Kauan sitten asuin kyseisellä paikkakunnalla ja kävin viimestä koululuokkaani siellä, tutustuin tyttöön nimeltä Iina ja nuori kun olin ja tyhmä meni välit poikki. Joskus mietin mahtaako kyseinen tyttö miettiä mua vieläkin?
Kauan sitten...
13
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Sukunimi?
- Anonyymi
No en viitti sukunimeä sanoa mutta hän asui Nykyisen "Husuahon" alueella ja mä asuin rajatiellä (piti oikein google mapsista tarkistaa).
- Anonyymi
Siis ja tyüon tytön sukunimi oli Kiviniemi, hengattiin paljon yhessä ja no.. oltiin nuoria silloin ite olin ysillä ja hän seiskaluokalla...
- Anonyymi
Ohhoh, en tunne mutta ei asu enää täällä
- Anonyymi
varmasti miettii
- Anonyymi
Onko näin? Silti ajatus tuntuu mukavalta. Juu ja kyseinen aika oli tyyliin 95-96. Menin ysin jälkeen amikseen Äänekoskelle joka jäi tosin kesken ja sen jälkeen inttiin 98. Joskus tapasin Iinan sattumalta kadulla, se oli lähellä risteystä missä oli "mummon grilli" hän oli kavereitten kans ja meinasin josko joskus nähtäis. Siihen se sitten jäi. Mukava muisto tosin.
- Anonyymi
Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua, kun täällä roikut ja kommentoit.
Tästä siis puuttuu viesti.
- Anonyymi
Voi olla muuttanut muualle.
-Eri- Anonyymi
Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla näin -Eri ja todennäköisesti onkin. Mä muistelisin että Iinan serkku asu kans siellä. Viitasaarentiellä olevissa kerrostaloissa. Hän kuulu muistaakseni Helluntaiseurakuntaan?
Vai lestadiolaisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sukunimikin vaihtunut?
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sukunimikin vaihtunut?
On mahdollista. Kaikki on mahdollista mutta tuli vaan mieleen tuossa vanhoja muistellessa Iina Kiviniemi.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2024394Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583132Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881737Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181316Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121314Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231107Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101101- 491065
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2451062- 49976