On aivan oieka suunta, että älypuhelimet kieletään koulussa.
Siihen aikaan -80 luvulla, kun kävin peruskoulun, ei ollut edes kännyköitä.
Koulussa keskityttiin opiskeluun, eikä kuten nykyään, että koulussa räplätään puhelinta.
Miten nämä nuoret työelämässä sitten selviävät, kun työnantaja tuskin hyväksyy, että työajalla räplätään puhelinta, kun töissä pitää tehdä töitä, eikä mitään muuta.
Älypuhelinkielto kouluihin
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Vihdoinkin!
Järkipäätös, samanlaisia lisää.
Voitaisiin ajatella kotiintuloaikoja nuorisolle samoin ajokorttien ikärajan nostoa 18 ikävuoteen kaikille moottori/ sähköajoneuvoille.- Anonyymi
Juuri taas uutisissa: Poliisi on erittäin huolissaan nuorten kuskien piittaamattomuudesta liikenteessä.
Näkeehän sen jokainen omin silmin joka päivä, että mopot ja mönkijät ym. leikkivät ajokaistoilla. Muut varovat heitä.
Eihän tuollsinen voi jatkua loputtomiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri taas uutisissa: Poliisi on erittäin huolissaan nuorten kuskien piittaamattomuudesta liikenteessä.
Näkeehän sen jokainen omin silmin joka päivä, että mopot ja mönkijät ym. leikkivät ajokaistoilla. Muut varovat heitä.
Eihän tuollsinen voi jatkua loputtomiin.Nykyautoilla pääsee kovaa ja pitää olla se lainarahalla ostettu mersu tai audi, korskeampi kuin kavereilla. Entisaikojen apinadatsunit ja ooppelit eivät juuri ominaisuuksiltaan innostaneet kaahailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautoilla pääsee kovaa ja pitää olla se lainarahalla ostettu mersu tai audi, korskeampi kuin kavereilla. Entisaikojen apinadatsunit ja ooppelit eivät juuri ominaisuuksiltaan innostaneet kaahailemaan.
Tabot Horizon ja Lada 1200 eivät myöskään mitään varsinaisia katuohjuksia olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tabot Horizon ja Lada 1200 eivät myöskään mitään varsinaisia katuohjuksia olleet.
Ennen korjaamon onni oli Datsun tonni. Nykyisin se on Mercedes, mikä tuo hillon leivälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541