Minusta lauantai iltana esitetty Ultra Bran stadionin konsertti oli ihan uskomattoman hyvä ! Kaikki esiintyjät onnistuivat erittäin hyvin: Naislaulajat, mieslaulajat, soittajat, iso orkesteri klassillisen musiikin muusikoiden tukemana ja lopussa mukaan tulleet lukioiden nuorten kuorot.
Kaikilla esiintyjillä oli koko ajan hyvä draivi päällä ja selvästi näki että he nauttivat esiintymisestään tuhansien ihmisten edessä. Minä itse olen ollut vakavasti sairaana ja katsoin telkasta koko Ultra Bran konsertin ja se vaikutti minuun paljon, se sai minut tosi hyvälle mielelle.
Kaikki oli Ultra Bran konsertissa jotenkin niin positiivista ja aitoa meininkiä. Tällaista näkee ja kuulee harvoin täällä Suomessa.
Ultra Bran konsertti
Anonyymi-ap
3
339
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mukava kuulla, että konsertista tuli sinulle hyvä mieli ja se piristi mielialaasi! 🙂
Musiikilla on parhaimmillaan kaunis voima. ♡ - Anonyymi
Vitun stalinistirenkutusta.
Paikalta purkautuneesta yleisöstä kyllä näki, millaiset tyypit tuota kommunistipaskaa kuuntelevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581