monen naisen suusta on ''miten tätä tanssitaan''.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Vastaus: Sillä lailla tanssitaan, miten viejä vie.
- Anonyymi
Onkohan se vaikeata naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se vaikeata naiselle?
Jos ei osaa seurata niin sitten ei osaa.
Ei ihan helppoa. Kokeile itse.
- Anonyymi
Tuon kyllä kuulee monesti daamin sanomana mutta eipä se haittaa. Ensin lyhyt opastus sanallisesti ja sitten mennään vaikka pelkkää perusaskelta. Daamit tykkäävät kun oppivat uutta ja itselle tulee hyvä mieli. Eihän kaikkien tanssien tarvitse olla sellaista kuvioilla leikittelyä.
- Anonyymi
Paljon johtuu myös siitä kun orkesterit ovat sovittaneet tuttuja biisejä uudestaan eri rytmiin ja tanssilajiin.
- Anonyymi
Orkesterit ei osaa tehdä itse biisejä nykyveivauksiin sopiviksi, niin pitää paskoo vanhat hyvät perinteiset biisit väkisin uusilla sovituksilla kun nykyveivaajat ei osaa vanhoja perinteisiä tanssia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861603
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10810Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105637Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577