Niin joutsasta terveisiä voimme vuoden puolella juteltiin. Kyllä sinun numero on tallessa on taidettu käyttää vähän eri numeroa joka kerta ,kun soitin joutsan sotekeskuksesta tein ilmoituksen kaksi kertaa tästä sotekeskuksedta ja kolmas oli oma asia. Niin ensimmäinen ja toinen koski onko tuonne turvallista mennä ja onko siellä pätevää hoitajaa ja lääkäriä No kiinnosti lupasit laittaa tutkimuksen alle mainitsin muutaman esimerkin ensin vanhan tk.puolelya jossa tuli työ voittoja yhtä miestä hoidettiin närästyksestä ei koskaan päässyt lääkärille syyllä ,että ei jonkun tutkimuksen.tulokset olleet tulleet laihtui ainakin 20.kg silmissä sai helvetin moisia kipukohtauksia lääkärille ei päässyt. Lopulta kuoli lokakuun 18 päivä 2018 en tiedä kuolin syytä olen melko varma hoitamaton syöpä. On täällä muutakin ihmeellistä ilmoitin omankin asian kovasti kiinnosti. Vitut ei tutkittu mitään
Ainoa mitä,ehkä tutkit oli minun potilas tiedot ja panit ö mappiin. Hyvä saatoit lukea vähän semmoistakin mihin sinulla ei ole lupa en tiedä mihin on lupa en ole kuullut pihaustakaan mistään tutkimuksesta. Joo ododellaan toimitetaanko hullujen huoneelle vähän niinkuin tekaistulla lähetteellä. Mistä se johtuu tuo PäiviPuoliväli ei oikein tunnu tietävän joutsasta olisiko niin oli täällä soskussa harjoittelijana ja mukana asia ryhmässä jonka takia meinasin poistaa itseni väestölaskennadta. Olin työn hakijana. Silloinkin hainntyötä soitin doskuun vastasi Timo Peltola joo tuskin kerroin miksi kusipää alkoi hokea sin oot sairas jatkui pitkään onko sosiaali toimiston henkilöllä joka ei ole lääkäri, ei hoitaja, ei lääkintävahtimestari,ei lähihoitaja tuskin lie armeijassa ollut edes lääkintämiees onko lupaa tai oikeutta puhelimessa tämmöistä paskaa hokea työ aikana jos olisin ollut perillä asiasta olisi titkittu. Olin kai tilasto virhe halusin tehdä työtä elättää itseni jopa maksaa verot . Sanon perkele näillä kusipäillä ei ollut mitään tarjota. Päivin ikä luulen valehtelee dyntymä vuoden en ole varma outo yhteen sattuma sama nimi jos olen oikeassa tuntee kuka valehtelee tietoisesti ehkä tai olen väärässä. . Laitan nimeni joo on tullut asiaani hoitaessa paskaa niskaan täälä ja vittuilua ei mitään asiallista. On tehty selväksi olen hulluja onko lääkkeet otettu ja olisi hyvä hankkia hoitoa niin kai ei tarvitse vittuilla on jo kuultu tarpeeksi. Esa Rantanen Joutsa vitut onhan näin voi edetä vähän epäilen jos haluaa joku hullujen huoneelle perkele en lähde vapaa ehtoisesti.
No mikä lie titteli potilas asiat
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1165175Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1834424Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764360Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik923538Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast293314Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa373193Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi153190Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä143093Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL572948Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m182381