Voitteko auttaa tytöttttt??!!! :(

Anonyymi-ap

Mulla siis oli ollut valkovuotoa joku melkein pari vuotta ja toukokuun alussa alkoi menkat. Mä en tajunnut että sitä sidettä ei saa pitää muuten ja pidin sitä kesäkuun ehkä puoleenväliin niin että pidin joka päivä vaihdoin pari kertaa. Sitten äiti sai tietää ja sanoi että ei niitä saa käyttää ja sit mä käytän niitä pikkuhousunsuojia mut kuulemma NIITÄKÄÄN ei saa käyttää (vai onko ne sama asia) siis nyt mun valkovuoto on aika runsasta, mulla ei oo mitään käsitystä mun kierrosta, en sais käyttää suojia, mut sit pelkään että mulla tulis läpi housuista. En kehtaa sanoa äidille kun sillä on uus poikaystäväkin en haluis mennä mihinkään lääkäriinkään ja nyt käytän sidettä koska mulla on yskää/aivastelua ja noh kun aivastan/yskin... sitä tulee joka kerta ja kun mulla on 7h koulupäivät niin alanko vaihtaa aina vaik ruokavälkällä? (11.30) Kun oon aiemmin pitänyt koko päivän nyt mua ahdistaa tää asia kun en tiiä mitä tehä tyhmä menin käyttää heti alussa ja totuin siihen ja nyt oon pulassa pliis tarvin apua!!! :(

3

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoin tän nyt vähän huonon paikkaan kun ois pitänyt lisätä nimeen sana ''valkovuoto'' mut enhän mä enään voi :( tarvitsisin semmosen online friendin jolle voin puhua noloistakin asioista ja joka auttaisi mus mut nyt kukaan ei varmaan ees löydä tätä... :(

• Anonyymi

Olkaa pls kilttejä mä pyydän en haluis jäädä yksin :_<

• Anonyymi

Hei :) Pikkuhousunsuojat ovat juuri reilua valkovuotoa jne varten. Haluaako äitisi säästösyistä rajoittaa niiden käyttöä vai pelkääkö että hauduttavat liikaa? Yleensä valkovuotoa on eniten tietyssä vaiheessa kiertoa, kai? En ole terveysalan ammattilainen mutta muistelen näin ja minulla ainakin toimii niin. Tietysti nuorena kierto voi olla epäsäännöllistä ja se on normaalia. Minä ehkä kokeilisin käyttää tuossa tilanteessa kuukautispikkuhousuja runsaimman valkovuodon aikaan, jos pikkuhousunsuojat eivät ole toivottuja. Housut ovat kyllä tosi kalliita, että riippuu paljon taloudellisesta tilanteesta.

Itsehän teininä usein tungin housut täyteen vessapaperia ja stressasin etteivät tipu lahkeesta.

Voisitko käydä juttelemassa koulun terkkarin kanssa asiasta? Tai terveystiedon opettajan? Heillä on koulutus vastata näihin asioihin ja auttavat varmasti mielellään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2396
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1671
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1408
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1046
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      886
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      883
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      866
    Aihe