Lopetan ikävöinnin

Anonyymi-ap

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään kuin ikuisessa oljenkorressa roikkua. Kauniit muistot säilyvät mutta uusia ei enää tule.

Lempinimien viimeiset kirjaimet u ja a.

21

5350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minun ja mieheni lempinimien viimiset kirjaimet on myös u ja a.

• Anonyymi00002

Etkä lopeta!

• Anonyymi00003

Ethän koskaan halunnut

• Anonyymi00004

Olen autisti ja takerrun unelmiin.

• Anonyymi00005

Ei ne oo lämpinimien viimeiset vaan ihan oikeitten!

• Anonyymi00012

Oikeat täälläkin.

• Anonyymi00006

Sano sille suoraan mitä mielessäsi on. Katsos, kun mielikuvituskavereille ei tarvitse sanoa.

• Anonyymi00007

Kun totesit, ei meistä koskaan tule mitään, on tuo minunkin nyt uskottava.

Hei🫂❤️

• Anonyymi00017

eiku sanoin ettei sust tuu ikinää exää

• Anonyymi00008

Onko ajatus että se tärkein jos tilanne se

• Anonyymi00009

Kyl sä olit niin pelleilijä ei voi muuta sanoa olisit ollu nätisti rehti ja reipas ei mulla enää noiden sun tempauksien jälkeen ole edes ikävä kummoinen ihmis pelleilijä sä olet

• Anonyymi00011

Noh annaali jäi sitten kokemata.

• Anonyymi00010

Silloin kun oli tilaisuus vetäydyit. 🤔 yhden viestin verran oli mun arvo sulle

• Anonyymi00018

jep, that´s right.

• Anonyymi00013

Pitäiskö teidän mennä vaikka ulos raittiiseen ilmaan eikä täälä nuota itkuvirsiä vuodattaa😁

• Anonyymi00014

Minun lempinimeni on arska tehtaalla

• Anonyymi00015

Kulta muru ❤️

• Anonyymi00016

Vittu ootin vastakaikua vuosia..mitä teit.. jaoit kylillä ja liittouduit vihollisten kans.
      Silti on ikävä, joka järjenvastaista.

• Anonyymi00019

Kelle muka oon jakanu?

• Anonyymi00020

Tilanteesi on tuttu ja tavallinenkin "sielun kumppanuus" suhteissa,,, kestää aikansa ennen kuin kykenet sen itse ymmärtämään mitä sinä pakenet ,,, tuota ymmärrystä ei valonsoturikaan pysty sinulle universumin painostuksella tuottamaan,,, siksi tarvitaan tuo "radio/viesti" hiljaisuus ,,,että se jokin mikä sisälläsi on ymmärtäisi alkaa resonoimaan tähän aikaan ja tilaisuuten joka hetken on avoinna,,,ovi on jo sulkeutunut ikkunaa pidetään sinulle vielä avoimena ,,,koska sinua suurempi Rakkaus tarvitsee juuri sinut siihen tehtävään...Nyt jos sinulle tuotetaan rakkautta korostavia viestejä jatkat vain tuota pakenemistasi kuin saalis,,, mutta kun sinulle annetaan rauha itsetutkiskeluun ehkä tajuatkin mitä oikeasti pakenet ,,pakenet omaa rakkauden pelkoasi mitä tosi rakkaus sinulle yrittää tarjota ,,saatat olla ajatuksissa ja tunnet sen ,,mutta yhteys lähentymiseen pitää sinun itse ottaa. näin säilyy sykronisiteetti

• Anonyymi00021

🤣🤣👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe