Kauan sitten...

Anonyymi-ap

Kauan sitten asuin kyseisellä paikkakunnalla ja kävin viimestä koululuokkaani siellä, tutustuin tyttöön nimeltä Iina ja nuori kun olin ja tyhmä meni välit poikki. Joskus mietin mahtaako kyseinen tyttö miettiä mua vieläkin?

26

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukunimi?

      • Anonyymi

        No en viitti sukunimeä sanoa mutta hän asui Nykyisen "Husuahon" alueella ja mä asuin rajatiellä (piti oikein google mapsista tarkistaa).


    • Anonyymi

      Siis ja tyüon tytön sukunimi oli Kiviniemi, hengattiin paljon yhessä ja no.. oltiin nuoria silloin ite olin ysillä ja hän seiskaluokalla...

      • Anonyymi

        Ohhoh, en tunne mutta ei asu enää täällä


      • Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh, en tunne mutta ei asu enää täällä

        Mistä tiedät jos et tunne?


    • Anonyymi

      varmasti miettii

      • Anonyymi

        Onko näin? Silti ajatus tuntuu mukavalta. Juu ja kyseinen aika oli tyyliin 95-96. Menin ysin jälkeen amikseen Äänekoskelle joka jäi tosin kesken ja sen jälkeen inttiin 98. Joskus tapasin Iinan sattumalta kadulla, se oli lähellä risteystä missä oli "mummon grilli" hän oli kavereitten kans ja meinasin josko joskus nähtäis. Siihen se sitten jäi. Mukava muisto tosin.


      • Anonyymi

        Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.

        Tästä siis puuttuu viesti.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin? Silti ajatus tuntuu mukavalta. Juu ja kyseinen aika oli tyyliin 95-96. Menin ysin jälkeen amikseen Äänekoskelle joka jäi tosin kesken ja sen jälkeen inttiin 98. Joskus tapasin Iinan sattumalta kadulla, se oli lähellä risteystä missä oli "mummon grilli" hän oli kavereitten kans ja meinasin josko joskus nähtäis. Siihen se sitten jäi. Mukava muisto tosin.

        Mummon grilli. Tarkoitatko Möttösen grillikioskia joka oli lähellä Autiolahden uimarantaa?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Mummon grilli. Tarkoitatko Möttösen grillikioskia joka oli lähellä Autiolahden uimarantaa?

        Mummon grilli oli linja-auto aseman vieressä. Sen omisti muistaakseni Hakkarainen jonka mies omisti aikalailla kämppiä ja liikehuoneistoja. Oikeeta nimeä en muista mikä sillä grillillä oli mutta google maps näyttää että siinä on Ilolantiellä pizza kebab Mado nykyään.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mummon grilli oli linja-auto aseman vieressä. Sen omisti muistaakseni Hakkarainen jonka mies omisti aikalailla kämppiä ja liikehuoneistoja. Oikeeta nimeä en muista mikä sillä grillillä oli mutta google maps näyttää että siinä on Ilolantiellä pizza kebab Mado nykyään.

        Aa se. Tiedän 👍


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mummon grilli oli linja-auto aseman vieressä. Sen omisti muistaakseni Hakkarainen jonka mies omisti aikalailla kämppiä ja liikehuoneistoja. Oikeeta nimeä en muista mikä sillä grillillä oli mutta google maps näyttää että siinä on Ilolantiellä pizza kebab Mado nykyään.

        Rita grilli vissii tuon grillin entinen nimi?


    • Anonyymi

      Voi olla muuttanut muualle.

      -Eri

      • Anonyymi

        Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?

        Vai lestadiolaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?

        Oisko sukunimikin vaihtunut?


      • Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sukunimikin vaihtunut?

        On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.

        Juu :)


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.

        Toivottavasti vielä näätte.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Toivottavasti vielä näätte.

        Koskaan ei voi tietää näämmekö vielä. Suomi on silti aika pieni maa. Oon huomannu sen elämäni aikana.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Koskaan ei voi tietää näämmekö vielä. Suomi on silti aika pieni maa. Oon huomannu sen elämäni aikana.

        Niin on.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.

        Asuisko Jyväskylässä?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Asuisko Jyväskylässä?

        Ei voi tietää voi asua nykyään Jyväskylässäkin.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ei voi tietää voi asua nykyään Jyväskylässäkin.

        Ehkäpä


    • Anonyymi00060
      UUSI

      ^^^

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe