Parin syksyn aikana olen käynyt drooneilla "valvomassa" erään hirviseurueen metsästystä. Kyseisen metsästysseurueen metsästys alueella on kotka kukkula jonka päälle teen leirini ja sieltä lähetän droonin matkaan.
Kukkulalta näkee osittain alueen tiestöä. Erittäin jännää puuhaa.
Drooneilla kätevä valvoa
7
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä kun tuot kirjallisesti esiin vähintäänkin rikkomuksen tunnusmerkistön täyttävät teot.
•Et omaa mitään valtuuksia ”valvontaa”.
•Toimintasi ei ole ”jokamiehen oikeuksien” mukaista.
•Täyttää pyynnin häirinnän tunnusmerkistön, mahdollisesti myös salakuvaus.- AnonyymiUUSI
Pyynti ei häiriinny mitenkään koska droonin pidän korkealla.
Minä voin lennättää droonia, siihen on myös lupa - AnonyymiUUSI
Nyt netti poliisi on saanut bannin taas.
- AnonyymiUUSI
Herra metsästyksen vastustajan tämän päiväinen maksettu trolli. 😂
- AnonyymiUUSI
Oletko kateellinen jos joku saa rahaa jostain? Eikö KELA maksa sulle tarpeeksi, onko karenssi🤣
- AnonyymiUUSI
Tunnistit itsesi buahhahahaaaa!!
- AnonyymiUUSI
Tuleekohan ministeri viemään sut linnaan? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235963- 602067
- 281540
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411324Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741165
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531137Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055