joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina ovat, selittävät vain persuista - mistä moinen johtuu?
Minä tunnen muutamia vasemmistolaisia, ja kaikki he pitävät kokoomusta ns. perivihollisena, eikä suinkaan persuja.
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
114
3167
Vastaukset
- Anonyymi00003
Kummallista jos vasemmistoliiton kannattaja ei pidä kokoomusta päävihollisena.
- Anonyymi00030
Ihan järkeenkäypää, kokoomus tekee politiikkaa ilman öyhötystä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai kuten väittämällä,että kun asumistukea leikataan niin vuokrat laskee.No eipä ole laskeneet vaan nousseet
- Anonyymi00060
Anonyymi00030 kirjoitti:
Öyhötys kuuluu opposituosta, ei Hallituksesta.
- Anonyymi00076
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kokoomus kurittaa teitä persaukisia....hohohohooo.
- Anonyymi00079
Anonyymi00060 kirjoitti:
Öyhötys kuuluu opposituosta, ei Hallituksesta.
Ja -27 vaalien jälkeen öyhötys kuuluu yhä oppositiosta.
- Anonyymi00088
Paska Persut paskantaa valheita
- Anonyymi00004
Outo ilmiö -teinipersu ei kirjoita muusta kuin vassareista joka ei edes johda hallitusta, jonka talouspolitiikkalla maa on vedetty vessasta alas. Tämä yksi teinipersu joka täällä aina on, selittää vain vasemmistolaisista - mistä moinen johtuu?
Minä tunnen muutamia persuja ja kaikki he ovat sekaisin kuin seinäkello.- Anonyymi00006
Sinä et tunne ressukka yhtään ketään, olet pelkkä avohoitotapaus jolla on pakkomielle persuihin.
Siis ihan oikeesti, sinä olet puhdas luuseri. - Anonyymi00009
Kerroppa mistä päättelet, että avajaa on teini?
Ei sulle ole paljon älyä suotu. - Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerroppa mistä päättelet, että avajaa on teini?
Ei sulle ole paljon älyä suotu.Mistäkö? Ei aikuinen VOI jankuttaa tuota samaa itseääntoistavaa soopaa vuodesta toiseen ja vielä niin että "keskustelee" itse avaamissaan hölynpölyketjuissa itsensä kanssa sen s25 kertaa vuorokaudessa. Ja vielä peukuttelee omia aivo-oksennuksiaan. Ei ole aikuisen hommaa tuo.
- Anonyymi00061
Miksi kirjoitat jostain teinipersustasi?
Kirjoita omista ajatuksistas, ei ole helppo tajuta monissa persoonissa kirjottelua😅 - Anonyymi00063
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mistäkö? Ei aikuinen VOI jankuttaa tuota samaa itseääntoistavaa soopaa vuodesta toiseen ja vielä niin että "keskustelee" itse avaamissaan hölynpölyketjuissa itsensä kanssa sen s25 kertaa vuorokaudessa. Ja vielä peukuttelee omia aivo-oksennuksiaan. Ei ole aikuisen hommaa tuo.
Sinähän sitä teet, persu sitä, tätä ja tuota🤣
- Anonyymi00005
Muuten... Esiinnytkös tänään minkä puolueen kannattajana? Kepu, Kokoomus, persut vai jokin uusi? KD?
- Anonyymi00007
Oletko harhainen? Kuinka monta vuotta olet roikkunut palstalla, riittääkö 10?
- Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko harhainen? Kuinka monta vuotta olet roikkunut palstalla, riittääkö 10?
Ei 10 ja 1/2
T. Velho 7v
- Anonyymi00008
Kyllähän tuo paikkansa pitää mitä avauksessa kerrotaan, täällä ei tosiaan kirjoiteta kokoomuksesta oikein mitään.
- Anonyymi00010
Kokoomus on hyvä puolue.
- Anonyymi00080
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kokoomus on hyvä puolue.
Niin, voihan Kokoomus tosiaankin olla hyvä puolue niille alle 10 % suomalaisista joiden asiaa Kokoomus ajaa. Ja toki niille jättiyhtiöille joiden asiaa Kokoomus ajaa.
Meille lopuille Kokoomus on peikko.
Suomelle Kokoomus on hirmuinen rasite.
- Anonyymi00011
Syynä voi olla se että persut ajavat suomalaisten etuja.
- Anonyymi00052
Juu, erittäin konkreettinen lähestymistapa tähän asiaan. Itse olen jyrkkien mielipiteitteni vuoksi päässyt kotipesälle vain demarimisujen kanssa, vasureiden ja virheiden kanssa on palo tullut jo ennen ykköspesää.
- Anonyymi00074
Perussuomalaiset alkuaikoinaan yrittivät ajaa kansan asiaa, siksi heille tuli se muinainen "jytky". Nykyään perussuomalaiset ilmentää moukkamaista oikeistolaisuutta,usan kapitalismi johtotähtenään= kukin pärjätköön omillaan,tuottamattomat yksilöt nääntyköön. aina tilaisuuden tullen heilahtaa jotain rasistista.
- Anonyymi00012
Itse olen vasemmistolaisena huomannut, että tällä palstalla persut hyökkäävät jatkuvasti nimenomaan vasemmistoa vastaan. Joskus tuntuu, että persujen mielestä jos ei ole persu tai konkari, niin silloin on punikki.
- Anonyymi00022
Ja sinä, jos joku, tiedät ketkä ovat persuja…
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sinä, jos joku, tiedät ketkä ovat persuja…
Se onkin kumma juttu, kun vassu aina tietää kuka on persu ja kuka ei.
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käsitteet on hukassa nyrkin ja hellan välistä karussa olevista kansanedustajista lähtien, kun erimieltä olevia syytetään puhujanpöntössä hybridivaikuttamisesta.
- Anonyymi00077
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen vasemmistolainen, en tiedä kuka on persu, kuka ei. Kommentoin julkaisuihin jotka vaikuttaa minusta joko oikein fiksuilta tai helvetin tyhmiltä. Ihan sama mulle mitä puoluetta kannattavat.
- Anonyymi00014
Tämä onkin ICD-koodin arvoinen kysymys.
Olen tehnyt pari muutakin huomiota.
Moni vasemmistolaisten äänestäjä pitää Kokoomusta ja sen harrastamaa yhteiskunnan omaisuuden keplottelua etupiirien hallintaan suurimpana ongelmana. Mitä tekee vasemmistopuolueiden johto. Keskittää kaikki voimavarat perussuomalaisten demonisointiin, sen sijaan että pitäisi ovet avoinna tervetulleelle avulle taistelussa kokoomuslaisia vastaan. Pidänkin aivan varmana, että vasemmistopuolueiden johto on samassa juonessa yhteiskunnan omaisuuden kuppaamisessa Kokoomuksen kanssa.- Anonyymi00025
Ei hullumpaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei hullumpaa.
Tätä teoriaa tukee ainakin Hintti-Pekan osuus Caruna-kaupoissa, Urpilaisen "Me tienataan tällä" lausahdus ja Sannan loikka työväen puolustajasta jetsetiin.
- Anonyymi00082
En tiedä tuosta, mutta monet veikkaavat seuraavan hallituksen olevan sinipuna (tai oikeammin punasini). Demut voittaa ja muodostaa hallituksen Kokoomuksen kanssa. Toki sinne RKP, joka on kokoaan paljon paljon vaikutusvaltaisempi, sujahtaa mukavasti mukaan. KD ja Persut eivät.
- Anonyymi00015
Kokoomus on pääministeripuolue
eikä se saa moitteita näillä alustoilla,
juuri ollenkaan.
Ilmiö
Ajattelin vielä 2010 aikaan
että persut on suomalaisia ja
YHT ÄKKIÄ
persuista alettiin tekemään mediassa syyllisiä, kirosanaan verrataa rikollista.
Tulkinta: joku vihaa suomalaisia ihan saatanasti ja
julkinen moittiminen, syyllistäminen on henkistä väkivaltaa.
JULKISTA KIUSAAMISTA.
Vahva veikkaus oli silloin katainen& kokoomus kampittaa kilpailijaa ja
demarit ja muut kiusaamiseen taipuvaiset
ALKOIVAT MATKIMAAN.- Anonyymi00017
Tulkitsen edelleen, että
persujen syyllistäminen, maalitus
oli hyökkäys suomalaisuutta kohtaan.
Miksi? EU jäsenyys.
RYÖSTÄMINEN EI ONNISTU, JOS
JOKU NÄKEE. LAITETAAN NE SOKEAKSI PELOSTA!
SYYLLISTETÄÄN!
Juopot käyttää samaa perheväkivallassa. - Anonyymi00083
Ei. Vaan persujen käsikirjaan, ohjesääntöön kirjoitettiin jo Soinin aikana kohta jossa kehoitetaan uhriutumaan aina kuin mahdollista. "Kun mitään ei saa sanoa" jne. Persuille ei ole olemassa sellaista kui negatiivinen julkisuus. Persuissa ratsastetaan rasismilla, vihjaillaan sitä ja tätä, siitä syntyy kohu, se kuitataan "läppäheitoksi".
- Anonyymi00102
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ei. Vaan persujen käsikirjaan, ohjesääntöön kirjoitettiin jo Soinin aikana kohta jossa kehoitetaan uhriutumaan aina kuin mahdollista. "Kun mitään ei saa sanoa" jne. Persuille ei ole olemassa sellaista kui negatiivinen julkisuus. Persuissa ratsastetaan rasismilla, vihjaillaan sitä ja tätä, siitä syntyy kohu, se kuitataan "läppäheitoksi".
Mitä se rasismi on?
Ai jos sanoo, että Vantaa on Suomen Rinkeby?
- Anonyymi00016
Erikoista tässä on se, että miksi keskittyä riitelyyn,
kun pitäisi hoitaa yhteisiä asioita.
Mut jos ollaan jossain ”jykäkatainen” tasolla,
siellä toimitaan kiusaamalla, kampittamalla KAIKKIA.
Kohta ne lynkkaa Orpo Petterin.
Katsokaa kuka kaivaa kuoppaa.
EI NE MUUTA OSAA. - Anonyymi00018
Eihän äänekkäimmät ”punikit” ole koskaan olleet köyhiä.
Vaan ne ODOTTAA ETTÄ SILLE ANNETAAN!
Siksi kokoomus ja punaisuus ovat …edelleen
aika samannnäköisiä.
Punaisuus MYYDÄÄN köyhille,
”anna …SUN TEHTÄVÄ ON ANTAA”
jotta rikas saa ilmaiseksi!
Demarit laukkaa miekkareissa silmät selällään,
ihmeellisten alisteellisten teemojen kanssa.
” ei natseja minnekään”, laamat, silakat, lbdgt, ja muut hörhöilyt
oli kammottavaa katseltavaa. - Anonyymi00019
Jotkut ovat oppineet yhden uuden sanan "persu", ja sitä jankuttavat kuin papukaija kännissä.
- Anonyymi00064
Liekö nykyään ihan peukussa ?
- Anonyymi00084
No oletko sinä, "persu"?
- Anonyymi00020
En myöskään luota kokoomukseen ollenkaan.
Pidän niitä yhtä sekopäinä, varkaina kuin
kaikkia muitakin puolueita.- Anonyymi00118
"En myöskään luota kokoomukseen ollenkaan. Pidän niitä yhtä sekopäinä"
Niin, siitähän se tuon puolueen todellisen karvan johdannainenkin tulee eli SEKOOMUS.
- Anonyymi00021
Persun tuska ja pelko on hurjaa. Mitä lähditte Kokoomuksen kelkkaan ja vielä valtiovarainministerin virkaa oma koulukiusattu natsi. Näin Persu ampuu omaan jalkaan ja itkee kun vaalilupaukset pettäneenä puolueena kannatus hiipuu.
- Anonyymi00026
Kyllä se tuska tuntuu tulevan sieltä teidän vassujen taholta, valituksesta päätellen.
- Anonyymi00085
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä se tuska tuntuu tulevan sieltä teidän vassujen taholta, valituksesta päätellen.
Kyllä. 320 000 työtöntä suomalaista ja laskuri käy. Eikä töitä missään silti laskut juoksevat. Alkaa kuule korpeemaan ja syvältä, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.
Minulla on liike-idea jota olen työstänyt monenlaisten business-palveluiden kanssa. Perustaisin yrityksen, mutta ei takaajia ja tai riittävästi vakuuksia lainalle. Omaa pääomaa on aivan liian vähän ja sekin vähä hupenee peruselämisen kalleuteen.
Samaa aikaan jättiyrityksille maksetaan suoraa yritystukea lähes miljardi euroa ja epäsuoraa tukea useita miljardeja vuodessa. Tarvitseeko esimerkiksi Nokia yritystukea?!
Näin toimivat kapitalistit, vääristäen ja kierouttaen markkinatalouden. - Anonyymi00119
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kyllä. 320 000 työtöntä suomalaista ja laskuri käy. Eikä töitä missään silti laskut juoksevat. Alkaa kuule korpeemaan ja syvältä, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.
Minulla on liike-idea jota olen työstänyt monenlaisten business-palveluiden kanssa. Perustaisin yrityksen, mutta ei takaajia ja tai riittävästi vakuuksia lainalle. Omaa pääomaa on aivan liian vähän ja sekin vähä hupenee peruselämisen kalleuteen.
Samaa aikaan jättiyrityksille maksetaan suoraa yritystukea lähes miljardi euroa ja epäsuoraa tukea useita miljardeja vuodessa. Tarvitseeko esimerkiksi Nokia yritystukea?!
Näin toimivat kapitalistit, vääristäen ja kierouttaen markkinatalouden.https://www.talouselama.fi/uutiset/sanna-marinin-aviomiehen-yhtiota-haetaan-konkurssiin-velkaa-valtiokonttorille-yli-200000-euroa/5b295fcf-15a6-4f17-b58d-459b1940c356
Yritys sai lainarahoitusta Business Finlandin kautta. Se voi myöntää yrityksille avustusta ja lainaa tutkimus- ja kehitysprojekteihin.
Rahoituspäätöksissä yritysten on osoitettava, että hanke on sellainen, jota verovaroin kannattaa tukea.
Niinkuin sarjayrittelijän ns "yritystoiminta" avustushakemuslappujen täyttöön : tuohon nimesi ja tuohon sen startup-firma ml toimiala ja paljonko haet avustusta - mulla se oli 230000€/2v ns lainana (jota ei todellakaan tarvi maksaa takas sm:n tapaan - btw: mihin muuten pantiin se 30 miljardia euroa eli 30 tuhatta miljoonaa euroa?)
Vaikka todellista toimintaa ei ollut, niin rahat menivät yhden henkilön ns palkkaan ja ns palkkioihin eli 230 000€/24kk eli 10 000€/kk sitten firma konkkaan rahojen loputtua ja sitten ANSIOSIDONNAISELLE
... ja tämänkin FAKTAN sdp -toimittelijat sensuroi tyyliin Pirkkalan moniste
GOOGLE Pirkkalan moniste
- Anonyymi00023
Ilmiö johtunee siitä, ettei vasemmistolla ole oikeasti mitään annettavaa talouspolitiikan keskusteluun. Korkeintaan typeriä iskulauseita. Siksi vakavassa debatissa osoittautuukin alati jälkeenjääneeksi huutelevaksi pikkulapseksi, kun aikuiset alaa oppineet puhuvat.
Persut, tai pikemminkin itse luomansa olkiukko persuista, on paljon helpompi aihe. Ei tarvitse oikeasti mitään tietää, kun vain huutelee banaaleja päättömyyksiä.- Anonyymi00027
Vasemmistohan ei osaa muuta kuin huutaa rasismista.
- Anonyymi00029
Nykyinen porvarihallitus on keskittynyt täydentämään aikaisempien puna- viherhallitusten hyvin toimivia ratkaisuja tuomalla näihin lisäksi kokoomuksen ja perus-somalaisten toiveet.
Tarkempi on huomannut että Perus-Kokoomuksen toimet ovat laskeneet heidän kannatustaan.
Työllisyyslukujen valossa nykyhallitus on onnistunut syrjäyttämään työmarkkinoilta erityisesti maahanmuuttajataustaisia naisia. Soon sitä piilorasismia ja rakenteellista rasismia. - Anonyymi00055
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nykyinen porvarihallitus on keskittynyt täydentämään aikaisempien puna- viherhallitusten hyvin toimivia ratkaisuja tuomalla näihin lisäksi kokoomuksen ja perus-somalaisten toiveet.
Tarkempi on huomannut että Perus-Kokoomuksen toimet ovat laskeneet heidän kannatustaan.
Työllisyyslukujen valossa nykyhallitus on onnistunut syrjäyttämään työmarkkinoilta erityisesti maahanmuuttajataustaisia naisia. Soon sitä piilorasismia ja rakenteellista rasismia.Hulluinta kirjoituksessasi on se että olet tosissasi.
- Anonyymi00086
Sinähän se vitsin murjaisit!
Vai Kokoomus ja persuliinit talousosaajia, heh heh!
Todellinen "kykypuolue" on jälleen näyttänyt talousosaamisensa, Suomi Eu:n heikoin!!! - Anonyymi00120
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vasemmistohan ei osaa muuta kuin huutaa rasismista.
Sdp se suurin populistipuolue kautta aikain - valtava velkarahan kylväjä vailla mitään näkemystä - mutta jätetääs maksaminen muille sillä ny vaan baila baila ja kunnan jauhot
Marinin hallitus otti lainaa yli 40miljardia muka tarpeeseen,
kun samassa tilanteessa olleet Tanska ja Ruotsi joutuivat ottamaan lisalainaa
vain 10 miljardia kumpikin.
Mihin vasemmistohallitus pm marin johdolla pani tuon erotuksen 30 miljardia?
Valtionvelan korkomenoja maksetaan joka vuosi - eli nyt 2026 jo 3,5 miljardia/v.
Marin häipyi ja jätti halltuksensa tekemän valtavan velan muiden maksettavaksi
eli tyypillinen vasemmistolainen itsekeskeisyys on vasemmiston kantava "voimavara".
"hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu itsestään, hän valikoi sanat suuhumme ... ja taputtaa itselleen"
https://www.youtube.com/watch?v=0TN1diVT7zA
https://www.is.fi/viihde/art-2000010838678.html
- Anonyymi00028
Eivät uskalla. Me Kokoomuksen suojeluskuntalaiset tulemme ja muilutamme vassarit häpeäpaaluun.
- Anonyymi00087
Taluta sinä itsesi ensialkuun järkilataamoon. Avaa sitten silmäsi talouden madonluvuille ja tee johtopäätökset.
- Anonyymi00032
Persuja inhotaan, koska vastustavat viherpunikkien muslimiveljeskuntien kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN kalifaatti unelmaa SUOMESSA!
Islamisaation vastustaminen erottaa persut muista puolueista!
Tosin viherpunikkien muslimiveljeskunnill islamisaatio on tärkeintä, kokoomus, kepu ja rkp myötäilee viherpunikkeja, rasismileiman pelossa…- Anonyymi00089
Ehei. Enimmäkseen persuja inhotaan koska pettivät äänestäjänsä. Riikan takki kääntyi heti vaalien jälkeen 180 astetta. On toki paljon muitakin syitä, kuten mainitsitkin epäsuorasti rasismin ja uusnatzien kanssa veljeilyn.
Miten kävi "duunareiden puolueelle"? Nyt persut ovat vain Ek:n asialla, Kokoomuksen apupuolue. Persut ovat se puolue joka mahdollista Petterin (EK:lta saaman) "hyvän hallitusohjelman". Tuo samainen hallitusojelma on tiputtanut Suomen luottoluokitusta, syössyt Suomen ennätystyöttömyyteen ja lamaan sekä monessa suhteessa Eu:n heikoimmaksi lenkiksi. Luulisi jo vähän hallituksen politiikan kannattajankin heräävän?
- Anonyymi00034
Islamisaation vastustaminen suomessa on äärioikeistolaista fasisminatsiasismia ja islamofobiaa.
- Anonyymi00035
Sdp
on Putinin asioilla
Suomessa.
https://www.youtube.com/shorts/_4ZKrxQusKA - Anonyymi00036
Kokoomuksen kanssa tulee toimeen ainakin jos Orpo heitetään pihalle. Persujen kanssa ei tule kuin tuhoa. Kaikki asiat laukkaa päin persiitä heidän ketkuilullaan.
- Anonyymi00040
Vasemmistolla ja kokoomuksella on yhteinen suunnitelma eli saada muualta väkeä suomeen suuria määriä niin kokoomus saa halpatyövoimaa ja vasemmisto toivoo heistä itselleen uusia äänestäjiä
- Anonyymi00038
Kyllä kokoomuksessa varmaan nauretaan,kun surkeat päätökset mitä hallitus tekee niin persut saa kaikki haukut niskaan
- Anonyymi00090
Kyllä vain. Persueliitti ja kannattajansa on niin epäviisasta sakkia, että suostuvat Kokoomuksen synninsyöjiksi. 27 ek-vaalien jälkeen nähdään kuinka harvassa ovat ne yritykset jotka pudonneita persuja palkkaavat.
- Anonyymi00041
Jospa se on kokkarien palkkalistoilla joka täällä persuista öyhöttää 24/7?
Tai ehkä kyseessä vain pelkkä hullu joka haukkuu kaikkia koska nauttii häiriköinnistä. - Anonyymi00042
Kokoomus tekee, mitä on luvannut. Persut pettävät kaikki vaalilupauksensa.
- Anonyymi00043
Missä on kokoomuksen lupaamat 100.000 uutta työpaikkaa???
- Anonyymi00106
Anonyymi00043 kirjoitti:
Missä on kokoomuksen lupaamat 100.000 uutta työpaikkaa???
Ne meni kaikki Marinin avustajille ja kun ne irtisanottiin, niin
niille maksettiin vielä vuoden palkka. Eläköön SDP, köyhien asialla.
- Anonyymi00044
No palstan sosset ovat avohoitotapauksia.
- Anonyymi00045
Vasemmisto-suvakit ne persuista huutaa.
- Anonyymi00092
Ei. Peruista huutavat eniten persut itse. Kaikki julkisuus on poliitikoille ja politiikalle hyväksi.
- Anonyymi00094
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ei. Peruista huutavat eniten persut itse. Kaikki julkisuus on poliitikoille ja politiikalle hyväksi.
Olet siis persu.
- Anonyymi00107
Anonyymi00092 kirjoitti:
Tiitisen lista julkaistava heti, siinä on 99% demareita.
- Anonyymi00122
Anonyymi00107 kirjoitti:
Tiitisen lista julkaistava heti, siinä on 99% demareita.
Tiitisen lista
https://suomensotilas.fi/2022/03/24/stasi-lista/
- Anonyymi00047
Kokoomus on sikäli rehellisempi puolue, että tiedetään etukäteen että se ajaa vain rikkaiden asiaa ja sortaa köyhiä. Persut esittivät olevansa köyhempien puolella, mutta pettivät äänestäjänsä. Siksi persuista kirjoitetaan enemmän.
- Anonyymi00050
Kokoomus tiesi että persuista ne saivat sen puolueen joka hyväksyy leikkaukset köyhiin ja työttömiin ja ay kiristykset jne kun samalla persut saa tehdä kovennuksia maahanmuuttoon.Kokoomus on jo kauan halunnut kepittää kunnolla köyhiä ja työttömiä nyt he saivat sellaisen hallituksen
- Anonyymi00048
Koska kyse on persupakkomielteestä.
- Anonyymi00049
Kokoomus on ollut vasemmiston pahin vastustaja jo kauen ennen kuin mitään persuja on ollut edes olemassa. Mutta sekopäiset palstavassut näkee vaan persuja.
- Anonyymi00051
Suvakit äänessä.....
- Anonyymi00097
Minä äänestän seuraavissa ek-vaaleissa vasemmistoa. On aivan selvää, että en ole kenenkään mielestä suvakki, en feministi enkä kosteasilmäinen maailmanhalaaja. Olen sitä mieltä, että nykymeno vie Suomea huonoon suuntaan, kaikki tilastot tukevat tätä. Näin ollen, väittäisin, että olen tolkun suomalainen.
Mikä sinä olet? - Anonyymi00108
Anonyymi00097 kirjoitti:
Minä äänestän seuraavissa ek-vaaleissa vasemmistoa. On aivan selvää, että en ole kenenkään mielestä suvakki, en feministi enkä kosteasilmäinen maailmanhalaaja. Olen sitä mieltä, että nykymeno vie Suomea huonoon suuntaan, kaikki tilastot tukevat tätä. Näin ollen, väittäisin, että olen tolkun suomalainen.
Mikä sinä olet?Pietarikin kielsi kolme kertaa Jeesuksen ja nyt punikki
kieltää kolme kertaa itsensä. Oletko Tiitisen listalla?
- Anonyymi00053
Se onkin hyvin outo ilmiö.
- Anonyymi00054
Eihän täällä persutkaan kirjoita muusta kuin pelottavista vihervassareista.
- Anonyymi00057
>>Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina ovat, selittävät
vain persuista - mistä moinen johtuu?>>
Nuo tänne kirjoittelevat eivä tole miytään oikeita vasemmistoliittolaisia. Nää on jotakin Varisverkon ja Antifan jäsenkuntaa
https://varisverkosto.com/
Trump kirjoitti jo asetuksen, jossa Antifa määritellään terroristijärjestöksi. Suomessa nuo ovat alkaneet käytää Antifan sijasta uusia nimiä luuseriporukallensa.
Jonkinlaisia vasemmistolaisia, täydellisesti työtä vieroksuvia fasisteja ja terroristeja nuo kaikki varisverkkolaiset ja antifalaiset ovat. - Anonyymi00059
Kokoomusta ei mainita, koska on kutina että Kokoomus on seuraavassa hallituksessa.
Kokoomuksen pilkka, olisi noloa, jos mielivät reppanat samaan hallitukseen😆
En kyllä usko, kansan tahtovat rasismisyytöstehtailijoita , syyllistäjiä hallitukseen. - Anonyymi00062
"Antifasistinen Lanka-verkosto kertoi aiemmin järjestävänsä
mielenosoituksen kirjastolle.
Lanka-verkosto keräsi 216 allekirjoitusta vetoomukseen, jossa
vaadittiin, että kirjasto peruu Keskisarjan luennon. Lanka-verkosto
on kesällä 2023 perustettu marxilais-leniniläinen verkosto, joka
toimii Hämeessä ja Pirkanmaalla."
https://yle.fi/a/74-20203355
Perinteinen Vasennistoliitto on julkisuudessa jäänyt jo kakkoseksi oman äärivasemmistolaisen, Antifa-liikkeensä kanssa. Pirkanmaalla vasemmistolainen Antifa käyttää itsestään nimitystä Lanka-verkosto.- Anonyymi00100
No hui-ui. Ensiksikin, Antifa perustettiin 1994 ja juu, vasemmistonuorten toimesta. Mutta ja tämä onkin iso MUTTA, sen toiminta on Suomessa hiipunut lähes olemattomiin. Onko selvä?
Lisäksi helppo ymmärtää, että ihan tavallinen suomalainen voi hyvinkin allekirjoittaa vetoomuksen joka kieltää julisen yhteisen tilan käyttämisen Keskisarjan tarkoitukseen. Miksikö? Keskisarja tunnetustusti marssii natzien ja muiden ääriooikeiston hörhöjen kanssa. Siinä on sinulle syy.
Miettisit mieluummin juuri näitä äärioikeiston porukoita, jotka eivät todellakaan pyri pelastamaan Suomea vaan päinvastoin hajottamaan, saamaan aikaan anarkian tilan. Heitä muuten rahoitetaan Venäjältä käsin koska heidän toimintasa palvelee Venäjän etuja.
Mutta hei, kerro toki lisää satuja. - Anonyymi00109
Anonyymi00100 kirjoitti:
No hui-ui. Ensiksikin, Antifa perustettiin 1994 ja juu, vasemmistonuorten toimesta. Mutta ja tämä onkin iso MUTTA, sen toiminta on Suomessa hiipunut lähes olemattomiin. Onko selvä?
Lisäksi helppo ymmärtää, että ihan tavallinen suomalainen voi hyvinkin allekirjoittaa vetoomuksen joka kieltää julisen yhteisen tilan käyttämisen Keskisarjan tarkoitukseen. Miksikö? Keskisarja tunnetustusti marssii natzien ja muiden ääriooikeiston hörhöjen kanssa. Siinä on sinulle syy.
Miettisit mieluummin juuri näitä äärioikeiston porukoita, jotka eivät todellakaan pyri pelastamaan Suomea vaan päinvastoin hajottamaan, saamaan aikaan anarkian tilan. Heitä muuten rahoitetaan Venäjältä käsin koska heidän toimintasa palvelee Venäjän etuja.
Mutta hei, kerro toki lisää satuja.Länsimaiseen demokratiaan kuuluu sanan ja mielipiteen
vapaus. Vasemmistolaiseen "demokratiaan" kuuluu vain
yksi mielipide. Venäjä rahoittaa kaikkia ääriliikkeitä niin
kauan, kun siitä on niille jotain hyötyä. Siihen ei kuulu
poliittiset suuntaukset, vaan sekasorto ja kaikenlainen
ristiriitojen kylväminen. Puoluekannasta riippumatta
ääriliikkeille kelpaa ilmainen raha ja sen jälkeen liikkeiden
johtajat onkin Venäjän omaisuutta.
- Anonyymi00065
Just tuollasten höpöhöpökirjotusten vuoksi.
Ääni PS💪😁👍🏻 - Anonyymi00066
Kun persulevy soi päässä......
- Anonyymi00068
Se johtuu niiden yhteisestä intohimosta saada maahan mahdollisimman paljon mamuja. Persut on piikki lihassa.
- Anonyymi00070
Eihän ne tajua kun vaan pyörii päässä, persu persu persu ?
- Anonyymi00071
Kokoomus on onnistunut tekemään Perussuomalaisista syntipukin.
- Anonyymi00072
Koska persut ovat kokoomuspolitiikan viikunanlehti.
- Anonyymi00101
Mitä? Eikö Petterilläkään ole enää vaatteita?!
- Anonyymi00073
Kokoomus on se mitä on sanonut olevansa.Rikkaiden asialla.Aina
Jos tekee niinkuin sanoo,äänestäjät ei pety.
Mutta PS??? KUKA olis uskonut kuinka paljon kehtaavatkin VALEHDELLA?- Anonyymi00110
Rikkaat kuluttavat enemmän ja lisäävät työllisyyttä.
Katkera Itäsuomalainen kommari taas ei kuluta muuta,
kuin leukojaan, valittamalla kun on niiiin köyhä. Päivät
kuluu siinä kun ajaa akasta kärpäsiä. Ja kun kesällä kyykistyy
nurmikolle, niin perse haukkaa ruohoa.
- Anonyymi00075
Jep, oli hallitus mikä tahansa, niin palstavassut jauhaa persuista.
- Anonyymi00091
Ja pikkupersut ulisevat peloissaan pelottavasta vihervasemmistosta.
- Anonyymi00111
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ja pikkupersut ulisevat peloissaan pelottavasta vihervasemmistosta.
pelottavasta vihervasemmistosta.
Eikös ne ole homoja? Pelottaa ihan hirveästi, nehän voi
lyödä vaikka lesepussilla.
- Anonyymi00078
Eivät tosiaan kirjoita, mistä johtuu?
- Anonyymi00093
Kokoomuslaiset eivät valehtele koko ajan mutta persu pettää aina.
- Anonyymi00081
Kokoomus ei valehdellut mitä aikovat tehdä hallituksessa- persut sen sijaan valehteli PÄIN NAAMAA
- Anonyymi00096
Niinpä, kaikkihan sen tietää, että Suomessa on nyt 100 000 työllistä enemmän, emmekä enää velkaannu.
Valehteletko vai oletko vaan noin tyhmä?
- Anonyymi00099
Samaa olen monesti ihmetellyt.
- Anonyymi00103
Mut eiks näillä ole sama aate
- Anonyymi00105
Samoin kepuleilla
- Anonyymi00113
Persut mahdollisti kokoomuksen ryöstöpolitiikan ja Suomen tuhoamisen.saivat vastineeksi kiristettyä maahan muutoa.
- Anonyymi00114
En ole vasemmistolainen, mutta saatan vilkaista.
Kokoomus on EK:n käsikassara ja sen jonkinlaisessa otteessa. Eli ulkoparlamentaarinen voima, -tai taho, jos niin halutaan sanoa, on kirjoittanut hallitusohjelman (kirjoitusvirheitä myöten). Se ei kuulu demokratiaan.
Eniten Kokoomuksessa häiritsee väite, että ovat yritysten asialla, mutta näin ei todellisuudessa ole. He ovat suuryritysten asialla. Tukemalla näitä veronmaksajien rahoilla ts. yritystuilla he vääristävät kilpailua, he vääristävät markkinataloutta.
Esimerkiksi leikataan sosiaalietuuksista ja samaan aikaan maksetaan veronmaksajien rahaa Nokioille. Sosiaalietuuksissa nekin rahat olisivat jääneet sisämarkkinoiden kiertoon. Ei siis kovin viisasta politiikkaa.
Nyysitään eläkerahastosta miljardi euroa ja annetaan se enimmäkseen rikkaille veronkevennyksinä. Voisin jatkaa listaa vaikka kuinka pitkälle..- Anonyymi00116
Varsin fiksu luonnehdinta, noinhan se on, tuollainen Kokoomus on.
- Anonyymi00115
Kokoomus ajaa kaksilla rattailla, haukkuu persuja kaiken pahan aiheuttamisesta oman etunsa takia ja siitähän punikkivihreät tykkää
- Anonyymi00123
Sekoomus (kok) käyttää hallitustoimintojensa häivyttämisen kulisseihin eli todellisen tavoitteiden peittämiseen -eli todelisuudessa EK:n vaatimukset- verhonaan perusuomalaisia,
jolloin julkisuuden saadaan sellainen kätevä ja varsinkin vasemmistolle sopivasti 'myyty' näkemys, että kaikkien näiden talousongelmien takana onkin PS, vaikka kaikki tämä on todellisuudessa EK- eli työantajien (työteettäjien) ja sen käsikassaran eli sekoomuksen jo ennen edellisiä eduskuntavaaleja sopima ns KASSAKAAPPI-sopimus (vrt edellinen vastaava)
- Anonyymi00117
Päässä pyörii vaan persut.
- Anonyymi00124
Kokoomus ei kosiskele samoja äänestäjiä,.ja siksi Persut ovat tähtäimessä.
- Anonyymi00125
>>tunnen muutamia vasemmistolaisia, ja kaikki he pitävät kokoomusta ns. >>perivihollisena, eikä suinkaan persuja.
Sitä ihmettelen, miksi persuja pidetään "äärioikeistolaisina" vaikka juuri kokoomus on poliittisen kentän äärimmäisellä oikealla laidalla.
persuthan ovat tosiasiassa vain työväkeä, eivät miljonäärejä kuten kokoomuslaiset
persujen kannatus on tosin enää n. 7 % kaksien viime vaalien mukaan.
t. haans - Anonyymi00126
Ps on kristillinen ja konservatiivinen puolue jolla perinteiset arvot. Kok on liberaalivasrmmistoa samalla vokr uskonnolla kun vihvas ja sdp sekä kesk rkp. Kuuluvat samaan uskontoon ja liberaallinglobalismiin kun ps ja kd taas kristillisiin arvoihin ja kotiinpäin vetämiseen.
Näinollen ns äärivasemmisto koker kok sisarpuolueena jota se onkin ja kok kulluu kesk sdp n kanssa ns suomettumisen ajan hyväveliperinteeseen eli korruptioon.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911315Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310752Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356180Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1834986Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313466- 1723455
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402293Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001852Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61700Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161604