Miten tämä on edes mahdollista että koko ajan tehdään virheellisiä päätöksiä.
Nyt valitaan kunnanhallitus uudestaan.
Tulee jo mieleen ettei osata tehdä edes sitä miksi on valittu.
Kyllä nyt loppuu äänestäminen minun osaltani.
Aina ihmetellyt sitäkin miten voi olla kunnalla töissä ja istua samaan aikaan päättämässä kunnan asioista.
Päättäjien osaamattomuus
8
892
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tässä ole kyse myös virkamiesten tai -naisten osaamisesta.
- Anonyymi
Niin kun katsoo tuota kunnanhallituksen nimilistaa, kellään ei taida olla kovinkaan korkeaa koulutusta saatikka sitten kovin kummoista taloudellista osaamista. Kuka tahansa osaa tehdä mustatuntuu- päätöksiä, minäkin. Pitäisi pystyä ottamaan vaativaa tietoa vastaan ja myös etsimään sitä ihan itse. Jos ei ymmärrä ettei ymmärrä, niin silloin ollaan ihan hukassa.
- Anonyymi
Eikös puolueet itse päätä paikka jaosta.
En ole kuullutkaan että virkamiehet sen tekisi.
Vai olenko väärässä - Anonyymi
Kyllähän tuossa taas osaaminen näytettiin hallituspaikoista. Jos ei sitten ollut tarkoitushakuista kehittämisyhtiön puolesta.
- Anonyymi
Kukas päättäjä vastaa esityslistan ja päätösten laillisuudesta 😀vai kirjoitetaanko jatkuvasti mitä tahansa soopaa ja luotetaan, että kukaan ei huomaa, kritisoi, tee oikaisuvaatimusta tai valita.
- Anonyymi
Nuo lainrikkomiset ja väärät päätökset tehtiin edellisen (nyt onneksi jo eläköityneen) kunnanjohtajan ja kunnanhallituksen (puheenjohtajana M Keisanen) aikana. Onneksi uusi kunnanjohtaja ja hallitus huomasivat virheen ja se korjattiin tuotapikaa.
- Anonyymi
Toivottavasti uusi kunnan johtaja ja luottamushenkilöt pysäyttävät myös entisen kunnan johtajan aikeet peittää ja putkittaa Kölsänpuron. Tutkittavaa olisi varmaan monessa muussakin aiemmin tehdyssä päätöksessä.
- Anonyymi
Osaamattomuus ilmenee myös liikuntapaikkojen rakentamisessa ja teknisen toimen työntekijävalinnoissa. Montakohan kertaa liikuntapaikkojen hoitajaakin valittiin uudelleen kun ei osattu. Onneksi lopulta löytyi sopiva, jolle on kunnan sivujen mukaan annettu jo tittelinkorotus. Nopeasti liikuntapaikkojen hoitaja muuttunut liikuntamestariksi. Sehän kuulostaa jo ylhäisemmältä kuin esihenkilönsä liikuntasihteerin titteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166