Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään kuin ikuisessa oljenkorressa roikkua. Kauniit muistot säilyvät mutta uusia ei enää tule.
Lempinimien viimeiset kirjaimet u ja a.
Lopetan ikävöinnin
21
5350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun ja mieheni lempinimien viimiset kirjaimet on myös u ja a.
- Anonyymi00002
Etkä lopeta!
- Anonyymi00003
Ethän koskaan halunnut
- Anonyymi00004
Olen autisti ja takerrun unelmiin.
- Anonyymi00005
Ei ne oo lämpinimien viimeiset vaan ihan oikeitten!
- Anonyymi00012
Oikeat täälläkin.
- Anonyymi00006
Sano sille suoraan mitä mielessäsi on. Katsos, kun mielikuvituskavereille ei tarvitse sanoa.
- Anonyymi00007
Kun totesit, ei meistä koskaan tule mitään, on tuo minunkin nyt uskottava.
Hei🫂❤️- Anonyymi00017
eiku sanoin ettei sust tuu ikinää exää
- Anonyymi00008
Onko ajatus että se tärkein jos tilanne se
- Anonyymi00009
Kyl sä olit niin pelleilijä ei voi muuta sanoa olisit ollu nätisti rehti ja reipas ei mulla enää noiden sun tempauksien jälkeen ole edes ikävä kummoinen ihmis pelleilijä sä olet
- Anonyymi00011
Noh annaali jäi sitten kokemata.
- Anonyymi00010
Silloin kun oli tilaisuus vetäydyit. 🤔 yhden viestin verran oli mun arvo sulle
- Anonyymi00018
jep, that´s right.
- Anonyymi00013
Pitäiskö teidän mennä vaikka ulos raittiiseen ilmaan eikä täälä nuota itkuvirsiä vuodattaa😁
- Anonyymi00014
Minun lempinimeni on arska tehtaalla
- Anonyymi00015
Kulta muru ❤️
- Anonyymi00016
Vittu ootin vastakaikua vuosia..mitä teit.. jaoit kylillä ja liittouduit vihollisten kans.
Silti on ikävä, joka järjenvastaista. - Anonyymi00019
Kelle muka oon jakanu?
- Anonyymi00020
Tilanteesi on tuttu ja tavallinenkin "sielun kumppanuus" suhteissa,,, kestää aikansa ennen kuin kykenet sen itse ymmärtämään mitä sinä pakenet ,,, tuota ymmärrystä ei valonsoturikaan pysty sinulle universumin painostuksella tuottamaan,,, siksi tarvitaan tuo "radio/viesti" hiljaisuus ,,,että se jokin mikä sisälläsi on ymmärtäisi alkaa resonoimaan tähän aikaan ja tilaisuuten joka hetken on avoinna,,,ovi on jo sulkeutunut ikkunaa pidetään sinulle vielä avoimena ,,,koska sinua suurempi Rakkaus tarvitsee juuri sinut siihen tehtävään...Nyt jos sinulle tuotetaan rakkautta korostavia viestejä jatkat vain tuota pakenemistasi kuin saalis,,, mutta kun sinulle annetaan rauha itsetutkiskeluun ehkä tajuatkin mitä oikeasti pakenet ,,pakenet omaa rakkauden pelkoasi mitä tosi rakkaus sinulle yrittää tarjota ,,saatat olla ajatuksissa ja tunnet sen ,,mutta yhteys lähentymiseen pitää sinun itse ottaa. näin säilyy sykronisiteetti
- Anonyymi00021
🤣🤣👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887