On semmosia kusipäitä. Mikä niitä vaivaa. putin on ihan sekasin, ja perässä seuraa lavrov, medvedev haukkuu kun putleri käskee, siis jokin on pahasti pielessä, kansa pelkää putleria, eikä ihme, jos vastustat, tiput ikkunasta.
Putlerilla päähänpinttymiä jotka pitää saada läpi hinnalla millä hyvänsä, ja sitten esittää suurta johtajaa. Todella vastenmielinen kansakunta, yööökkkk. !!!
Miks venäläiset
Anonyymi-ap
4
163
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kasakan mielivaltaisuus on venäläisyyttä -> vapaus ja KUOLEMA
- Anonyymi
Putlerin kuolemassa jää tuhansia venäjän vakoilijoita kiinni KGB hajoaa. Pelkästään tuhansia USAssa. Mutta myös ympäri maailman.
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011437373.html - Anonyymi
Putlerin turvallisin olisi antautua välittömästi Haagiin 1,9+ miljoonan ihmisen murhasta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510