Sanokaa miehet suoraan, että miten suhtautuisit jos nainen, jonka kanssa seurustelit vähän aikaa, mutta joka jätti sinut, ehdottaisi vielä yhtä villiä yötä kanssasi? Meillä oli siis yhden miehen kanssa ihanat pari kuukautta. Tapailtiin lähes joka päivä, ja seksi oli täydellistä. Minun oli kuitenkin pakko hidastaa tahtia, koska juttu muuttui liian vakavaksi. Toisin sanoen minun oli pakko antaa hänelle pakit ja nyt kaduttaa ja paljon!!! Hän itse ehdotti vielä kk sitten ns seksisuhdetta, josta en silloin juurikaan innostunut, mutta nyt harmittaa. Hän on niin etäinen ja kylmä. Olisiko siis aivan mahdotonta että jos rohkenisin vielä kerran ehdottaa hänelle "kuumaa" yötä kanssani, niin mahtaisiko hän suostua?? VAi onko se liian päällekäyvää?
Villi yö kanssani?!
9
1534
Vastaukset
- summer
Anna olla. Sinulla oli mahdollisuutesi, jonka missasit. Etäisyys ja kylmyys kertovat kaiken, häntä ei selvästikään kiinnosta.
Poikkeustapauksia voi olla mutta voit luottaa siihen ettei pakkeja tule ellei siihen ole todellista estettä. Varsinkin jos jo aiemmin mies on ehdottanut seksisuhdetta.
- pässi*
Munaa saa jos haluaa, mene vaikka kadulle.
- kokenut
Huomaa, ettet ole tottunut käyttämään seksipalveluja. :) Tämä varmaan on useimpien naisten tilanne.
- lehmä
niinpä, voisiko olla muita ratkaisuja tuohon ongelmaan...
- ddd
Joo varmasti seksi kelpaa, jos ei ole jo saanut uutta vakavaa suhdetta.
- qwerqwerqwer
Nämä "yhdet viimeiset kerrat" on klassikoita. Minulle on joskus entinen tyttöystävä ehdottanut, eikä siitä mitään negatiivista koitunut, ainakaan mulle. Toivottavasti se ei yrittänyt saada mua takasin...
- sua
pelkällä pillulla saisi takaisin vai saisiko ?
- alkuperäinen kysyjä
Taidan antaa sitten vaan olla. Hän on kylläkin viime viikolla ottanut minuun kahdesti yhteyttä ja nähtiinkin.. MItään ei kuitenkaan tapahtunut. Lupasi soitella yms.. En tiedä mitä hän iokein yrittää, haluaako lämmitellä vai onko vain kostaakseen mukava että alkaisin ruinata. Ja sitä en kyllä tee. JA muuten, en mitenkään ole puutteessa enkä pelkän seksin perässä mutta yksinkertaisesti viettäisin hänen kanssaan niin mielelläni vielä yhden yön. Luulisin kyllä ettei hänellä olisi mitään sitä vastaan, mutta koska loukkasin kerran hänen miehistä egoaan, hän voisi kieltäytyäkin. Joten annan kai sitten vain olla! Hän vain vielä vähän aikaa sitten sanoi että olen hänen elämänsä nainen?! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2918351Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944547Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302767Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1932575Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171132180- 511706
- 581658
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s271570Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431313- 1691308