Kuuleppa, jos tulet pihatieltä isommalle tielle, SINÄ PERKELE VÄISTÄT MINUA VAIKKA TULISIN HEVOSELLA RATSASTAEN; PELLE; VAI HALUATKO TAPPAA OIKEASTI PYÖRÄILJÖTÄ?!
Hei sinä autoilija, kusipää!
20
639
Vastaukset
- Anonyymi
Fillariraivo rules! Pian on laturaivon vuoro.
- Anonyymi
Järki käteen.
Turvallisuus ensin, koska kyse on väistämisvelvollisuudesta ja toisaalta etajoikedesta. - Anonyymi
Aina olen autoa väistänyt ja väistän tulevaisuudessakin. Usein autoilija kättä nostaa ja näin kiittää, mukava on näin kiireistä autoilijaa auttaa.
- Anonyymi
päissään olit tai huumeissa pyöräilija
- Anonyymi
Oliko huomioliivi päällä? Laita jos on tällaista taipumusta että kaikki ajaa päälle. Sinä et näy.
- Anonyymi
pyöräilijät ja moottoripyöräilijät on KAPEUDEN takia suurempi riski liikenne kuin autot jotka leveämpiä tuplavaloilla.
joku eukkoki oli moottoripyörällä ajanut auton kylkeen ja kuollut, en muista tarkemmin.
autoissa turvatyynyt ja yleensä käy lievemmin ellei joku sitten nokkakolaria rekkaan, yleinen oma eutanasia keino. - Anonyymi
Tulit niin lujaa.
- Anonyymi
Sinä väistät perkele! Ajan aina 40km/h kun se on laillista...
- Anonyymi
Etpä uskaltanut päällekään ajaa. Mitä siinä uliset, oliko edes kypärä päässäs? Omalta tieltäni tulen sillon kun haluan .
- Anonyymi
Kypärän käyttösuositus on niille, jotka itseään teloo liikenteessä. Minä en ole koskaan loukannut kuin ranteeni pyörän selästä lentäessä, kerran kyllä joku ukko ajoi päälle, kun kääntyi vasemmalle ja olin taas: PYÖRÄTIEN JATKEELLA TIETÄ YLITTÄMÄSSÄ PYÖRÄILLEN KUTEN LAKI SALLII.
- Anonyymi
Elä itke pieni.
- Anonyymi
Pyöräilijäthän järkiään on siellä missä ei pitäisi,itse en ainakaan tule väistelemään moisia pellejä
- Anonyymi
Tämmöisin aloituksia = raivopurkauksia ja asiatonta kielenkäyttöä saa tällä palstalla olla pilvin pimein. Sitten jotain ihan naurettavia tavallisia kommentteja poistellaan. Kuka täällä oikein hallinnoi??!!
- Anonyymi
Oikein.
- Anonyymi
Piisamin häntiä oli maakupussissa ja autiotillalla meetvurstia, sekä leipää. Kanalanhoitajaa siellä kaipailin, mutta oli vain kaloja.
- Anonyymi
Kyllä se on luontainen liikennelaki, notta pienempi väistää. Näitä kaheleita pellekypäräräisiä euroopan omistajia on haitaksi asti. Ajetaan ku päättömät kanat lakipykälien sumentaessa aivotoiminnan. Voi oikeesti käydä turmiolliseksi tuo itteriittoisuus!!!!!
- Anonyymi
Juuri näin. Mitähän mahtaa pyöriä päässä pyöräilijällä joka tuojottaa puhelintaan ajaessaan ja viisveisaa risteyksissä kun kerta on etuoikeus niin seuratkoon muut liikennettä, MINÄ AJAN TÄSTÄ NYT
- Anonyymi
Kanafileet vaan mielessä, mutta kun nälissään vaan syödään ruokia. Supikoirat syö jälkiruokaa.
- Anonyymi
tietenkin pihasta tuleva väistää kaikkia, ellei muuta ole osoitettu.
- Anonyymi
Hienoavaus, kyllä tuo kyseinen autoilija muuttaa tapansa ihan varmasti. Jokainen itku ja uho menee täältä perille kohteeseen, aina.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1623556Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t213489Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412911Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271396Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355