"Jättiverot uhkaa Keliberin jätti-investointia."
Mitä tekee hallitus? Meneekö työpaikat? Mitä tekee alueen kansanedustajat? Nyt kamoon poliitikot!
Keliber uutinen
13
312
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tämä uutinen?
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/b31a8d70-5c8e-400a-9772-5601b11842ef
Maksullinen uutinen. - Anonyymi
Ei tämä nyt hyvältä vaikuta. Yksitellen muutama vuosi takaperin ilmoitetuista Kokkolan investoinneista ongelmissa. Toki tuo vero on yksi uusi ylimääräinen kustannustekijä mutta onhan Litiumin hintakin tullut aikalailla alaspäin rakentamisen aloittamisen ajankohdasta.
- Anonyymi
Tänne perä hikiään kuka investoi uutiset on uutisankkoja.
- Anonyymi
Ei mitään uutta. Oikeistohallituksemme näivetyspolitiikka etenee kuin juna.
- Anonyymi
Aletaan olla kaikessa pohjois- ja länsimaiden hännänhuippua ja kuin kakkana kakun päälle kansa valitsi vielä tällaisen hallituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaan olla kaikessa pohjois- ja länsimaiden hännänhuippua ja kuin kakkana kakun päälle kansa valitsi vielä tällaisen hallituksen.
Ollaan jo pohjois korea mutta sitä meille ei kerrota.
- Anonyymi
Taisi olla ihan persujen ajama populismipohjainen juttu tämä vero.
- Anonyymi
Olisiko tässä ihan oikea tekemisen paikka? Vai vieläkö öyhötetään mamuilla ja koronarokotuksilla? Nyt näyttöjä tai kok&persut: zero points seuraavissa vaaleissa! Tämä jos mikä on nyt paikallispolitiikon tähtihetki vaikuttaa! Jukkola, Sillanpää, Peltokangas!
- Anonyymi
Onko Mauri tämän veron puolesta vai vastaan????
- Anonyymi
Vihreiden sofia se vaan haluaisi elättejä lisää tänne ja kaikki korjaantuisi. taivaanrannan maalareiden helsingissä tehdä töitä.
- Anonyymi
Otetaan lisää muslimeja Suomeen.
- Anonyymi
Missä se lintilä taas kun ei ole hehkuttamassa ihan nolla tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161