VAROKAA joulua

Anonyymi-ap

Katos moni lihoo jouluna
Kun lihoo on aika mahdotonta95%
Painonousee takasin jos laihduttaa sitten paino nousee lisää joka joulu
Siis eikö ole parempi varoa joulu ruokia muuten lihaa vaikka kuin
Läskiksi muut juhlat lihottaa portaittain myös

11

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää joulua!

Enää on neljä kuukautta jouluun, joten kannattaa alkaa varominen jo nyt! Kiitos aloittajalle asiallisesta lähestymisestä vakavassa aiheessa.

• Anonyymi

Kesään 2026 on enää 9 kuukautta. Aikaa on kuitenkin sen verran, että ehtii hyvin tehdä Kesäksi kuntoon -⁠projektin. Vinkkejä kuinka laihtua 19 kiloa 38 viikossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesään 2026 on enää 9 kuukautta. Aikaa on kuitenkin sen verran, että ehtii hyvin tehdä Kesäksi kuntoon -⁠projektin. Vinkkejä kuinka laihtua 19 kiloa 38 viikossa?

Yleensä nämä kesäkysymykset tulevat vasta maaliskuun lopussa, ja silloin ihmisillä on kiire ja suuri hätä.

• Anonyymi

Varoa pitää viikonloppuja ja pyhiä ja juhlia koska silloin täytyy syödä liikaa. Oispa aina maanantai.

• Anonyymi

jouluna menee reisille, menee kinkku sekä kaljat.

• Anonyymi

minä veljen 66v synttäreillä huomasin tarvitsevani kaksi tuolia. Myös vessakäynneillä olen miettinyt jo kahden pöntön tarpeellisuutta.

• Anonyymi

Eikö olisi parempi hankkia yksi jättiläispönttö? Tosin minullakin on kaksi pönttöä, wc-pönttö ja vaimo.

• Anonyymi

Jouluna pitääkin herkutella oikein kunnolla että painoa rulee lisää ja masu paisuu isoihin mittoihin :)

• Kolmessa päivässä ei liho enkä näe mitään syytä ahmia joulunakaan.

• Anonyymi

Tärkeintä ei ole se mitä höpötät joulun ja uudenvuoden välissä, vaan se mitä höpötät uudenvuoden ja joulun välissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6586
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4221
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3549
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2931
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1541
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      958
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      933
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      919
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      908
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      889
    Aihe