Löytyykö +70 v miestä tervettä siistiä mukavaan seksi kokeiluun . Olen 68v mies .
Kuopion keskustasta.
Kuopio huom..
11
578
Vastaukset
- Anonyymi
Millaista kokeilua ajattelit?
Ukm66 Kuopio ole 73 v ja miettinyt että voisi jotain kokeilla!
- Anonyymi
Kuopionmies1974 kirjoitti:
miten saa yhteyttä rikhard61 sinuun..
Kysy niuvanniemen suljetulta
ajatuksissani pitäisin jos mies runkkailisi ja puristelisi terskaa
- Anonyymi
Käsin masturbointi ok Tykkätkö imuttaa , ja runkata samalla. Olisiko sulla mahdollista missä nähtäisiin.
- Anonyymi
Päivittäin kävelen satamassa istuksin katselen maisemia . Joskus torilla kahvioissa.
Juttuseuraakin on sattunut kohdalle , kahvillakin käyn hallikahviossa ,torilla , ja vastaavissa paikoin. Vinkkiä olisi mukava saada vaikka kahvituokion merkissä. - Anonyymi
Moi sitten huomiseksi torikahvio klo 11.00 - 11.40 Jaska ikä 68v . Adidas verkkarit sänkitukka.
- Anonyymi
tuu tänään taas keskustaan klo 11.00 Haluun imuttaa lisää.
- Anonyymi
60-70v joka pääset liikkumaan ja sulla Kik niin ota yhteyttä 54v komeaan bi ukm.Tykkään kun minua runkataqn ja imetään.Hoikan miehen voi myös panna kumilla.017a
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862