Laatoitustyöt toiminimellä?

Anonyymi-ap

Hei!

Minä olen suunnittelemassa työelämään palaamista kolmen vuoden poissaolon jälkeen. Syynä työuupumus. Olen 41-vuotias pirkanmaalainen mies ja laatoitusalan entinen yrittäjä (lopetettu osakeyhtiö). Minulla on myös toiminimi, jolla en ole 15 vuoteen tehnyt yhtään mitään. Ajattelin sillä lähteä liikenteeseen.

Tekisin aliurakkaa yhdelle pesuhuonesaneerauksia tekevälle urakoitsijalle. Ostaisin pakettiauton henkilökohtaisiin nimiin ja parilla tonnilla työkaluja. Verotuksellisesti ja hallinnollisesti varmaan järkevin tuo toiminimi? Saisin kaikista työhön liittyvistä pakettiautolla ajoista kilometrikorvauksen vähennettyä verottajalle, enkö?

Mitä mieltä kukin? :)

6

414

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huolehdi että sulla on joku toinenkin asiakas, tai verottaja tulkitsee tuon äkkiä työsuhteeksi ja työttömyysmaksujen veronkierroksi.

• Anonyymi

Hyvä neuvo. Olen kuullut tuon ennenkin. Mitä mieltä olet kevytyrittäjä -mallista?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kanataa alkka.minäki yritäjä ja kauppa tieten kanididaani

• Anonyymi

Mitä mieltä te olette Cocraftin akullisista sähkötyökaluista rakennustöissä? Onko akuissa riittävästi tehoa ja kestävätkö laitteet käyttöä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1532
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      137
      1206
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    7. 52
      690
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe