Jatkuvasti tapahtuu sellaista kun käytän konetta ja sainvaiheessa pudotan edgen alas, en sammuta. se ei sitten aukee! Kun yrittää avata se väittää että se on jo käynnissä mutta ei näy missään.
Pitää aina käynistää koko kone uudestaan! Aika hankalaa.
W11 Edge hukassa
Anonyymi-ap
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut samaa, mutta harvemmim enää avaan edgeä.
- Anonyymi
Kyllä on huomattu, että Ubuntun käyttäjällä on ollut "pallo hukassa" jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Ota läkkeesi häirikkö
- Anonyymi
Kollilla taas vaikeeta! kai se on kun ei mistään mitään tiedä!
- Anonyymi
Ei se osaa kuin vittuilla ja siitäkin huonosti!
- Anonyymi
Win11:sta Edgen voi poistaa kokonaan. Eli mikäli aiheuttaa ongelmia, niin asenna joku toinen selain, ja sen jälkeen poista Edge.
- Anonyymi
Selainten markkinaosuus maailmanlaajuisesti - heinäkuu 2025
Kromi
67,94 %
Safari
16,18 %
Reuna
5,07 %
Firefox
2,45 %
Samsung Internet
2,04 %
Ooppera
1,88%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078