Haluisin tehä sylitanssin mun poikaystävälle mut en tiiä ihan mitä pitäs tehä niin voiko joku selittää mulle tai ohjeistaa ku mun poikaystävä pyys mut en ihan tiiä miten se tehään ja oon valmis siihen
Auttakaa joku
4
333
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan tuoli jossa poikaystävä istuu johon voit istua kasvot vastakkain haarat levällään hänen syliin että poikaystäväsi molemmin puolin on sinun jalat. Riisut ensin poikaystäväsi alasti jonka jälkeen hän istuu tuolille katsomaan kun riisut itsesi alasti, kun olet alasti istut hänen syliin kuten aikaisemmin kerroin, alat liikuttamaan alapäätäsi edes takaisin ja ylös ja alas, niin kohta huomaat että se on siellä ja silloin lisäät vauhtiasi kunnes se alkaa tuntumaan tosi hyvältä ja jatkat niin kauan kuin jaksat. Hyvin yksinkertaista ja helppoa.
Onko muuta kysyttävää?- Anonyymi
En_haluu_kotiin kirjoitti:
Tarviiko siihen musiikkia
Mitä jos tulee orkku
Saako poikaystävä koskea minuunJos haluaa niin musiikkia.
Kokeille saada uusi ja myöskin poikaystävän olisi hyvä saada orkku/ja.
Saa koskea ja sinä myös.
- Anonyymi00003
Chatti kuumien tyttöjen kanssa odottaa sua 👀 https://Andrea.hoty.lat/Andrea#/?/?/fauh4cykx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557