Mikä olisi mahdollisimman vittumainen, traumaattinen ja inhottavin kosto yläpuolella asuvalle naapurille?
Olen nyt useamman vuoden kuunnellut jokapäiväistä kolinaa, pauketta, töminää ja asunnon oven hakkaamista. Unohtamatta kovaäänistä bilettämistä ja rappukäytävässä öeveltämistä.
Miten antaa takaisin isommalla mittakaavalla ja tehdä näiden mulkkujen elämästä helvettiä.
Maksimaalinen kosto metelin takia?
5
404
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha kunnon käälikääryletemppu ajaa naapurin kuin naapurin pakosalle. Eli kipaiset kaupasta kaupasta kilon kaalikääryleet jokapäivä kahden viikon ajan. Nii ja sinun siis kuuluu myös syödä ne. Ja kas kummaa. Kun käärylekuuri on loppunut on naapurikin kadonnut.
- Anonyymi
Useamman vuoden?? Oletko ajatellut muuttaa?
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Parempi ajaa naapuri muuttamaan.
- Anonyymi
Ihan voit käydä ja soittaaaaaa ovikalloa. Näyttele sekavaa ja ehksynyttä... Tai pimputat ovikelloa ja poistut paikalta, silloinkunsiellä nukutaan. Miks ei toiset asukkaat häiriinny, tästä elämästä. ?? kirjoita heippa lappu, kerro siinä tärkeimmät.
- Anonyymi
Mä käyn aina kalareissun jälkeen tuuppaamassa juopon naapurin postiluukusta perkuutähteet asuntoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3895813Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151752Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http371180- 1211033
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95924- 56904
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46902Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133899- 78861
- 42852