Nooh aika hiljaista on tankkaus rintamalla , kun entiset sveton tankkaajat joutuvat nöyrtymään ja ostamaan polttoaineet Suomesta. Taitaa hivenen olla myrtsiä ilmettä tankatessa, kun ei enää saa niin halvalla kuin ennen? Puhumattakaan tupakoista mistä joutuvat pulittamaan yli 100 euroa kartonki taitaa hivenen harmittaa vai miten on?
Halpaa polttoainetta svetosta?
8
231
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä eikö halpa bensa enää kiinnosta vai mikä on?
- Anonyymi
Joo eihän sitä kukaan näytä tietävän, että raja on suljettu. Ja ne, jotka haluaisivat lähteä, heidän omaisuutensa omistaa heidät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän sitä kukaan näytä tietävän, että raja on suljettu. Ja ne, jotka haluaisivat lähteä, heidän omaisuutensa omistaa heidät.
Kuinka omaisuus estää hakemasta halpaa bensaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka omaisuus estää hakemasta halpaa bensaa?
Ei mitenkään sillä halpaa bensaa voi hakea edelleen ihan niin kuin ennenkin toki reitti on eri.
- Anonyymi
Ei kiinnosta kun sähköllä ajetaan.
- Anonyymi
Suomessa on halvempaa bensaa kuin svetossa.
Ja sitä saa. Svetossa siirtyvät jalkahenkilöiksi. Onnekkailla on hevonen aasi tai poro.- Anonyymi
Älä puhu paskaa!
- Anonyymi
Kaveri tuossa viikko sitten laitto svetosta että monelta asemalta säännöstelevät polttoaineita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768