Kauan sitten...

Anonyymi-ap

Kauan sitten asuin kyseisellä paikkakunnalla ja kävin viimestä koululuokkaani siellä, tutustuin tyttöön nimeltä Iina ja nuori kun olin ja tyhmä meni välit poikki. Joskus mietin mahtaako kyseinen tyttö miettiä mua vieläkin?

22

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukunimi?

• Anonyymi

No en viitti sukunimeä sanoa mutta hän asui Nykyisen "Husuahon" alueella ja mä asuin rajatiellä (piti oikein google mapsista tarkistaa).

• Anonyymi

Siis ja tyüon tytön sukunimi oli Kiviniemi, hengattiin paljon yhessä ja no.. oltiin nuoria silloin ite olin ysillä ja hän seiskaluokalla...

• Anonyymi

Ohhoh, en tunne mutta ei asu enää täällä

• Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, en tunne mutta ei asu enää täällä

Mistä tiedät jos et tunne?

• Anonyymi

varmasti miettii

• Anonyymi

Onko näin? Silti ajatus tuntuu mukavalta. Juu ja kyseinen aika oli tyyliin 95-96. Menin ysin jälkeen amikseen Äänekoskelle joka jäi tosin kesken ja sen jälkeen inttiin 98. Joskus tapasin Iinan sattumalta kadulla, se oli lähellä risteystä missä oli "mummon grilli" hän oli kavereitten kans ja meinasin josko joskus nähtäis. Siihen se sitten jäi. Mukava muisto tosin.

• Anonyymi

Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.

Tästä siis puuttuu viesti.

• Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin? Silti ajatus tuntuu mukavalta. Juu ja kyseinen aika oli tyyliin 95-96. Menin ysin jälkeen amikseen Äänekoskelle joka jäi tosin kesken ja sen jälkeen inttiin 98. Joskus tapasin Iinan sattumalta kadulla, se oli lähellä risteystä missä oli "mummon grilli" hän oli kavereitten kans ja meinasin josko joskus nähtäis. Siihen se sitten jäi. Mukava muisto tosin.

Mummon grilli. Tarkoitatko Möttösen grillikioskia joka oli lähellä Autiolahden uimarantaa?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mummon grilli. Tarkoitatko Möttösen grillikioskia joka oli lähellä Autiolahden uimarantaa?

Mummon grilli oli linja-auto aseman vieressä. Sen omisti muistaakseni Hakkarainen jonka mies omisti aikalailla kämppiä ja liikehuoneistoja. Oikeeta nimeä en muista mikä sillä grillillä oli mutta google maps näyttää että siinä on Ilolantiellä pizza kebab Mado nykyään.

• Anonyymi

Voi olla muuttanut muualle.

-Eri

• Anonyymi

Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?

Vai lestadiolaisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sukunimikin vaihtunut?

• Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sukunimikin vaihtunut?

On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.

Juu :)

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Toivottavasti vielä näätte.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Toivottavasti vielä näätte.

Koskaan ei voi tietää näämmekö vielä. Suomi on silti aika pieni maa. Oon huomannu sen elämäni aikana.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Koskaan ei voi tietää näämmekö vielä. Suomi on silti aika pieni maa. Oon huomannu sen elämäni aikana.

Niin on.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Asuisko Jyväskylässä?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Asuisko Jyväskylässä?

Ei voi tietää voi asua nykyään Jyväskylässäkin.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      241
      4723
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      455
      3393
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      15
      2388
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2031
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1273
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1169
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1083
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      79
      1044
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      956
    Aihe