monen naisen suusta on ''miten tätä tanssitaan''.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Vastaus: Sillä lailla tanssitaan, miten viejä vie.
- Anonyymi
Onkohan se vaikeata naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se vaikeata naiselle?
Jos ei osaa seurata niin sitten ei osaa.
Ei ihan helppoa. Kokeile itse.
- Anonyymi
Tuon kyllä kuulee monesti daamin sanomana mutta eipä se haittaa. Ensin lyhyt opastus sanallisesti ja sitten mennään vaikka pelkkää perusaskelta. Daamit tykkäävät kun oppivat uutta ja itselle tulee hyvä mieli. Eihän kaikkien tanssien tarvitse olla sellaista kuvioilla leikittelyä.
- Anonyymi
Paljon johtuu myös siitä kun orkesterit ovat sovittaneet tuttuja biisejä uudestaan eri rytmiin ja tanssilajiin.
- Anonyymi
Orkesterit ei osaa tehdä itse biisejä nykyveivauksiin sopiviksi, niin pitää paskoo vanhat hyvät perinteiset biisit väkisin uusilla sovituksilla kun nykyveivaajat ei osaa vanhoja perinteisiä tanssia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561