On nyt ollut vapaalla muutaman viikon. Missä asuu? Onko jo ase hankittu?
Vastaukset 21
- Anonyymi
Mistä tiedät, että on päässyt vapaalle? Onko tästä vahvistettua tietoa jossakin?
- Anonyymi
15 vuoden tuomio päättyi heinäkuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuoden tuomio päättyi heinäkuussa.
Käsittääkseni silti voidaan pitää kiinni, jos on ilmeistä että henkilö on yleisesti vaarallinen. Täytyypä tarkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni silti voidaan pitää kiinni, jos on ilmeistä että henkilö on yleisesti vaarallinen. Täytyypä tarkistaa.
No ei ilmeisesti voida. Asiaa vasta selvitetään, voitaisiinko lakia muuttaa. Kun tuomio ei ole elinkautinen ja se on lusittu, niin vapaaksihan sitä pääsee.
Oliko tuo Åkerlundin tappama vaimo romani? Eikö hänen sukulaisistaan löydy ketään, joka voisi hoitaa ongelman?
- Anonyymi
Kyllä se kohta itsensä ilmaisee ja lehdet kirjoittaa. Jostain ikävästä
- Anonyymi
On muutama uhri jo kuopattukin.
- Anonyymi
Oliko Esa asialla Ihmistä ammuttiin ravintolan edustalla Kokkolassa – epäilty ampuja edelleen karkuteillä | Keski-Pohjanmaa | Yle https://share.google/3L6bYnR910rz4dVSq
- Anonyymi
Vai oliko mukana Puotilan jäsentenvälisissä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b1cd0e-fa4f-4f10-b189-88773af00315 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko mukana Puotilan jäsentenvälisissä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b1cd0e-fa4f-4f10-b189-88773af00315Luoti mennyt farkkujen lahkeesta läpi. Ei sovi kuvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoti mennyt farkkujen lahkeesta läpi. Ei sovi kuvaan.
Vaikka päähän tähtäsi!
- Anonyymi
Mitä ongelmaa ylläpito näki kommentissa missä mainittiin Vartti Isbergin kirja?
Sääntörikkomus? Minkälainen? - Anonyymi
Voisiko Esa itse tulla palstalle kertomaan kuulumisia?
- Anonyymi
Ei Esa osaa kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.139845Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48652- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 21478
- 95477
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja267466Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374