Minulla on harkinnassa internet liittymän vaihto toiselle operaattorille.
Harrastan videoiden kuvaamista YouTubeen.
Laitteistona järjestelmäkamera ja Windows 11 käyttöjärjestelmällä varustettu tietokone.
Internet liittymä on mobiililaajakaista,eli internetyhteys menne asunnosta ulos ilman johtoja. Liittymån nopeus on 400mbs. Sosiaalityöntekijän mielestä en tarvitse noin nopeaa nettiä. Olen itse erimieltä. Haluan muiden tietokoneen käyttäjien mielipiteen asiaan.
Internetyhteyden nopeus
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
100 Megaa kai nykyään se perus liittymä.
Joo kaikkihan haluaa parempaa, mieluiten sellaisto jossa oma laitteisto on se jarruttava tekijä.
100M kuitu/ethernet vs 400M 4G-mobiili liitymä on verattavissa keskenään.
Mobililaitteiden verkon nopeus vaihtelee suuresti paitsi sitten 5G joka siisrtää aika kivasti.
Tuskin menee hermo silti jos viedo youtubeen siirtyy hitaammin, Yoytube käyttäjääkohden ei taida kovin nopeesti ottaa dataa vastaan. itse katsoin logista ja se oli noin 70M mitä oli mennyt.
Silläperusteella 400M netti on turhasta maksamista.
nopeasta netistä on hyötyä kun on nopea kone myös, ja selaa verkkoa hakumielessä. että sivut avautuu salaman nopeasti. siittä tulee tuskaa jos sivu kestää aueta esim 3s tai enemmän. menee hermo, mutta pitää myös muistaa että mailmalla kaikki sivut ei tule kovin lujaa vaikka itsellä olisikin vauhtia. - Anonyymi
Onko aloittaja holhouksen alla, tai jotain kun sossutyöntekijä puuttuu asiaan?
- Anonyymi
No ainakin sinun pitäisi olla.
- Anonyymi
Kiova on hätää kärsimässä. Rintamat murtuilee toisensa jälkeen.
- Anonyymi
Sosiaalityöntekijä oli oikeassa. Et tarvitse videoita varten nopeaa liitymää koska voit lähettää videon kirjeenä. Raapustat vaan paperille videon ykköset ja nollat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561743- 301440
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22915- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857