2.Timoteuksen kirje: 2:7 Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.

Anonyymi-ap

Sillä se on Jumalalle kauhistus. Mikä tässä selkeässä sanomassa on homoille joulupöytäänsä sikaa omena suussa vaativille niin vaikea ymmärtää? Omenaa ja sikaa pitäisi suuhunsa pistää ja pian nämä homot alkavat sitä joulupöytäänsä koreaksi pistänyttä naistakin panet*avakseen himoitsemaan.

Matteuksen evankeliumi:
5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Job:
31:1 "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen!

Sananlaskut:
6:25 Älköön sydämesi himoitko hänen kauneuttaan, älköönkä hän sinua katseillaan vangitko.
6:27 Voiko kukaan kuljettaa tulta helmassaan, puvun häneltä palamatta? 
6:28 Voiko kukaan kävellä hiilloksella, jalkain häneltä kärventymättä?

Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

2.Timoteuksen kirje:
2:7 Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.

🤔🙄😳❓

14

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      4:27 Samassa hänen opetuslapsensa tulivat; ja he ihmettelivät, että hän puhui naisen kanssa. Kuitenkaan ei kukaan sanonut: "Mitä pyydät?" tai: "Mitä puhelet hänen kanssaan?"

• Anonyymi

Suomalaiset ovat uskovaisia ja Jumalan Sanaa kunnioittava ihmisiä?
      (paitsi 😭 minä)

Matteuksen evankeliumi:
      5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Suomen väkiluku laskee!
      (kun mun pentulaumani 😀 senkun vaan kasvaa)

JUMALA JEESUS:
      "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
      (no anteeks' sitte 😔 sitte oikeen kauheest')

• Anonyymi

- (ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa 😳😭 syliäni vasten) -
        - (haha 😂 narrasin) -

• Anonyymi

aito_lainen kuulemma kävi tässä eräänä päivänä Heimo.Vesan kanssa Mac Donalds'illa syömässä Big Mac'it.
      Heimo.Vesa, jota aito_lainen rakastaa, lepäsi aterioitaessa aito_laisen syliä vasten.
      Mutta muut asiakkaat eivät siitä tykänneet, kun miehet keskenään sillä lailla.... no tietäähän sen, että miten siinä sitten kävi.
      Aitolainen: 🤕
      Heimo.Vesa: 🤕
      Me: 😂😂😂😂😂😂😂😂 (ei niillä pojilla järki päätä pakota... että yleisellä paikalla tommosta touhuilevat 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣)

• Anonyymi

Homot vaativat joulupöytään sikaa omena suussa...!?
      Mihin seurakuntaan aloittaja mahtaa kuulua...

• Anonyymi

VOI RAKAS Aitolainen 🤕 KUINKA MINUA TAAS NÄLÄTTÄÄ.
      MINUA MYÖS NÄLÄTTÄÄ, RUOKAILLAAN RAKAS Heimo.Vesa: 🤕.

• Anonyymi

Tietenkin Jumala antaa luvattua ymmärrystä kaikkeen.

Eihän edes kannattaisi uskoa jos jutut olisi kuin jumalattomilla hörhöillä tyhmyyden ylistystä.

Tai jos on, silloin palvelee paholaista.

• Anonyymi

Aitolainen: 🤕 Huomenta Aterioidaanko aamiaista
      Heimo.Vesa: 🤕 Ateriodaan vaan Mutta kumpi ekana samalla lepäilee päätään toisen sylissä
      Aitolainen: 🤕 Vedetään pitkää tikkua siitä
      Heimo.Vesa: 🤕 Mutta aterioidaan täällä kotona
      Aitolainen: 🤕 Joo aterioidaan vaan kun ulkona ateriodessammehan me aina saadaan turpiin
      Heimo.Vesa: 🤕 No niin saadaan enkä ymmärrä miksi

Aitolainen: 🤕👨‍❤️‍👨🤕 :Heimo.Vesa

• Anonyymi

😭enkä oo homo
        😭äitis on ko isäs kanssa meni naimisiin

🤔? Ihan sitten täys'pöpi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭enkä oo homo
        😭äitis on ko isäs kanssa meni naimisiin

🤔? Ihan sitten täys'pöpi!

🤔?! Ihan sitte sekasi heterot ja homot sen ajatusmaailmassa!
        🤔?! 🚑!

• Anonyymi

Monesti ymmärrys tuleekin tarpeeseen.

• Anonyymi

Voi kuinka kaunisrpari.

👨‍❤️‍💋‍👨👨‍❤️‍💋‍👨👨‍❤️‍💋‍👨🤕&🤕👨‍❤️‍💋‍👨👨‍❤️‍💋‍👨👨‍❤️‍💋‍👨

joko heille hääkellot soivat

vai ovatko jo soineet

• Anonyymi

Käänteisen mainostamisen mestareita molemmat.

• Anonyymi

Mitähän kristillistä keskustelupalstaa 🤪_lainen seuraavaksi rupee tuhoomaan?!

Luterilaisuuspalstan 🤪_lainen jo on tuhonnut!

Onko 🤪_lainen ate*st*, musl*m*, vai minkä sortin homoseksual*st* hän oikein on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      3
      7314
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      131
      5385
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      198
      5059
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      65
      4127
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3531
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3038
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2763
    8. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      32
      2439
    9. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      274
      2048
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      1521
    Aihe