Mä muistan sen pikkulapsena ja yhä aikuisenakin olen todistanut, kun hän ahdistelee pikkulapsia (tai minua näin vanhempanakin). Se on mikä on eikä ole mitään muutakaan koskaan ollut.

Ja kuten Benjamin Krauskin tykkää pilkata minua, mutta kun todellakin kysyn että mitä mä muka olen tehnyt, niin kaikki vaikenee. Sä tiedät ettei sulla ole siihen mitään laittaa. Ja mä tiedän etten mä mitään väärää ole tehnyt.

...Ja kun Vuokratalot pistää koko koneiston käyntiin muutossani tammikuussa 2016 tänne takaisin, niin mä VANNON ettei ne tienneet ettei siellä koskaan ollut mitään. Nää ei tajunneet että ne oli aina vain juoruja. Ehkä tässä on teille hieno opetus teidän "taustojen" tarkistamisessa että ne LÄHEISET ja oma kotikylä ei aina ole se paras tietolähde. Kärsikää!! :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja kun Vuokratalot pistää koko koneiston käyntiin muutossani tammikuussa 2016 tänne takaisin, niin mä VANNON ettei ne tienneet ettei siellä koskaan ollut mitään. Nää ei tajunneet että ne oli aina vain juoruja. Ehkä tässä on teille hieno opetus teidän "taustojen" tarkistamisessa että ne LÄHEISET ja oma kotikylä ei aina ole se paras tietolähde. Kärsikää!! :DDD

...Olen maatilalta, joten siellä on sähkölankoja. Teille ne ei välttämättä ole niin tuttuja, mutta mulle ne on. Ne ei aina iske. Se tulee pulssina. Se että lankaa hipaisee ja mitään ei tapahdu, ei tarkoita mitään. No, mie kerran yritin kepin pätkillä ja kaikessa saada sitä kipinää aikaiseksi. Ei tullut mitään. Lopulta varmistin (!!!) asian ottamalla siinä ihan käsin kiinni ja minä hölmö vielä KAHDELLA KÄDELLÄ :DDD Hullu! No, sitten vähän ajan päästä sieltä sitten tulikin se ja sähkö meni sitten sydämeni läpi! Vähän siinä sai ihmetellä sen jälkeen. Olipa täräys. Tästä opin että sitä voi yhdelläkin kädellä testata ja mitäpä sillä on väliä, jos se napsahtaa selkään/reiteen siinä aitaa ylittäessä/alittaessa. Jos sen tällin ottaa käteen, niin voi ottaa selkäänsäkin. Eli... oli ihan turhaa siinä varoa sitä aitaa, jos ottaa sen sähkön kuitenkin.

Ja tuo yllä sitten ehkä teille selittää sen miten mä elän.

Ja sitten on lankoja, joista on jo niin monesti mennyt ja se on siinä maassa maannut koko kesän, niin sen tietää ettei siinä sähköä ole. Se napsuisi.

Mä olen maatilalta ja isäni (armeijassa sotilaspoliisi ja myöhemmin järkkäri) osaa nämä lehmän koulutus asiat eli miten lehmä saadaan pelkäämään lankaa. Ne lopulta ehdollistuu niin ettei mene lähelle lankaa, vaikkei siinä edes olisi sähköä. Sonnitkaan ei oikeasti siellä ole kiinni, ne pääsisi pois, jos haluaisi, mutta ne on ehdollistettu luulemaan että ne ei pääsisi. Mä tiedän tän 100%. Mä olen kasvanut maatilalla ja mä tiedän miten mun vanhemmat KOULUTTAA. Mä tiedän. Mä olen nähnyt sen... ja mä olen nähnyt että se "lanka" makaa siinä maassa ja se on ollut siinä jo kauan. En mä sitä lankaa pelkää. Mä olisin pelännyt sitä sähköä siinä enkä pelkää enää edes sitä sähköä -.-

Joskus se liika kuritus kääntyy itseään vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      406
      3061
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2279
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      61
      2219
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      18
      1906
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      168
      1419
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      3
      1297
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1099
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      39
      916
    9. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      100
      860
    10. Sun seurassa oli turvallinen olo

Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais
      Ikävä
      38
      842
    Aihe