Mulla siis oli ollut valkovuotoa joku melkein pari vuotta ja toukokuun alussa alkoi menkat. Mä en tajunnut että sitä sidettä ei saa pitää muuten ja pidin sitä kesäkuun ehkä puoleenväliin niin että pidin joka päivä vaihdoin pari kertaa. Sitten äiti sai tietää ja sanoi että ei niitä saa käyttää ja sit mä käytän niitä pikkuhousunsuojia mut kuulemma NIITÄKÄÄN ei saa käyttää (vai onko ne sama asia) siis nyt mun valkovuoto on aika runsasta, mulla ei oo mitään käsitystä mun kierrosta, en sais käyttää suojia, mut sit pelkään että mulla tulis läpi housuista. En kehtaa sanoa äidille kun sillä on uus poikaystäväkin en haluis mennä mihinkään lääkäriinkään ja nyt käytän sidettä koska mulla on yskää/aivastelua ja noh kun aivastan/yskin... sitä tulee joka kerta ja kun mulla on 7h koulupäivät niin alanko vaihtaa aina vaik ruokavälkällä? (11.30) Kun oon aiemmin pitänyt koko päivän nyt mua ahdistaa tää asia kun en tiiä mitä tehä tyhmä menin käyttää heti alussa ja totuin siihen ja nyt oon pulassa pliis tarvin apua!!! :(
Tytöt auttakaa!! :( :Valkovuoto
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709