Huolestuttaa näiden persujen kannattajien puolesta.
Naama punaisena aina kun puhe siirtyy kunnan politiikan tekemiseen varsinkin kun huomauttelee, että ai niin tehän ette ole mukana missään päättävissä elimissä.
Huoli on kova jos noin raskaasti ottaa asiat joihin ei itse voi vaikuttaa millään lailla .
Huoli on kova
19
708
Vastaukset
- Anonyymi
Eli onnistut ihan oleen huolissaan siitä, että asioilla on oikeesti väliäkin persu poliitikoille?
- Anonyymi
Onhan se selvää että asioilla väliä, mutta nämä äärioikeistolaiset persut ei tajua mistä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se selvää että asioilla väliä, mutta nämä äärioikeistolaiset persut ei tajua mistä on kysymys.
Rajalakia vastaan äänestäneet ovat äärioikeistolaisia, jolla yrittivät avata itärajan venäläisille. Venäjällä on vallassa fasistit. Eli todellisia äärioikeistolaisia ja Venäjä-mielisiä ovat vasurit, vihreät, Rkp:n Biaudet sekä osa demareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten persut nyt eivät vaan ole samaa mieltä kanssasi ja torjut heidän näkökulman psykologisesti syyttämällä persuja ymmärtämättömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten persut nyt eivät vaan ole samaa mieltä kanssasi ja torjut heidän näkökulman psykologisesti syyttämällä persuja ymmärtämättömyydestä.
Kaikkein viisaimmathan sinne persujenkin johtoon on heistä valittu. Hieman jo yökkäyttää tämän varapuheenjohtajan aivan järjetön puhe.
- Anonyymi
Voipi olla, että jotkut Persut ajattelevat hiukan pidemmälle asioita kuin muut.
Ehkä välillä pitää ns provosoida, jos saisi jonkun miettimään asioita.- Anonyymi
Kyllä tämä arviointi hieman heittää. Persut on vain henkilöitä heillä on omia ongelmia ja luulevat että he voi niitä muille jakaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä arviointi hieman heittää. Persut on vain henkilöitä heillä on omia ongelmia ja luulevat että he voi niitä muille jakaa..
Mielenkiintoista mitä tietoa tänään on tullut mediasta. Esim.mashanmuuttajilla on inssissä tulkki. Tulkki hiukan elellään neuvoo mitä kannattaa vastata. Ilmeisesti taksi kuskit edes välttämättä osaa kirjoittaa.
Kiinalaisilla maahanmuuttajila on yli 50 prosentilla omistusasunto Hesan suunnassa..
Sitten oli taustaa kela tuista,.
Kuulostaa rasistiselta. Minä kumminkin otaksun, että Suomeen tullessa opetellaan Suomen kieli helpompi työskennellä. Ja tosiaan ei sitä koulutusta pidä jatkaa kymmentä vuotta.
Näillä maahanmuuttajilla on se hieno piirre mitä suomalaiset saisivat opetella eli sosiaalisuus. Vaan se että he ovat niin paljon keskenään, heikentää Suomen kielen oppimista - Anonyymi
Epäilen suuresti, että näistä tuskin koskaan ajattelevista yhden asian ajajista on siihen.
- Anonyymi
Minulla on täydellinen oikeus valvoa kepurikollisia, jotka terrorisoi minun kotikuntani valtuustossa, -hallituksessa ja lautakunnissa.
Tämä vaikutusvaltani perustuu lakiin. Ei keputerroristien mielipiteeseen tai luuloon, jota heillä on relevanttia tieto-taitoa enemmän.
Laki 410/ 2015 ja sen 1 luvun 1§:n 1 momentti takaa minulla täydellisen oikeuden valvoa näitä kepulaisia tuholais-terroristeja.- Anonyymi
Egoaan paisutteleva persoona on taas sitä itseään.
- Anonyymi
Kyllä.
Kun on selkeä tehtävä se antaa elämälle vankan pohjan.
Saattaa pienenevä kunta pois virkarikollisten temmellyskenttänä.
Ja silloin ei tule mieleenkään muuttaa mihinkään muualle, kun tehtävä on kesken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Kun on selkeä tehtävä se antaa elämälle vankan pohjan.
Saattaa pienenevä kunta pois virkarikollisten temmellyskenttänä.
Ja silloin ei tule mieleenkään muuttaa mihinkään muualle, kun tehtävä on kesken.Valittaja ilman keskustapuoluetta ei ole mitään. Keskustapuolue ilman valittajaa ei ole mitään.
- Anonyymi
Huomaa, että sinä olet yksi heistä jota vituttaa suunnattomasti se, että persut eivät pääse kunnassa vaikuttamaan yhtään mistään asiasta.
- Anonyymi
Kepu jyrähtää
- Anonyymi
Valittaja pillittää
- Anonyymi
Hyvin on edennyt virkarikollisjahti. Neljä luikuria on syytteessä. Kaksi oikein kepulinokkahenkilöitä.
- Anonyymi
Egon pullistelu on heikkouden merkki. Ei tunnista omaa varjoaan vaan provisoi sen toisiin eli näkee omat puutteensa toisissa. Jatkuva valitus on peiliin katsomisen paikka.
- Anonyymi
Totuus pitäisi kepulien mielestä piilottaa.
Emme toimi kuten mt-eläkeläiset eli kepulit.
PS. Taas yksi kepuli sai lähdöt kunnanelättinä kepulien loppusijoituspaikasta. Kun ei ollut mitään työtä, eikä osannut sitä olematonta työtäkään. Kepulien loppusijoituspaikassa eli mt-potilaiden laitoksessa.
Alla todiste:
"Sivistysjohtajan virkaan kuuluneet tehtävät on yli 1,5 vuoden ajan hoidettu aluksi pormestarin ja myöhemmin rehtorin muiden töiden ohessa, jolloin kunnassa on havaittu, että sivistysjohtajan virkaan kuuluvat tehtävät ovat siinä määrin vähäisiä, että ne eivät työllistä kokopäiväisesti."
https://puolanka10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2025352-18
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350