Mistä se johtuu?
Ei oo mistään muusta Ahvenanmaan paikkakunnasta omaa palstaa kuin Maarianhaminasta
4
269
Vastaukset
- Anonyymi
Heh. Ahvenanmaalla asuu 30000 ihmistä ja kukaan heistä ei esiinny Suomi 24 palstalla koska he käyvät varmaankin jollain ruotsinkielisillä palstoilla.
Tällä ei kirjoittele kun Persut.- Anonyymi
Sottungassa varmaan melkein kaikki tuntee toisensa, Wikipedian mukaan siellä asuu vain 103 asukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sottungassa varmaan melkein kaikki tuntee toisensa, Wikipedian mukaan siellä asuu vain 103 asukasta.
Tuolla joku luulee, että täällä kirjoittelee vain persut ?
Miten on tuo Sotungasta kirjoittava onko hän myös persu ?
Yleensä punikit nimittelevät ihmisiä asiattomasti ja perättömästi persuiksi mikä osoittaa miten rasistisia he itse ovat.
- Anonyymi
Täällä mannermaalla on hyvin vähän väkeä, joka tuntisi Ahvenanmaan muita kuntia niistä kirjoittaakseen. Itse olen kesälomilla viihtynyt Finströmin kunnan alueella, johon vanha keskus Godbykin kuuluu.
Suomen kaunein kunta -äänestyksessä (2019) Finström pääsi sijalle 289 (yhteensä 311 kunnasta) Kuusamon ottaessa kärkisijan. Se, että ahvenanmaalaiset kunnat olivat aivan peräpäässä, ei johdu niiden rumuudesta vaan huonosta tunnettavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564951
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334023
- 673962
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133211
- 562961
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172574