Tietysti olisi pitänyt kysyä lääkäriltä, mutta ei tullut silloin mieleen. Eli onko suuseksiä vältettävä, jos käyttää näitä? Kun sisältävät estrogeenia. Vai ehtiikö vaikutus haihtua, jos on edelliseksi yöksi laittanut tuollaisen ja seuraavana päivänä/iltana sekstailee?
Vagifem-emätinpuikot ja (suu)seksi
9
88
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lue pakkausseloste.
- AnonyymiUUSI
Pakkausselosteessa ei sanota mitään yhdynnästä tai seksistä muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Pussailu on sallittu.
- AnonyymiUUSI
Kuka haluaa antaa suuseksiä naiselle jolla on esim hiivatulehdus ,kun se hiivatulehdus ei parane päivässä. Taitaa olla kovat himot aloittajalla kun ei voi edes viikkoa olla ilman seksiä.
- AnonyymiUUSI
No ei ole mitään infektiota minulla ap:lla!! Nuo emätinpuikot ovat kuivuuden hoitoon, eivät mihinkään hiivatulehdukseen.
- AnonyymiUUSI
Ja nuo puikot ovat tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, eikä vain viikon kuuriksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole mitään infektiota minulla ap:lla!! Nuo emätinpuikot ovat kuivuuden hoitoon, eivät mihinkään hiivatulehdukseen.
älä hermostu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nuo puikot ovat tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, eikä vain viikon kuuriksi.
Ei voi käyttää kondomin tai pessaarin kanssa. Sanotaan yliopiston apteekin sivuilla tuotesivulla.
- AnonyymiUUSI
Emätinpuikkojen käytön aikana seksiä tulee välttää, koska infektio saattaa tarttua kumppaniin ja lateksista valmistettujen ehkäisyvälineiden teho voi heikentyä. Yhdyntää suositellaan välttämään, kunnes puikot on käytetty ja oireet ovat täysin hävinneet, jotta infektio ei leviä ja ehkäisyvälineet pysyvät luotettavina.
Miksi seksiä pitäisi välttää?
Tartuntariskki:
Jos emätinpuikko on käytössä emätintulehduksen hoitoon, infektio voi tarttua sukupuolikumppaniin yhdyntää harrastettaessa.
Ehkäisyvälineiden heikentyminen:
Tietyt emätinpuikot voivat heikentää lateksista valmistettujen ehkäisyvälineiden, kuten kondomien ja pessaarien, tehoa, jolloin ne eivät tarjoa luotettavaa suojaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152828
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo531947Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4671666Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531523Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3671447Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen281310Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151269- 621113
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23968