Kiimingin kaistaahon alueella, liikkuu harmaa hiuksinen mies, joskus lyhyt hiuksinen nainen , jolta koira meinaa hyökätä ihmisten ja toisten koirien kimppuun, pelottavaa käytöstä ja lapsemme pelkää tätä koiraa ( vaalea pienempi koira) olemme kuulleet jo muitakin tästä koirasta ja taluttajasta, nostelee hihnasta ylös, omista tätä koiraa, kun ei saa hallintaan . Oiskohan koulutuksen puute, tämän koiran kohdalla ja huono koti ! Olisko aika tehdä esim. eläinsuojeluilmoitus ? Eihän tämä ihan oikein mene, koira hyökkäilee kaikkien päälle ohimennessään
Koira ei pysy hallinnassa Kiiminki
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Jos todistusaineistoa, vaikka video ns. vaarallisuudesta tai sen toistuvuudesta (koiraa saa kuvata, ja viranomaistarkoitukseen myös omistajat, muttei yleiseen jakoon), kuvaa sitä koiraa ja laita paikalliselle eläinsuojelulle siitä ilmoitus. Tuskin tapahtuu tuota kautta muuta kuin kontaktinotto, mutta kannattaa muistaa, että mitä useampi eri henkilö tuon tekee, sen parempi. Siis jos oikeasti on vaaraa eikä vain räksyttävä koira haittaa omia hermoja.
Plus jos jotain kävisi omalle koiralle, silloin SEKÄ eläinsuojeluilmoitus ETTÄ poliisille ilmoitus 112. Poliisilta ei lemmikkejä koskevat ilmoitukset etene minnekään ilman että valvontaeläinlääkäri ne erikseen sieltä pyytää, eli aina eläinasioissa eläinsuojeluilmoitus vaikka SEY:n eli Suomen Eläinsuojelun sivujen kautta (ohjautuu aina oikeaan paikkaan), aina ei tarvitse paikallisesti vain soittaa paikalliseen esyyn eli eläinsuojeluun ja ilmoittaa asiasta, tuo soitto ei myöskään kirjaudu rikoksesta virallista ilmoitusta, ei siis myöskään 112:een soittaminenkaan, ellei tilanne vaadi samantien sen poliisin ja myös valvontaeläinlääkärin paikalle. Eli jos ei noin, eläinsuojeluilmoitus on aina varmempi mutta hitaampi väylä saada asia hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512